Archief - telemeter rare kuren?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Awoujol

Legacy Member
InnerChild zei:
Het duurt nu toch wel al erg lang. Ik verwacht me al aan een verrassing op mijn telemeter (ineens smallband)

Kunnen ze niet maken. Er staat duidelijk gratis volume.

R-evolution™'

Legacy Member
InnerChild zei:
Het duurt nu toch wel al erg lang. Ik verwacht me al aan een verrassing op mijn telemeter (ineens smallband)

moeste ze hier is probere, dan heb ik medeleide met de mense aan de helpdesk.

BART_SIMPSON416

Legacy Member
R-evolution™' zei:
moeste ze hier is probere, dan heb ik medeleide met de mense aan de helpdesk.

Indien ze het er werkelijk bij tellen vind ek dat we de helpdesk moeten plat bellen met de vraag waarom er opeens x gb op onze telemeter staat :P

InnerChild

Legacy Member
FLT zei:
Telenet maakt wel meer... :crazy:

't is da... nuja, ik maak er ook handig gebruik van. Nu heb ik eens fedora kunnen afhalen zonder ermee in te zitten dat het zo zwaar doorweegt op de meter.

next: america's army ^^

BART_SIMPSON416

Legacy Member
InnerChild zei:
't is da... nuja, ik maak er ook handig gebruik van. Nu heb ik eens fedora kunnen afhalen zonder ermee in te zitten dat het zo zwaar doorweegt op de meter.

next: america's army ^^

Daar had ek nog niet aan gedacht :P

Robust²

Legacy Member
Ik betwijfel dat het een test ofzo is, en dan nog , totaal nie representatief, sommigen weten er niet eens van, en iedereen download nu gewoon wat hij ook maar kan vinden, als je dat altijd hebt zal dat al veel minder zijn :p

ShadesOfJae

Legacy Member
Wat is er nu juist gaande?
Mijn telemeter staat op 94% en telt nog steeds de mb's erbij, maar onderaan staat er 'Gratis volume: 13 MB' .. :x

Sprits

Legacy Member
kheb nog steeds aan het downloade en zit al bekan aan de 70g als dees binne is!

blijkbaar blijft hem nog altij telle :p

R-evolution™'

Legacy Member
nibbler.be zei:
kheb nog steeds aan het downloade en zit al bekan aan de 70g als dees binne is!

blijkbaar blijft hem nog altij telle :p

voor et eerste 100 gb :p ?

Loziete

Legacy Member
meter van mij blijft nu ook al sinds de reset op nul staan!
komt er nu achteraf nog bij of niet??

Sprits

Legacy Member
R-evolution™' zei:
voor et eerste 100 gb :p ?

tprobleem is da ik snachts ni kan downloade! ik check elk half uur om te zien of hij weer begint te telle. van de moment da hij telt, haal ik alles uit de queue buite hetgeen da nog bezig is :D

ma me een beetje geluk kan ik vandaag de 100gb nog hale! ookal moet ik vrij vroeg mij bed in (om 5 uur uit u bed moete kome om te gaan werke is geen pretje :p)

balbe

Legacy Member
Ik zit nu ook al een paar dagen op gratis volume. Ondertussen al 9.5 gig
Net nu ik een telefoonlijn heb besteld voor dommel gaan ze extra volume geven of wa?
Ik merk net dat ze terug aan het tellen zijn dus mensen pas op dat je niet ineens op smallband zit eh!

Sprits

Legacy Member
peelaard zei:
meter van mij blijft nu ook al sinds de reset op nul staan!
komt er nu achteraf nog bij of niet??

had ik al eerder gezegd!

onze pa had gebeld na telenet vo te vrage hoe da zat en hij had gezegt da ik ondertusse al zwaar aan het downloade was en al aan de 50gb zit op den 2den dag.
Telenet zelf wist nog altij van niks en ging het zo snel mogelijk oplosse! hetgeen nu al bijna 2 dage duurt!

Ze hadde teruggebeld na nen check en ze had gezegd da hetgeen staat onder gratis volume, niet zal aangerekend worde.

Hypnotoad

Legacy Member
Dillyracer zei:
Als je al jaren moet teren op 10 gig, dan is dat wel eens tof dat je dingen kunt doen die anders gewoon niet mogelijk zijn.

tuurlijk, ma dan wel iedereen gelijk voor de wet. ik zit al 7 of 8 jaar bij telenet, dus die mogelijkheid mogen ze mij ook gunnen.

FLT

Legacy Member
Hypnotoad zei:
tuurlijk, ma dan wel iedereen gelijk voor de wet. ik zit al 7 of 8 jaar bij telenet, dus die mogelijkheid mogen ze mij ook gunnen.

Mensen die zich zo lang in het zak laten zetten verdienen het niet :evil:

Laurens100

Legacy Member
Hypnotoad zei:
tuurlijk, ma dan wel iedereen gelijk voor de wet. ik zit al 7 of 8 jaar bij telenet, dus die mogelijkheid mogen ze mij ook gunnen.

Maja, gunnen?
Telenet wist het zelf niet, het is een fout van telenet dus hoe kunt ge nu eisen dat ze die fout bij iedereen laten gebeuren :p

Robust²

Legacy Member
balbe zei:
Ik zit nu ook al een paar dagen op gratis volume. Ondertussen al 9.5 gig
Net nu ik een telefoonlijn heb besteld voor dommel gaan ze extra volume geven of wa?
Ik merk net dat ze terug aan het tellen zijn dus mensen pas op dat je niet ineens op smallband zit eh!
Hier om 17.58 nog steeds niets?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan