Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

M0rpheus zei:Maar waar halen jullie dan toch maar die snelheden dat je kan downen aan 2MB/sec ???![]()
R-evolution™' zei:Ma juist kreeg ik de boodschap: you have exeeded the 25 gb limit in 5 daysad:

nibbler.be zei:weird
da heb ik gistere op nog geen 4 uurkes gedownload
Gratis volume: 40.942 MB
muhahaha
kzal op 50 ma stoppe want onze pa is nu al aan het zage!
is die 25gb-limiet door telenet ingesteld,R-evolution™' zei:Ma juist kreeg ik de boodschap: you have exeeded the 25 gb limit in 5 daysad:
democracy02 zei:is die 25gb-limiet door telenet ingesteld,
of door een site of programma waarmee je aan het downzen waart?
Madmaarten zei:zouden ze mss een test uitvoeren ofzo om tezien of ze de limieten kunne afschaffen
zoals bv 1 maandje gene limiet niemeer
en zien hoe het download gedrag verloopt?
nu zal er veel gedownload worden omdat het nog maar pas gratis is
maar dat zal wel stabiliezeren
nuja, khoop toch dat het zo is
dat die stomme limieten eindelijk nekeer weg zijn

thank godR-evolution™' zei:rapidshare premium limiet
democracy02 zei:thank god![]()
denk nie da ze het "no-limits" gedrag testen hoor.
zoals je zegt, zijn de statistieken nie realistisch omdat dit maar tijdelijk is.
iedereen die er van afweet download als een zot en veel mensen hebben het zelfs niet door dat de poorten open staan.
. 
ad: 
