Deus ex Machina
Legacy Member
satanistje zei:Omdat het andere relatief is en zodanig BEPERKT, wat het absolute niet is.
wat is dan dat 'absolute'?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
satanistje zei:Omdat het andere relatief is en zodanig BEPERKT, wat het absolute niet is.
satanistje zei:De onbeperktheid zij het binnen kennis, metafysica, het is datgene wat we willen vatten maar nog niet kunnen vatten, het is als een vat water dat groter wordt naarmate de inhoud.
.
.Deus ex Machina zei:out of body experiences, wat sommigen 'telepathie' noemen, de tunnel licht die je ziet als je sterft, etc al die dingen zijn al weerlegd.
Yasutoko zei:Euhm, wij narrow minded??
Nee hoor, wij supporteren juist voor mensen die langs 2 kanten zien, maar jij kijkt enkel naar 1 kant, en weigert naar de andere kant te zien omdat JIJ een standvaste theory hebt.
Nou, dan kan ik ook zo'n dingen gaan beginnen zeggen enzo.. Maar ach.
Al zou ik hier bewijzen neerleggen, zou je het gewoon pinnen aan ' vals ' of ' kan niet ' OF ' puur geluk '.
Ik weet al genoeg nu over u & hoe gij in mekaar zit, en your secrets.
Bacon zei:Zo, begint hier op een 9/11 discussie te trekken, "das allemaal niwaar!".
Kan u misschien vertellen wat u wil zeggen met 'weerlegd' en misschien enkele bronnen tonen om dit aan te duiden?
Deus ex Machina zei:
Bacon zei:Sorry maar die hoop tekst zegt niks. Ze tonen aan dat soortgelijke ervaringen kunnen nagebootst worden. Daar ben ik het mee eens, en het merendeel zal ook wel imaginair zijn.
Dat weegt niet op tegen het bewijs dat bepaalde dingen wel écht zijn en niet zomaar hersenspinsels, elektrische ontladingen of verbeelding.
Dus uw stelling "das allemaal weerlegd" klopt niet echt.
De link met quantummechanica komt volgens mij van de 'informatie-overdracht' tussen 2 objecten van dezelfde oorsprong, dit verschijnsel schijnt niet onderhevig te zijn aan de afstand tussen de 2 objecten, en gebeurt bij de 2 objecten simultaan. Wat je misschien kan vergelijken met de fantoompijnen als er iets met een familielid gebeurt.
Deus ex Machina zei:ja idd, en dat is reden om aan te tonen dat NDE wss ook niets meer is dan die dingen. want iets anders vinden ze gewoonweg niet. Of wat is je criterium om aan te tonen dat er ook 'echte' zijn. Begrijp me niet verkeerd, wat al die mensen gezien hebben is wel degelijk 'echt', ze hebben er waarneming van. Het zijn echter geen beelden van het hiernamaals.
Deus ex Machina zei:fantoompijnen zijn trouwens pijn die je voelt waar je normaal geen pijn meer kan voelen, bv ter hoogte van een geamputeerd lichaamsdeel
Euhm de bewijzen die aantonen dat het wel 'echt' is, hebben evenveel waarde.Bacon zei:...
Dat weegt niet op tegen het bewijs dat bepaalde dingen wel écht zijn en niet zomaar hersenspinsels, elektrische ontladingen of verbeelding.
...
EverlastingHate zei:Euhm de bewijzen die aantonen dat het wel 'echt' is, hebben evenveel waarde.
Er is nergens iets dat het tegendeel bewijst.
Yasutoko zei:Euhm, wij narrow minded??
Nee hoor, wij supporteren juist voor mensen die langs 2 kanten zien, maar jij kijkt enkel naar 1 kant, en weigert naar de andere kant te zien omdat JIJ een standvaste theory hebt.
Nou, dan kan ik ook zo'n dingen gaan beginnen zeggen enzo.. Maar ach.
Al zou ik hier bewijzen neerleggen, zou je het gewoon pinnen aan ' vals ' of ' kan niet ' OF ' puur geluk '.
Ik weet al genoeg nu over u & hoe gij in mekaar zit, en your secrets.

Virz zei:Geesten, levitatie, buitenlichamelijke ervaringen, telekinese .. allemaal hersenspinsels. Je hersenen laten je zien wat je wil zien ookal is het er niet..
En voor het het menselijk ras zal dat altijd zo blijven.
Bron: Logisch denken.