Archief - telemeter rare kuren?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FLT

Legacy Member
Ja mijn MAC adres verandert ook altijd als ik mijn PC herstart om nog maar te zwijgen van mijn harde schijf grootte... :kuh:

GuntherDW

Legacy Member
some people just don't get it don't they :p
zo lang ge kunt gratis down- & uploade doede da toch, zonder er u al te veel vrage bij te stelle?
genieten van 'moment'opnames joh :p

Krayola

Legacy Member
GuntherDW zei:
some people just don't get it don't they :p
zo lang ge kunt gratis down- & uploade doede da toch, zonder er u al te veel vrage bij te stelle?
genieten van 'moment'opnames joh :p

De enige reden is dat ik Telenet voor geen haar vertrouw.

Sprits

Legacy Member

Krayola

Legacy Member
Ik heb gans de thread gelezen.
En met officieel bedoel ik een bericht van Telenet op hun site of dergelijke.

Robust²

Legacy Member
Ik denk dat ze het gewoon zo rap mogelijk gaan proberen maken en er niets over zeggen imo :p

mightybunny

Legacy Member
Ik zit aan 75gb momenteel en 12.7GB in que maar ik vind niks meer om te downen ik hem zoveel gedowned dat het tegen begint te steken :-)

Sprits

Legacy Member
EuroPimp zei:
Ik heb gans de thread gelezen.
En met officieel bedoel ik een bericht van Telenet op hun site of dergelijke.

telenet heeft zelfs nog ni vrijgegeve da er een fout is gebeurd dusja :p

Saffy

Legacy Member
nibbler.be zei:
ik heb het al 2 keer gezegd en dees is nu de laatste keer!

djees! lees nekeer den gehele thread...

https://www.beyondgaming.be/forums (mijne gratis meter ging dus blijkbaar wel omhoog! enkel nen trage update :p)

https://www.beyondgaming.be/forums

ik zit nu aan bijna 80Gb! as het morge nog zo is! dan wordt da 100 en is da overmorge ook nog, dan komt daar nog is 20 bij... enzovoort!

www.nibbler.be/pics/telenet2.JPG

Als blijkt da gij ga moge dokke ;) [Ik snap zelf ni hoe je het doet : ik heb al moeite met 45Gig op 20 dage ;), maja zal aan snelheid van Belgacom ligge zeker]

Robust²

Legacy Member
samyboyseke zei:
Als blijkt da gij ga moge dokke ;) [Ik snap zelf ni hoe je het doet : ik heb al moeite met 45Gig op 20 dage ;), maja zal aan snelheid van Belgacom ligge zeker]
Het zal hem niet meer kosten dan had hij 100 mb over zijn limiet gezeten hoor :)

Xeromem

Legacy Member
wow, zware blunder van teletet :)
ik ben een zéér oude klant die destijds nog 10.000 frankjes heeft mogen betalen voor een installatie, ik heb nooit kunnen genieten van gratis proef-maanden, kortingen, gadgets, hugs, etc... :p
nu gaan ze toch niet denken dat ik braafjes mijn IP zal refreshen :ironic:

gaan met die banaan :D

-Beantje-

Legacy Member
iemand die me meer uitleg kan geven over da gratis volume ?
mijn limiet is nu 63% en da gratis volume is 2.45gb.
als ik nu iets afhaal stijgt mijn % maar mijn gratis volume blijft etzelfde ?
hoe kan ik downloaden op die gratis volume ?
kwil ook wel eens iets voor niets hebben kbetaal me blut aan internet :p

democracy02

Legacy Member
-Beantje- zei:
hoe kan ik downloaden op die gratis volume ?
niet, want je hoort duidelijk niet tot de mensen die "last" hebben van deze bug.
moest je er "last" van hebben, dan zou je procent niet verhogen... en zou je verbruik niet meer bijgeteld worden per dag.

het verbruik van deze dagen zou dan op 0 blijven staan, en alleen maar blijven optellen langsonder bij telemeter daar waar er staat: "gratis volume"
i'm sorry buddy!



bericht aan de gratis downloaders
als je 300 gigabyte per maand download via de telenet bug bestaat de kans dat telenet jullie zal klikken aan IFPI.
ik heb geen enkel signaal gekregen die dit op één of andere manier zou bevestigen,
maar mijn paranoia verteld mij dat je toch moet oppassen, de boetes zijn niet mals als ze je kunnen pakken.

daarom dat ik zelf gestopt ben en mijn IP vanacht zal refreshen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan