Archief - telemeter rare kuren?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hatetn

Legacy Member
em telt opnieuw normaal hier
na bijna 10 dagen en meer dan het volume dan ge krijgt op een half jaar(15gig/maand hier) binnen te halen

Laurens100

Legacy Member
pff ik zit hier op smalband, schandalig gewoon.
Ik kan zelfs bijna niet meer op msn, das gewoon nog trager als telefoonlijn !!

boe

Legacy Member
Hier is em ook beginnen tellen alweer. Kheb er toch een goeie 60 gig kunnen uit halen afgelopen dagen, én ik zit niet op smallband

jo hallo dag

Legacy Member
Lol, kzal ff zegge hoe da komt:)

Ze komen telefoon installe + nieuwe modem , dan belt die kerel (die de modem) komt installere en telefoon enzo naar telenet zelf om te zegge da ie em moet resette ( = 0% upload + download ) omdat anders je telefoon niet werkt :)

Alle bedankjes
#cyberlegends @ quakenet (k)


**EDIT**

Heb het zelf ook meegemaakt ;)

Robust²

Legacy Member
jo hallo dag zei:
Lol, kzal ff zegge hoe da komt:)

Ze komen telefoon installe + nieuwe modem , dan belt die kerel (die de modem) komt installere en telefoon enzo naar telenet zelf om te zegge da ie em moet resette ( = 0% upload + download ) omdat anders je telefoon niet werkt :)

Alle bedankjes
#cyberlegends @ quakenet (k)
Dat heeft totaal niets met probleem van voorbije dagen te maken? :wtf:
Maar idd, als je een nieuwe modem krijgt, wordt je meter gereset

demon326

Legacy Member
robust² zei:
Dat heeft totaal niets met probleem van voorbije dagen te maken? :wtf:
Maar idd, als je een nieuwe modem krijgt, wordt je meter gereset

hier toch niet hoor:s nieuwe moden komen plaatsen en alles blijft staan en werken zoals altijd:(

ironhorn

Legacy Member
bedankt :love: @ telenet voor de tijdelijke stop

nu terug :angry: @ telenet, verhoog uw limieten

hatetn

Legacy Member
jo hallo dag zei:
Lol, kzal ff zegge hoe da komt:)

Ze komen telefoon installe + nieuwe modem , dan belt die kerel (die de modem) komt installere en telefoon enzo naar telenet zelf om te zegge da ie em moet resette ( = 0% upload + download ) omdat anders je telefoon niet werkt :)

Alle bedankjes
#cyberlegends @ quakenet (k)


**EDIT**

Heb het zelf ook meegemaakt ;)


de huidige modem staat hier al jaren en der is al een jaar niemeer in de omgeving gewerkt
en ge gaat mij nie wijsmaken da plots de helft da telenet heeft alles gratis heeft omda ze ne nieuwe modem hebben

Yasutoko

Legacy Member
Dat de telenet meter raar doet, verwonderd mij niet, hun ' echte ' klanten zijn namelijk vrij schaars!

Dankzij mijn werk hier op het call center, waar er wordt gebeld voor : Telenet, Belgacom, Scarlet, weet ik nu namelijks meer dan de gewone jan & alleman!

Het zit nu zo, bij telenet zijn ze enorm lijp, als u een gesprek zou hebben met telenet aan de telefoon & u bent klant bij : Belgacom, Tele2, Scarlet, of éénder andere operator, en ze doen een voorstel voor over te schakelen naar telenet, maar u legt in het midden van het gesprek af?

Wordt er zowiezo een brief gestuurt naar uw huidige operator met een brief waarin vermeld staat dat u wenste over te schakelen naar hun, dit voor hetgeen dat toen al werd besproken, dit mag zijn : Telefoon, TV & of internet.

Ze mogen nu zoveel post berichten op de nieuws sturen van dat ze X aantal nieuwe klanten hebben, zit er zeker meer als de helft tussen die er zo is in gesukkeld.

Met dit wetende, als ik nu een telefoon van Telenet krijg, luister ik aandacht heel het gesprek af, en zeg ik daarna vriendelijk neen bedankt, dan kunnen ze niets doen, want ze hebben alle informatie gegeven, en ze hebben een duidelijke NEEN gehoord, wat nog meer is, ik schrijf nu ook de NAAM op van degene die belt, ALS ik dan ineens zo iets voor zou hebben, bel ik onmiddelijk naar telenet zelf, of ga ik naar het bedrijf zelf in Mechelen, en zeg ik wie mij gebeld heeft, en dat ik wenste dit niet te hebben, het is namelijk zo dat ieder gesprek opgenomen wordt ook, en ook zo dat meest van de outbound gesprekken, dus de gesprekken die de consument krijgt van Telenet/Belgacom/Versatel/ . . . gaan meestal vanuit een call center, en NIET vanuit het gebouw zelf ( mechelen, brussel, .. )

Een handige noot voor de gemiddelde mens, want zij weten dit niet :-).

hatetn

Legacy Member
Yasutoko zei:
Dat de telenet meter raar doet, verwonderd mij niet, hun ' echte ' klanten zijn namelijk vrij schaars!

Dankzij mijn werk hier op het call center, waar er wordt gebeld voor : Telenet, Belgacom, Scarlet, weet ik nu namelijks meer dan de gewone jan & alleman!

