w00tw00t
Legacy Member
Net een aflevering gezien op NGC over telepathie. En heb er toch mijn twijfels over. Ik begin meer en meer te kanten tegen de stelling dat telepathie weldegelijk bestaat.
Mijn moeder kreeg bv een gevoel wanneer haar vader overleden was. Enkele tijd erna werd zij opgebelt en werd haar verteld dat mijn opa dus weldegelijk overleed. Zelfde met haar moeder, in een droom heeft ze haar pa gezien die haar dan zei da hij nu samenweggaat met haar ma en de dag erna krijgt mijn moeder te horen dat haar moeder dezelfde nacht is overleden. Ik ken nog paar mensen die zoiets degelijks hebben meegemaakt. Ik denk soms aan iets en dan denkt een maat van mij juist aan hetzelfde en derna zeggen wij dan ook juist hetzelfde als reactie daarop. Zelfde voorgehad met mijn lief. Nu moet ge mij of mijn ouders nie bekijke als psychos ofzo
Maar wat denken jullie hierover?
Of is het allemaal toeval?
Mijn moeder kreeg bv een gevoel wanneer haar vader overleden was. Enkele tijd erna werd zij opgebelt en werd haar verteld dat mijn opa dus weldegelijk overleed. Zelfde met haar moeder, in een droom heeft ze haar pa gezien die haar dan zei da hij nu samenweggaat met haar ma en de dag erna krijgt mijn moeder te horen dat haar moeder dezelfde nacht is overleden. Ik ken nog paar mensen die zoiets degelijks hebben meegemaakt. Ik denk soms aan iets en dan denkt een maat van mij juist aan hetzelfde en derna zeggen wij dan ook juist hetzelfde als reactie daarop. Zelfde voorgehad met mijn lief. Nu moet ge mij of mijn ouders nie bekijke als psychos ofzo
Maar wat denken jullie hierover?
Of is het allemaal toeval?
) dat bij politiekers er vaak echtelijke problemen zijn, omda ze met een jong ding vreemd gaan.