Archief - telemeter rare kuren?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Robinvv

Legacy Member
oL|Pulse zei:
Mijne telemeter meet al 3 maanden niemeer :D

Er zijn enkele uitzonderingen, maar die zullen wel beperkt zijn :)

In ieder geval bij mij telde hij altijd :angry:
Maar nu kan het mij geen kwaad :D

Tah_b00nz0r

Legacy Member
altijd als ik die threads hier lees krijg ik zo'n zin om dommel te nemen eh mja overtuig u ouders ma's :p

Robust²

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
altijd als ik die threads hier lees krijg ik zo'n zin om dommel te nemen eh mja overtuig u ouders ma's :p

Het einge waar ze hier voor zijn gebogen is dat top pack van Telenet, kwam maar op 5€ meer uit dan nu ofzo en toch turbo :woohoo:

Tah_b00nz0r

Legacy Member
mja we ebbe ier zowieso al belgacom, das het probleem ni maar men pa gaat er zowieso al tegen zijn omda hij daar content van is ma ik verdomme ni met 10gig de maand :x

das echt opletten en uittellen van aja 2.5gig op 2 weken afhalen :p

Robust²

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
mja we ebbe ier zowieso al belgacom, das het probleem ni maar men pa gaat er zowieso al tegen zijn omda hij daar content van is ma ik verdomme ni met 10gig de maand :x

das echt opletten en uittellen van aja 2.5gig op 2 weken afhalen :p

Tot vandeweekdn zaten we altijd aan 98% ongeveer op einde van de maand :p Nu zou't beter moeten zijn :)

FLT

Legacy Member
Alé komt dat tegen, Telenet gaat de uploadlimiet afschaffen in April...

Ali_

Legacy Member
FLT zei:
Alé komt dat tegen, Telenet gaat de uploadlimiet afschaffen in April...

Is da echt????

Want da zou wel dik feesten zijn


HOEWEL

ik gebruik mijn upload ding bijna nooit :(

waarom schaffen ze downloadlimiet niet af???
kan ik NOG meer illegale muziek downloaden

:p

FLT

Legacy Member
Ali_ zei:
Is da echt????

Want da zou wel dik feesten zijn

Ja, tenzij het een flauwe 1 april grap zou worden :)

EDIT: wat ik wel niet is of je de uploadlimiet er bij krijgt of als die gewoon wegvalt... (dus of je 10 of 12GB krijgt bij Expressnet)
Persoonlijk zou ik het wel hilarisch vinden als je maar 10GB krijgt :p

Robinvv

Legacy Member
FLT zei:
Alé komt dat tegen, Telenet gaat de uploadlimiet afschaffen in April...


De aparte! uploadlimiet ..
dus kan je met andere woorden 8gb uploaden en 4 gb downloaden, zoals nu bij Belgacom het geval is. Maar dan wel met 10 gb.

Je mag dan 12 gb verbruiken

nTFs

Legacy Member
Upload interesseert me niks. Altijd veel te veel over.
Het downloadvolume moeten ze wijzigen.

Anoniem04

Legacy Member
Robinvv zei:
De aparte! uploadlimiet ..
dus kan je met andere woorden 8gb uploaden en 4 gb downloaden, zoals nu bij Belgacom het geval is. Maar dan wel met 10 gb.

Je mag dan 12 gb verbruiken

Leg dat nog eens uit :x

Laurens100

Legacy Member
pff telenet heeft weer een kans gemist om eindelijk eens die limieten te verhogen :(

Robinvv

Legacy Member
Laurens100 zei:
pff telenet heeft weer een kans gemist om eindelijk eens die limieten te verhogen :(

Telenet zal alles wel op het gemakske aan doen, zoals met alles ... Daarmee lopen ze achter wat betreft de vraag naar meer limiet en goedkoop!

Mochten méér en méér Belgen opzeggen bij Telenet, dan pas zullen ze zich zorgen maken, anders niet.

Méér actie ondernemen, in plaats van maar zeggen, van dat te doen.

Pippoken

Legacy Member
Kvraag mij eigelijk af waarom belgacom hier niet op reageert... Ze zijn de traagste en diegene met de kleinste limiet...+ de andere ADSL providers die 'beter' zijn als belgacom
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan