Archief - telemeter rare kuren?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ShadesOfJae

Legacy Member
Kenshi zei:
Ik had vorige maand iets van 750MB extra en moest 0.94€ bijbetalen ...

Dus das nog nie onoverkomenlijk. Tis idd wel iets goedkoper als je op voorhand volumeblokken bijneemt

Vrij normaal hé, anders koopt niemand nog volumeblokken.

sink

Legacy Member
hm, normaal gezien heb ik morgen een reset van m'n meter (zoals velen denk ik), ik heb sinds een uurtje m'n volume overschreden en sta zogezegd op verlaagde snelheid.. maar het rare is dat ik gewoon vollen bak kan surfen..
ik had precies in't snot dat er iets niet juist is, ik ga bij details gaan zien en ja hoor, ik heb terug zoals de vorige keer gratis volume :woohoo:

Arifiene

Legacy Member
Mijn telemeter is nog steeds kapot (al sinds maart ofzo).
Mij hoor je niet klagen :p.

GuntherDW

Legacy Member
Arifiene zei:
Mijn telemeter is nog steeds kapot (al sinds maart ofzo).
Mij hoor je niet klagen :p.

hehe, dan behoorde tot de "enkele" gelukkigen van belgie :p

Arifiene

Legacy Member
no_way2go zei:
Slim om het dan op dit forum te posten :)

ja ok, welke zieligaard wil dat hier dan ook 'aangeven' eh :ironic:
djeez, moogt hier nooit niets zeggen of ge krijgt stomme commentaar

boogje

Legacy Member
Arifiene zei:
ja ok, welke zieligaard wil dat hier dan ook 'aangeven' eh :ironic:
djeez, moogt hier nooit niets zeggen of ge krijgt stomme commentaar


Inderdaad <.<

Ze zijn gewoonweg jaloers:p (wie niet)

GuntherDW

Legacy Member
de mensen die er ook van geniete, of de mensen die dommel hebbe, ofwel de mensen die net buiten BE wone en van betere dinge kunne geniete :p

bartje_n

Legacy Member
je kan ook natuurlijk een inloggen op u telenet modem 192.168.100.1
en daar eventjes u snelheidaanpassen want telenet zet u modemsnelheid op smalband en niet u verbinding en zo kan je het omzeilen :)

nTFs

Legacy Member
bartje_n zei:
je kan ook natuurlijk een inloggen op u telenet modem 192.168.100.1
en daar eventjes u snelheidaanpassen want telenet zet u modemsnelheid op smalband en niet u verbinding en zo kan je het omzeilen :)

Helaas is het zo simpel niet.

bartje_n

Legacy Member
neje het is idd niet simpel je moet een motorola surfboard modem hebben en hij mag niet geblokkeerd zijn

nTFs

Legacy Member
En het toeval wil dat de Motorola modems allemaal geblokkeerd zijn.

darkcre3p

Legacy Member
hmm loopt deze topic nu nog? kdacht dat hij alang naar achter was verschoven maar ik kan het wel begrijpen dat deze nog vaak gevuld wordt..

jammer dat we niet meer van dat gratis volume krijgen ^^


*proud owner of this topic :applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan