ShadesOfJae
Legacy Member
Kenshi zei:Ik had vorige maand iets van 750MB extra en moest 0.94€ bijbetalen ...
Dus das nog nie onoverkomenlijk. Tis idd wel iets goedkoper als je op voorhand volumeblokken bijneemt
Vrij normaal hé, anders koopt niemand nog volumeblokken.

.