Het zit nu zo, bij telenet zijn ze enorm lijp, als u een gesprek zou hebben met telenet aan de telefoon & u bent klant bij : Belgacom, Tele2, Scarlet, of éénder andere operator, en ze doen een voorstel voor over te schakelen naar telenet, maar u legt in het midden van het gesprek af?

Wordt er zowiezo een brief gestuurt naar uw huidige operator met een brief waarin vermeld staat dat u wenste over te schakelen naar hun, dit voor hetgeen dat toen al werd besproken, dit mag zijn : Telefoon, TV & of internet.

Ze mogen nu zoveel post berichten op de nieuws sturen van dat ze X aantal nieuwe klanten hebben, zit er zeker meer als de helft tussen die er zo is in gesukkeld.

Met dit wetende, als ik nu een telefoon van Telenet krijg, luister ik aandacht heel het gesprek af, en zeg ik daarna vriendelijk neen bedankt, dan kunnen ze niets doen, want ze hebben alle informatie gegeven, en ze hebben een duidelijke NEEN gehoord, wat nog meer is, ik schrijf nu ook de NAAM op van degene die belt, ALS ik dan ineens zo iets voor zou hebben, bel ik onmiddelijk naar telenet zelf, of ga ik naar het bedrijf zelf in Mechelen, en zeg ik wie mij gebeld heeft, en dat ik wenste dit niet te hebben, het is namelijk zo dat ieder gesprek opgenomen wordt ook, en ook zo dat meest van de outbound gesprekken, dus de gesprekken die de consument krijgt van Telenet/Belgacom/Versatel/ . . . gaan meestal vanuit een call center, en NIET vanuit het gebouw zelf ( mechelen, brussel, .. )

Een handige noot voor de gemiddelde mens, want zij weten dit niet :-).


wth
wa hebben hun praktijken nu me die telemeter te maken
en ik ben er zeker van da telenet geen zo'n cadeau's gaat geven
sommigen hebben er tot 100€ aan blokken ontlopen wa al geen kleintje meer is

Laurens100

Legacy Member
tuurlijk geeft telenet geen cadeaus, het is toch overduidelijk dat het een fout was

Robinvv

Legacy Member
Ironhorn zei:
bedankt :love: @ telenet voor de tijdelijke stop

nu terug :angry: @ telenet, verhoog uw limieten


:lol:

Hier is het elke dag feest :woohoo:

ontoptic; Telenet en cadeaus gaan niet samen. Zeker een fout!

Darkflex

Legacy Member
Robinvv zei:
:lol:

Hier is het elke dag feest :woohoo:

ontoptic; Telenet en cadeaus gaan niet samen. Zeker een fout!

Robin, kheb just eens da excel tabelleke bekeken in u sig, scheelt da echt zoveel in prijs dan met telenet in vergelijking met dommel ,

Preske

Legacy Member
Laurens100 zei:
tuurlijk geeft telenet geen cadeaus, het is toch overduidelijk dat het een fout was

natuurlijk was het een fout, laat de kindjes maar geloven wat ze willen :)

Darkflex zei:
Robin, kheb just eens da excel tabelleke bekeken in u sig, scheelt da echt zoveel in prijs dan met telenet in vergelijking met dommel ,

kijk maar eens op de site v dommel als ge het ni gelooft :)

Sprits

Legacy Member
toeme!
is terug beginne telle!

toch 80gb kunne afhale :)
nu terug 30gb per maand

Yasutoko

Legacy Member
hatetn zei:
wth
wa hebben hun praktijken nu me die telemeter te maken
en ik ben er zeker van da telenet geen zo'n cadeau's gaat geven
sommigen hebben er tot 100€ aan blokken ontlopen wa al geen kleintje meer is

Heeft u alles dan wel gelezen m'n beste?? :-).

Internet ~ Telefonie ~ Digital TV.

Wat gebeurd er als er ineens 100 bijkomen op één grote server, dan ineens 50 hiervan weg, dan terug 150 bij, dan weer 23 weg, dan weer 50 bij, dan terug 14 weg...

Op korte termijn, hierbij gaan verschillende dingen door elkaar geraken, en lopen de gewone mensen bij telenet wel een blauwtje soms.

Maar ach, wat zou het dat'k iets rationeel zou zeggen tegen een steen, die wil er gewoon maar lekker bij liggen :-)

MajorWintersEC

Legacy Member
Yasutoko zei:
Heeft u alles dan wel gelezen m'n beste?? :-).

Internet ~ Telefonie ~ Digital TV.

Wat gebeurd er als er ineens 100 bijkomen op één grote server, dan ineens 50 hiervan weg, dan terug 150 bij, dan weer 23 weg, dan weer 50 bij, dan terug 14 weg...

Op korte termijn, hierbij gaan verschillende dingen door elkaar geraken, en lopen de gewone mensen bij telenet wel een blauwtje soms.

Maar ach, wat zou het dat'k iets rationeel zou zeggen tegen een steen, die wil er gewoon maar lekker bij liggen :-)
1) Ik weet dat telenet zeker niet de beste ISP is hier en ik haat het hoe ze omgaan met hun klanten maar dit gaat erover om geloofwaardig te zijn maar ik kan mij vergissen. Misschien moet je de Tik vzw hier eens van op de hoogte brengen?

2) Er mogen zoveel klanten wegaan en bijkomen maar dat maakt niks uit. Gegevens gaan hierdoor niet door elkaar lopen.

Yasutoko

Legacy Member
Tik vzw?? Welkste is dit, zou ik zeker doen dan, ik vind het niet kunnen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan