Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MajorWintersEC zei:TN heeft al laten weten dat alles wat bij Gratis Volume komt niet aangerekend zal worden.
GuntherDW zei:some people just don't get it don't they
zo lang ge kunt gratis down- & uploade doede da toch, zonder er u al te veel vrage bij te stelle?
genieten van 'moment'opnames joh![]()
MajorWintersEC zei:Erg dat mensen dit gebruiken voor illegale praktijken.

Zo vertelden de mensen die naar TN gebeld hebben.EuroPimp zei:En waar staat dat?
Officieel dan.
Traffic afkomstig van PCTV normaal.josuwa zei:en wat is 'Gratis Volume'?
EuroPimp zei:En waar staat dat?
Officieel dan.
)EuroPimp zei:Ik heb gans de thread gelezen.
En met officieel bedoel ik een bericht van Telenet op hun site of dergelijke.

Teknoman zei:

nibbler.be zei:ik heb het al 2 keer gezegd en dees is nu de laatste keer!
djees! lees nekeer den gehele thread...
https://www.beyondgaming.be/forums (mijne gratis meter ging dus blijkbaar wel omhoog! enkel nen trage update)
https://www.beyondgaming.be/forums
ik zit nu aan bijna 80Gb! as het morge nog zo is! dan wordt da 100 en is da overmorge ook nog, dan komt daar nog is 20 bij... enzovoort!
www.nibbler.be/pics/telenet2.JPG
[Ik snap zelf ni hoe je het doet : ik heb al moeite met 45Gig op 20 dage
, maja zal aan snelheid van Belgacom ligge zeker]Het zal hem niet meer kosten dan had hij 100 mb over zijn limiet gezeten hoorsamyboyseke zei:Als blijkt da gij ga moge dokke[Ik snap zelf ni hoe je het doet : ik heb al moeite met 45Gig op 20 dage
, maja zal aan snelheid van Belgacom ligge zeker]





niet, want je hoort duidelijk niet tot de mensen die "last" hebben van deze bug.-Beantje- zei:hoe kan ik downloaden op die gratis volume ?
