w00tw00t
Legacy Member
Deus ex Machina zei:der is niets wat aan toont dat er zo iets als telepathie bestaat, en tot nu toe zijn alle proeven er rond negatief.
gelukkig hier zeggen de meeste 'ik geloof' en niet 'ik weet'.
de wetenschap houd zich daarmee bezig en ontkent het bestaan van telepathie ook weer niet maar ze hebben geen doorbrekende resultaten bereikt om te bevestigen dat telepathie voor 100% bestaat. Als ze het nog steeds onderzoeken dan is er een vermoeden naar het bestaan van telepathie. Die uitzendig van NGC gister was redelijk interessant, kwee nie of ze die deze week heruitzenden.

haha
, je kan 100 keer een muntstuk opgooien en dan kan het zijn dat je 80 keer kop hebt 