Deus ex Machina
Legacy Member
Yasutoko zei:En oh, Deus ex machina, om nog een klein stukje informatie door te schuiven naar jouw kant, waarom zou ik hiermee in gods naam lachen als ik samen met mijn vriendin ( ik ben co admin ) een hele website onderhoud die zich verdiept in dit & nog meer occulte & andere paranormaliteiten.
Juist ja, om ook met die mensen te lachen waarschijnlijk :ironic:
en jij verwacht dat ik je zomaar geloof als jij zegt dat je mensen leest als een 'open boek'
geloof jij dan maar dat er soms aapjes uit mijn reet vliegen.
en pls, een forum openhouden, en daarom zou ik je visie moeten respecteren.
ooit al aan gedacht dat iedereen op je forum gewoon mis is?
en dat degene die een kritische noot aanbrengen wss even hard uitgelachen worden als jij hier?
.