Archief - Tongpiercing

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

polarvandal

Legacy Member
kijk, et belangrijkste is of da een tongpiercing u zou staan,
dus toon snel een pic plx.

ff serieus, een piercing op de juiste plaats bij het juiste meiske kan sexy zijn.
Maar int algemeen piercing = slet/marginaal/opvaller. (vooral op u 14, oh nee 15)

InFerNo

Legacy Member
Math'ke zei:
Een tongpiercing wordt dan ook meestal geplaatst omwille van de seksuele voordelen die het biedt, verder dan dat is het gewoon ne bol metaal in uwe mond, ik denk dat iedereen het daar wel over eens is ..

grote ²

waarom wilt ge zoiets?
"omdat het mooi is" of "zomaar"

en het argument van het is haar lichaam: mensen die in hun arme snijde ook maar late doen? het is tenslotte toch hun lichaam e :ironic:

Djack

Legacy Member
!nFy zei:
grote ²

waarom wilt ge zoiets?
"omdat het mooi is" of "zomaar"

en het argument van het is haar lichaam: mensen die in hun arme snijde ook maar late doen? het is tenslotte toch hun lichaam e :ironic:

Met wat vergelijk je het nu ook ...

Varathx

Legacy Member
Kvind zo"n tongpiercing maar niks, zeker niet voor een jong meisje van 15j. Alsge 18 of 20 zijt hebt ge het verstand om daar nuchter over te beslissen , eerder niet vind ik. Luister naar je ouders en laat die bol in uwe mond zo, wat kun je er nu mooi aan vinden? En opvallen doet het ook al niet dus :p

exo

Legacy Member
Ik vind het totaal niet sexy en vind het zelfs wat degoutant. Maar daar gaat het niet om uiteindelijk.

Als je mag van thuis zou ik het doen, gotta live you're life.

Grtz

Timmos

Legacy Member
Kan iemand me zeggen wat het _nut_ is van een piercing :wtf:

Ik vind het niet sexy, onnatuurlijk en nogal aanvallend overkomen.

En 14 - 15 jaar :p nogal raar imo :)

Duc

Legacy Member
Als je het doet om je lief beter te kunnen bevredigen: no prob ;)
Als je het doet omdat je het zelf mooi vindt: no prob ;)

Zolang je het niet doet omdat anderen het "cool" vinden stop je voor mijn part je ganse lichaam vol metaal...
Smaken verschillen namelijk en wat mooi is moet iedereen maar voor zichzelf beslissen. (ikzelf heb het meer voor tattoos, but hey, it's a free world :cool: )
Echte argumenten "pro" zijn nogal moeilijk te vinden, het is en blijft een lichaamsversiering en daar zijn weinig 'voordelen' aan te koppelen.
(Behalve hier toevallig wel op sexueel gebied, maar ik denk niet dat uw ouders dat echt als een 'pro' argument gaan zien op uw leeftijd :D)

Eén kleine opmerking: een tongpiercing is nogal schadelijk voor je tanden, hou daar wel rekening mee.

mobman

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
Kzal maar zeggen wat iedereen denkt, het komt vrij sletterig over op die jonge leeftijd. (allé, nie da iedereen da denkt, maar kheb hier toch al wa subtiele hints gezien)

²

toch zeker op 14jarige leeftijd...

Siana

Legacy Member
persoonlijk vind ik het onverantwoord dat een 14(bijna 15) jarig iemand een tongpiercing laat steken. Waarschijnlijk omdat dit nog niet zo in trek is als oorbelletjes bij 14 jarigen, maar oorbelletjes blijf je gewoon dragen.

Een tongpiercing voor iemand dus van die leeftijd zou ik niet toestaan, en denk er toch over na. Wacht mss nog een aantal jaar tot ge verstand genoeg hebt. Want verstand groeit met de jaren...

en heb je het argument: mijn tanden gaan kapot van een tongpiercing al gebruikt tov u ouders?

Equino

Legacy Member
Timmos zei:
leg mij eens uit hoe dat in zijn werk gaat :wtf:

Ugh, doet orale bevrediging een belletje rinkelen? :unsure:

@topicstartster:

Als ge hem gezet hebt wil ik wel je vriendje zijn...

Snapte wat ik daarmee bedoel? Hoe ge het nu draait of keert, als ge een beetje mooi zijt dan zulde voor de meeste mannelijke omstaanders gewoon het zoveelste lustobject worden. Zeker op die leeftijd.
Da is het gevolg en alweer een stereotypering van de maatschappij.

Als er hier enen is die zegt da het niet waar is, dan stel ik voor dat hem/zij efkes naar buiten gaat en gewoon eens mensen begint te observeren. Z'n/haar oogskes zullen wel snel opengaan.
Er wordt nu eenmaal aan stereotypering gedaan ook al zijt ge daar radicaal tegen. Het eerste wat ge zowieso zelf doet is opmaken van deze is zo, den dienen reageert zo, opletten da is zo nen typ...

Piercings en tattoo's worden door de algemene meerderheid nog altijd aanzien als taboe of het nu 3 oorringen zijn of meer kilo ijzer aan uw lijf dan de totale oppervlakte van uw huid in vierkante milimeter. Dit houdt wel niet in dat piercings lelijk zijn. Soms kan dit héél mooi zijn zoals bij sommige van mijn vrienden/vriendinnen maar het is en blijft een maatschappelijke taboe.

Denk hier gewoon aan op het moment dat ge hem laat zetten ;)

just my 2cents

w00tw00t

Legacy Member
matthias zei:
ik wil ne stretch late zette, zijn hier mense die da hebbe
en doe da veel pijn omda te zette ?
en kvraag mij oko af of alsge da uit doet endie is bv 6mm al, blijfd da dan een gat voor gans u leven of word da toch nog kleiner ?

das gewoon gaatje in u oor alleen wa groter dan normaal en dan moet ge et zelf uitstrechen. Ge kunt da laten dichten maar na dacht ik 10 mm gaat da nietmeer.

en over die tongpiercing
in my opinion vind ik dat totaal geen mooie piercing, der zijn er veel betere + is een tongpiercing de meest onhygiënische piercing die er is (alleja mss piercing bij u geslachtsdelen ook maar dat weet ik niet) + het is niet goed voor u tanden omdat het der altijd tegenkletst, was ook de reden wrm een kennis van mij die had uitgedaan.

Dr.White widow

Legacy Member
ik heb zelf een tongpiercing gehad, ook laten zetten toen zonder toestemming
geloof mij da kunde NIET wegsteken, tenzij ge ineens een verklaring hebt voor uw "spjaakgebjek" :p
en een litteken????? wtf gasten.... ge moogt allemaal naar mijn tong komen zien anders :p ziede nix aan :)
da groeit na 48 uur volledig toe

orez

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Ik vind da opwindend, een tongpiercing.

Snap nie wa zoveel mensen ertegen hebben ; zolang het nie overdreven is (geen ijzerwinkel), vind ik wenkbrauw-piercing, tongpiercing en neuspiercings heel mooi.

(oorpiercings dan weer nie )

Dusja, elk zijn smaak verschilt é. :)

en ik die verzot ben op de oorpiercings van mijne schat, en een hekel heb aan wenkbrauwpiercings :D

Ja idd smaken verschillen ;)

Wil je het echt just do it...
Een piercing is heus zo erg niet als een tattoo, kheb een vriendin die redelijk wa piercings heeft gehad al (Tussen de borsten, in de heup, schuine navelpiercing, in de onderlip, in de tong, en wel nog e paar ier en daar dak nimeer weet) en er zijn er daar al een paar van weg, en die heeft totaal geen littekens daarvan ofzo...

Dusja :)

orez

Legacy Member
Timmos zei:
wel, ja, en leg nu de link met die tongpiercing?

lol? Beetje nadenken hé...

Een meisje met tongpiercing die jou oraal bevredigt of kust... Tis een wereld van verschil hoor ;)

Shyheim

Legacy Member
Timmos zei:
wel, ja, en leg nu de link met die tongpiercing?


doet ge het ervoor ofwa? :lol:

gebruik uw verbeelding een bekke, en neem in achtig dat ik op de vorige page iets postte over pepslijtte :x

Kurobu

Legacy Member
Timmos zei:
wel, ja, en leg nu de link met die tongpiercing?

dat het bolletje van de piercing haar knobbeltje in haar opening :unsure: stimuleert :doc:

en wat het nut is van een piercing ?

ja jong, als je enkel dingen mag doen / hebben die een nut hebben he.
dan is er veel te veel overbodig ze ;)

@ ts: doe wat JIJ wil, en wat je MAG van je ouders.
zonder toestemming :naughty:
u ouders zeggen niet da ge nie moogt om u te pesten he.
leg u neer bij hun beslissing.
waar is de descipline toch bij de jeugd :s
bijven zagen.
hier moetek da echt nie proberen ze.
nee is nee, en durf te zagen om toch een ja te krijgen :s
dan zit ge paar dagen thuis :sad:

( nu wel nie meer he omdak meerderjarig ben )

KN-StrideR

Legacy Member
Waar op u tong gaat ge die piercing laten zetten? Meer naar voor of meer in het midden? Beide zijn mogelijk.

1) Probleem is dat soms tijdens een sollicitatie / op de werkvloer (arbeider/bediende) die piercings in scheef daglicht worden gezien. Als ik bv een vertegenwoordiger krijg met een tongpiercing komt hij voor mij toch iets minder "serieus" over.
(sommige gaan zeggen jamaar... ik heb een piercing en ze maken der geen probleem van... daarom dat ik zei: SOMS)
2) Ge gaat nen tijd ssslissend praten... (zeker als piercing vooraan is) soms gaat dit rest van u leven blijven soms ook niet
3) Is slecht voor u tanden -> metaal is harder dan glazuur (tik tik tik tegen u tanden tijdens praten). En ik zie nog steeds liever een meisje met een mooi gebit dan een me een stuk metaal in hare mond. Dit kunt ge wel oplossen door een plastieke piercings te steken dacht ik :)

4) NO offence (en ik weet dat ge dit als puberke/tienerke niet gaat aannemen): VEEEEL te jong... wacht tot ge 16 zijt is mijn advies

Hmgrwngd

Legacy Member
Kurobu zei:
dat het bolletje van de piercing haar knobbeltje in haar opening :unsure: stimuleert :doc:

WTF, beetje rustig é. :p

Tis hier geen porno-discussieforum . :lol:


En damn, zijn er dan zoveel die zoiets al niet mooi vinden ? Piercings zijn (in veel gevallen) een subtiele versiering van het lichaam, en dat vinden jullie dan direct uit den boze?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan