Archief - telemeter rare kuren?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Deefees

Legacy Member
Yes, met mijn limiet van 700mb ga ik hier es rap van profiteren :D

Madmaarten

Legacy Member
Gratis volume: 11.845 MB

.... kzal der nekeer opletten of die aant zakken is

ahzo, da blijft maar optellen dus

Gratis volume: 12.029 MB

hatetn

Legacy Member
telemeter 0% down en upload en em rekent nog altijd alles gratis
weer ne giga op 7 binnensleuren en tzou moeten aangepast zijn hebbek nog ne buffer en zoniet nog 7 giga gratis
wel jammer da het nie voor iedereen is
t'is zo leuk alles binnenhalen waar je anders maanden mee bezig zijt
en binnenkort gaat het internet veel sneller gaan aangezien iedereen alles heeft wa em wilt of zijn hdd's vol staan

kheb em gisteren uiteindelijk tot 34000+ getrokken:woohoo:

Laurens100

Legacy Member
pff gelukzakken in kon het ook wel gebruiken :p
Kheb namelijk nog een aantal dingen nodig van technet :s

Close_Up

Legacy Member
hier 128 mb gratis meer nie, voor de rest telt hij gewoon spijtig genoeg.

Sprits

Legacy Member
M0rpheus zei:
Maar waar halen jullie dan toch maar die snelheden dat je kan downen aan 2MB/sec ??? :x

telenet expressnet turbo

en dan idd rapidshare (die vrij snel is) en een aantal goeie ftp's met snelheden van rond de 1 mb/sec

R-evolution™'

Legacy Member
Ik heb expressnet en ik download ook aan 2.2-2.3 mb/seconde
technet plus en rapidshare.

Ma juist kreeg ik de boodschap: you have exeeded the 25 gb limit in 5 days :sad:

Sprits

Legacy Member
R-evolution™' zei:
Ma juist kreeg ik de boodschap: you have exeeded the 25 gb limit in 5 days :sad:

weird

da heb ik gistere op nog geen 4 uurkes gedownload


Gratis volume: 40.942 MB
muhahaha :D
kzal op 50 ma stoppe want onze pa is nu al aan het zage!

R-evolution™'

Legacy Member
nibbler.be zei:
weird

da heb ik gistere op nog geen 4 uurkes gedownload


Gratis volume: 40.942 MB
muhahaha :D
kzal op 50 ma stoppe want onze pa is nu al aan het zage!

ja ik zit ook al aan 27 en beetje gb. Mak had 3 films opstaan en die heb ik dus blijkbaar mogen afmaken
ochja, ik heb nog altijd technet plus om nog wat interessante programmatjes af te halen

democracy02

Legacy Member
R-evolution™' zei:
Ma juist kreeg ik de boodschap: you have exeeded the 25 gb limit in 5 days :sad:
is die 25gb-limiet door telenet ingesteld,
of door een site of programma waarmee je aan het downzen waart?

EternalSilence

Legacy Member
hmmm
supreme commander demo aant downloaden met 750kb/sec en tga nog omhoog die snelheid .. :love:


da het maar rap zoals in nederland is

R-evolution™'

Legacy Member
democracy02 zei:
is die 25gb-limiet door telenet ingesteld,
of door een site of programma waarmee je aan het downzen waart?

rapidshare premium limiet

Madmaarten

Legacy Member
zouden ze mss een test uitvoeren ofzo om tezien of ze de limieten kunne afschaffen

zoals bv 1 maandje gene limiet niemeer
en zien hoe het download gedrag verloopt?

nu zal er veel gedownload worden omdat het nog maar pas gratis is

maar dat zal wel stabiliezeren

nuja, khoop toch dat het zo is
dat die stomme limieten eindelijk nekeer weg zijn

R-evolution™'

Legacy Member
Madmaarten zei:
zouden ze mss een test uitvoeren ofzo om tezien of ze de limieten kunne afschaffen

zoals bv 1 maandje gene limiet niemeer
en zien hoe het download gedrag verloopt?

nu zal er veel gedownload worden omdat het nog maar pas gratis is

maar dat zal wel stabiliezeren

nuja, khoop toch dat het zo is
dat die stomme limieten eindelijk nekeer weg zijn

ik denk ook dat ze aant teste zijn.
ma geen limieten? vergeet het maar

ik denk wel dat ze atm serieus veel verkeer te verwerke krijge :p

democracy02

Legacy Member
R-evolution™' zei:
rapidshare premium limiet
thank god :p



denk nie da ze het "no-limits" gedrag testen hoor.
zoals je zegt, zijn de statistieken nie realistisch omdat dit maar tijdelijk is.
iedereen die er van afweet download als een zot en veel mensen hebben het zelfs niet door dat de poorten open staan.

R-evolution™'

Legacy Member
democracy02 zei:
thank god :p



denk nie da ze het "no-limits" gedrag testen hoor.
zoals je zegt, zijn de statistieken nie realistisch omdat dit maar tijdelijk is.
iedereen die er van afweet download als een zot en veel mensen hebben het zelfs niet door dat de poorten open staan.

ik in ieder geval wel en bij de volgende meting zit ik aan 50 gb denk ik :woohoo: .

vanavond rapidshare premium account bijkope voor 48 uur dan kan ik teminste nog wat films binnehale

L0k1-

Legacy Member
welja ne maat van mij zei dat ne vriend van hem die bij telenet werkt, dat ze dit jaar de limieten ferm zouden gaan verhogen, zo zou expressnet turbo 100 gigabyte standaard worden ofzo :p

natuurlijk tis weeral zoiets van gehoord van een vriend van een vriend ... :sad:

dus echt betrouwbaar kunt ge het niet noemen :)

PS: bij mij is de telemeter niet down geweest :(

drieskeuh

Legacy Member
ik krijg ook geen gratis volume bij. Ik kan het anders wel gebruiken (nog 119 mb over :s )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan