Archief - Telepathie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Deus ex Machina

Legacy Member
Yasutoko zei:
Het moet wel bestaan, daar twijfel ik niet aan, maar dan moet je er voor open zijn, en niet kleinzinnig zijn & denken dat de wereld maar 1 dimensie heeft.

Dan kun je evengoed meegaan met de vroegere mensen die dachten dat de wereld - was ipv o


dus je zegt dat het bestaat, uit angst om niet kleingeestig te zijn?
trouwens wat bedoel je met 'de wereld bestaat uit meer dan 1 dimensie'?

en een heel pak mensen wisten maar al te goed vroeger dat de wereld rond is.

Zeta Reticula

Legacy Member
Yasutoko zei:
Euhm..

Ik zou eerder u in uw ' vorm van drieledigheid van debiligheid ' kunnen nemen mijn beste.

De vorm die hij zei van die pijn & dat zijn moeder wist dat er iets niet pluis was bij hem daar, komt vaker voor, en komt idd meer voor bij de moeders.
Dit komt omdat er een band is ( psychisch ) die gevormd wordt tijdens het heel process van verwekking.
Verder is dit zeer normaal ook, omdat veel moeders bekommerd zijn om hun zoon/dochter.

Dan, uw ' uitleg ' over die jongen zijn dobbelsteen feature slaagt echt wel op geen kop of staart.

Je start bij punt A, en waar je normaal zou eindigen op punt B, eindig jij op punt C.

Hij zegt ' als je 600 keer een dobbelsteen smijt, kun je niet zeker zijn dat elk cijfer 100 keer voor komt. ' wat vrij normaal is.
Nu, JIJ zegt : Als je een cent 2 keer smijt, en hij valt 2x op zijn kop, dat hij altijd daar zal vallen. ter bewering van die jongen zijn uitleg.

Ik lees nergens dat hij dat beweert, wat jij wel beweerd is dat jij zogezegt slimmer bent dan hem dan, en dat hij dom is.

Wat absoluut ridicuul is!

Nu OT :).

Het moet wel bestaan, daar twijfel ik niet aan, maar dan moet je er voor open zijn, en niet kleinzinnig zijn & denken dat de wereld maar 1 dimensie heeft.

Dan kun je evengoed meegaan met de vroegere mensen die dachten dat de wereld - was ipv o
Ik ben er zeker van. En ik lijd.

Legatus

Legacy Member
Thales zei:
ik zie nu ni direct een reden om die smiley te gebruiken?
Het komt eerder over alsof je bang bent en dan hoopt dat dit niet waar is.
Ik veronderstel dat ie daarover ook niet gaat liegen.

ik heb ook wel es paar rare dingen meegemaakt.
oa toen ik in men bed lag ( en het was pikdonker) dak ik opeens iemand in men oor hoor "gapen" 'lucht uitademen met ferme kracht". Zelfs 2 nachten terug sprong ik opeens recht omdat er iemand in men nek duwde met zen vinger. Het was toch dat gevoel. Toen ik de volgende dag keek hangde er aan men tshirt, dus daar aan men nek wat bloed.
( dit kan allemaal goed te verklaren zijn, mss een pukkel die ik opengekrabt heb ofzo :p, ik zeg hier maar men verhaal )( ik fantaseer namelijk graag ^^ )

Ook een maandje terug, Heb ik es heel levensecht gedroomd. In men droom zat ik in men kamer, net zoals ik die de dag ervoor had achtergelaten en werd ik opeens meegenomen door een alien en ik voelde me zo echt ook opgetild worden en ik maar roepen van " nee alsjeblief, laat me los"... en ik zat dan opeens terug in men bed. ik heb die nacht geen oog meer dichtgedaan :p. Die droom was TE echt. En ik had btw ni lang ervoor es naar da Wow-signaal ( from outerspace zogezegd ) geluisterd :p. Mss had ik contact gelegd :p

nuja, anders moet er es ene wa geesten oproepen en zet er je camera op en filmt het es allemaal ..

