Robinvv
Legacy Member
oL|Pulse zei:Mijne telemeter meet al 3 maanden niemeer![]()
Er zijn enkele uitzonderingen, maar die zullen wel beperkt zijn
In ieder geval bij mij telde hij altijd
Maar nu kan het mij geen kwaad

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oL|Pulse zei:Mijne telemeter meet al 3 maanden niemeer![]()

Tah_b00nz0r zei:altijd als ik die threads hier lees krijg ik zo'n zin om dommel te nemen eh mja overtuig u ouders ma's![]()

Tah_b00nz0r zei:mja we ebbe ier zowieso al belgacom, das het probleem ni maar men pa gaat er zowieso al tegen zijn omda hij daar content van is ma ik verdomme ni met 10gig de maand![]()
das echt opletten en uittellen van aja 2.5gig op 2 weken afhalen![]()
Nu zou't beter moeten zijn 
FLT zei:Alé komt dat tegen, Telenet gaat de uploadlimiet afschaffen in April...


Ali_ zei:Is da echt????
Want da zou wel dik feesten zijn


FLT zei:Alé komt dat tegen, Telenet gaat de uploadlimiet afschaffen in April...
nTFs zei:Upload interesseert me niks. Altijd veel te veel over.
Het downloadvolume moeten ze wijzigen.

Robinvv zei:De aparte! uploadlimiet ..
dus kan je met andere woorden 8gb uploaden en 4 gb downloaden, zoals nu bij Belgacom het geval is. Maar dan wel met 10 gb.
Je mag dan 12 gb verbruiken

Dillyracer zei:Leg dat nog eens uit![]()
Laurens100 zei:pff telenet heeft weer een kans gemist om eindelijk eens die limieten te verhogen![]()
User_BELGIUM zei:
)balbe zei:ge zijt een maand te laat, dat grapje heeft maar 2 weken geduurd
(leuk grapje wel)