Ook al zoiets meegemaakt , maar niet met Aliens.
Elke persoon zal zoiets meemaken in zen leven .
Men word wakker midde in de nacht, uw brein koppelt los van uw motorskills zodat ge uw ledemate ni kunt bewegen.
Ge zweet hard , hoort akelige geluiden en ge ziet van die weird shapes.
Zijn zelf mensen die een kleine storing hebben in een deel van hun hersens , waardoor zo'n dromen vaak voorkomen , happy dreaming.

Yasutoko

Legacy Member
Deus ex Machina zei:
dus je zegt dat het bestaat, uit angst om niet kleingeestig te zijn?
trouwens wat bedoel je met 'de wereld bestaat uit meer dan 1 dimensie'?

en een heel pak mensen wisten maar al te goed vroeger dat de wereld rond is.

*zucht.

Als je geen goede ' argumentatie ' weet, zwijg dan beter.

In de vroegere tijden werd je als ' keter ' beschouwt als je zei dat de wereld rond is, ipv vlak.

Dan, neen, niet uit angst, want ik heb al genoeg onderzoek dr in gedaan in telepathie, en zoals ik al zei, je moet er voor OPEN staan, mn beste.

DAN, er zijn verschillende dimensies, dan buiten diegene die mn kan zien, en mn excuses, je hebt me op een fout gezien, buiten de 3 dimensies die mn kan zien :).

Zijn er nog verschillende andere dimensies.

Deus ex Machina

Legacy Member
Yasutoko zei:
*zucht.

Als je geen goede ' argumentatie ' weet, zwijg dan beter.

In de vroegere tijden werd je als ' keter ' beschouwt als je zei dat de wereld rond is, ipv vlak.

Dan, neen, niet uit angst, want ik heb al genoeg onderzoek dr in gedaan in telepathie, en zoals ik al zei, je moet er voor OPEN staan, mn beste.

DAN, er zijn verschillende dimensies, dan buiten diegene die mn kan zien, en mn excuses, je hebt me op een fout gezien, buiten de 3 dimensies die mn kan zien :).

Zijn er nog verschillende andere dimensies.

het zijn geen argumenten maar je kan ze blijkbaar ook niet weerleggen.

en ja er zijn mensen verbrand, maar dat verandert aan het feit dat er zijn die wisten dat de aarde rond is.

en lol, onderzoek, wat is dat dan voor u, boekjes en websites lezen? tis ook niet dat ik er niet voor opensta, maar eerder dat ik het niet zomaar aanneem dat het bestaat.

en tijd is de 4de dimensie, en soms denk ik dat de spieren van 50cent in 5D zijn

Yasutoko

Legacy Member
*zucht*

3 + 1 = 4, niet waar?

+ Nog een paar extra dimensies die mn waarschijnlijk nog niet weet van heeft!

Er waren mensen idd die dit al wisten, maar werden aanzien als ' heksen ' , mensen die niet in de normale wereld leven!
Mensen die in verband stonden met het universum, ommet zo te zeggen.

Neen, mn beste, zelf experimentie.

Kan hier evengoed wa voorbeelden geven, maar ik kan dan ook evengoed dan bij mn vriendin gaan zitten ipv tegen bakstenen lijk ulder hier te praten over om mn bewijs neer te leggen, het zou dan eerder gewoon op ' puur geluk ' kunnen worden gebasseerd.

Maar ik doe niet aan thelepathie, eerder ' empathie ' , I can very easily read the human aura & what they are about ( people ).

Dus in lay mans terms, ik kan perfect zeggen hoe je in mekaar zit, wat uw klokje doet tikken..

Deus ex Machina

Legacy Member
Yasutoko zei:
*zucht*

3 + 1 = 4, niet waar?

+ Nog een paar extra dimensies die mn waarschijnlijk nog niet weet van heeft!

Er waren mensen idd die dit al wisten, maar werden aanzien als ' heksen ' , mensen die niet in de normale wereld leven!
Mensen die in verband stonden met het universum, ommet zo te zeggen.

Neen, mn beste, zelf experimentie.

Kan hier evengoed wa voorbeelden geven, maar ik kan dan ook evengoed dan bij mn vriendin gaan zitten ipv tegen bakstenen lijk ulder hier te praten over om mn bewijs neer te leggen, het zou dan eerder gewoon op ' puur geluk ' kunnen worden gebasseerd.

Maar ik doe niet aan thelepathie, eerder ' empathie ' , I can very easily read the human aura & what they are about ( people ).

Dus in lay mans terms, ik kan perfect zeggen hoe je in mekaar zit, wat uw klokje doet tikken..


met andere woorden mensenkennis?

en alsof ik onder de indruk moet zijn van iemand die aan zelf experimenties doet.

Yasutoko

Legacy Member
Mensenkennis na 1 minuut ff met de persoon te babbelen al weten hoe die in mekaar zit, wat die het liefste heeft in een persoon & het minste, wat hij vroeger al heeft gedaan, geheimen ontdekken dat de persoon zelf niet weet??

Je hoeft mij niet te begrijpen hoor als je niet wil, maar je moet dan ook niet gaan tegenspreken op mij als je het antwoord niet aankunt & dus gaat kankeren.

Dan, neen, je hoeft niet onder de indruk te zijn, ik zei gewoon hoe ik het teweten kom/kwam sinds jij dacht dat ik het enkel van boekjes & websteks had

[B\\'R]yourmoth

Legacy Member
Ik dacht dat een groot deel van die dingen bewezen waren door de gewone psychologie.
Het onderbewustzijn van het menselijk brein is niet te onderschatten.
Ken je het niet die verhalen van mensen dat zo een oude vriend willen bellen die ze al 5 jaar niet gezien hadden en just wanneer ze naar de telefoon grabbelen belt toch die oude vriend hun niet.

Meestal zijn de oorzaak van dat soort dingen ( wanneer 2 verschillende mensen op 2 verschillende plaatsen aan het zelfde denken) een gebeurtenis die ze indertijd gemeenschappelijk hebben meegemaakt waardoor ze iets van die situatie in verband brengen met die persoon zoals in deze situatie mischien een liedje zou geweest zijn waar ze vroeger nog samen op gedanst hebben. Dan komt dat liedje op de radio en beginnen ze aan die andere persoon te denken zonder bewust te weten vanwaar die gedachte komt.

Een zeer groot deel van ons dagdagelijkse gedachten zijn gebasseerd op toeval en onderbewust zijn en een mens denkt aan veel dingen op een dag :). Dus als je dit over gans je leven bekijkt is de kans gigantisch groot da je toch minimum een keer zo een toevalletje hebt.
Als je dan gaat rondzoeken over gans de wereld en de bizarste toevallen er gaat uithalen en in reportages op tv zet krijg je veel mensen die dat zien en dan zelf denken aan hun eigen toevallen dat ze hebben meegemaakt en dan krijg je het:
Ja ik denk toch dat da bestaat hoor alee kweet nie wrs kunnen ze het nie bewijzen maar toch, ik heb da toch ook al gehad(omdat ze ookal soortgelijke toevallen en die vergeet je niet zo vlug).

Ik beweer niet dat ik kan bewijzen dat het niet bestaat.
Ik heb et het zelf ook al meegemaakt van een persoon en op een dag wou ik niet bij deze persoon gaan kweet niet waarom ik wilde gewoon niet en later die dag hoorde ik kan dat die persoon overleden was.
De logiste verklaring blijft nog altijd als het fysiek of geestelijk met iemand niet goed gaat merk je dit toch een klein beetje en dat sla je op in je onder bewustzijn + toeval dat ik die dag geen goesting had er waren ook andere dagen dat ik geen goesting had maar dat soort dingen vergeet je eerst als je zo iets meemaakt.
En dan krijg je op dit soort forums mensen die al hun toevallige ervaringen gaan opsommen en als je die bij elkaar allemaal brengt lijkt het nog echter. Over die geest daar spreek ik me nie over uit zo iets geloof ek alleen als ik er zelf bij zou zijn.
En dat van dat evolueren vind ik ook maar raar dat we daar naar kunne evolueeren. Wat zou er dan aan het menselijk brein moeten veranderen of moeten we dan gewoon kryptonite eten ofzie iet? Is zo een stelling op iets gebasseerd of is het een gevoel zoals je het gevoel hebt dat de aarde eigenlijk nie rond lijkt te zijn maar plat :).

Deus ex Machina

Legacy Member
Yasutoko zei:
Mensenkennis na 1 minuut ff met de persoon te babbelen al weten hoe die in mekaar zit, wat die het liefste heeft in een persoon & het minste, wat hij vroeger al heeft gedaan, geheimen ontdekken dat de persoon zelf niet weet??

Je hoeft mij niet te begrijpen hoor als je niet wil, maar je moet dan ook niet gaan tegenspreken op mij als je het antwoord niet aankunt & dus gaat kankeren.

Dan, neen, je hoeft niet onder de indruk te zijn, ik zei gewoon hoe ik het teweten kom/kwam sinds jij dacht dat ik het enkel van boekjes & websteks had

yeah sure...

eerst dacht ik dat je wou discussieren, nu blijkt dat je hier voor de grap zit.

Kvothe

Legacy Member
Yasutoko zei:
Mensenkennis na 1 minuut ff met de persoon te babbelen al weten hoe die in mekaar zit, wat die het liefste heeft in een persoon & het minste, wat hij vroeger al heeft gedaan, geheimen ontdekken dat de persoon zelf niet weet??

Je hoeft mij niet te begrijpen hoor als je niet wil, maar je moet dan ook niet gaan tegenspreken op mij als je het antwoord niet aankunt & dus gaat kankeren.

Dan, neen, je hoeft niet onder de indruk te zijn, ik zei gewoon hoe ik het teweten kom/kwam sinds jij dacht dat ik het enkel van boekjes & websteks had

:lol:

satanistje

Legacy Member
Yasutoko zei:
eerder gewoon op ' puur geluk ' kunnen worden gebasseerd.

Maar ik doe niet aan thelepathie, eerder ' empathie ' , I can very easily read the human aura & what they are about ( people ).

Dus in lay mans terms, ik kan perfect zeggen hoe je in mekaar zit, wat uw klokje doet tikken..

dyhcfbhklmvphyo(ko§)

i just rolled over my keyboard and made more sense.

Yasutoko

Legacy Member
Deus ex Machina zei:
eerst dacht ik dat je wou discussieren, nu blijkt dat je hier voor de grap zit.

Nu zie ik hoe kleinzinnig sommige mensen wel denken en gewoon niet klaar zijn of open staan voor ' apart ' heden :).

En neen, ik maak niet de grap met dit topic hoor als je dat denkt, ik maak enkel de grap met jou :lol:

satanistje

Legacy Member
als je er een geloofwaardige theorie achter kan plakken met bevestigde bronnen sta ik open voor alles.

Yasutoko

Legacy Member
En oh, Deus ex machina, om nog een klein stukje informatie door te schuiven naar jouw kant, waarom zou ik hiermee in gods naam lachen als ik samen met mijn vriendin ( ik ben co admin ) een hele website onderhoud die zich verdiept in dit & nog meer occulte & andere paranormaliteiten.

Juist ja, om ook met die mensen te lachen waarschijnlijk :ironic:

Legatus

Legacy Member
Yasutoko zei:
En oh, Deus ex machina, om nog een klein stukje informatie door te schuiven naar jouw kant, waarom zou ik hiermee in gods naam lachen als ik samen met mijn vriendin ( ik ben co admin ) een hele website onderhoud die zich verdiept in dit & nog meer occulte & andere paranormaliteiten.

Juist ja, om ook met die mensen te lachen waarschijnlijk :ironic:

we want URL!

satanistje

Legacy Member
Neem eerst eens een cursus waarnemingspsychologie en neurofysiologie vast en beging dan te onderzoeken. De helft van jullie ''theorieën'' zijn zo achterhaald als asbest. Als er 1 ding is waar ik een grondige hekel aan heb zijn het mensen die speculeren zonder een grondige voorkennis.
Ps. als wetenschapper kan je ook moeilijk uit eigen ervaringen dingen gaan vaststellen, deze moeten door wijze van experiment bewezen worden.

Mijn excuses tegenover diegene die wel daadwerkelijk aan wetenschappelijke onderzoek doen binnen dit jargon.

Over het gevoel ''alleen zijn maar toch voelen dat er iets anders is of ongemakkelijk zijn''. Dit zijn hersenspinsels veroorzaakt door het overschakelen van een parasympathische staat naar een sympathische staat, wat meer adreline doet aanmaken en het equilibrium verstoort.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan