Awoujol
Legacy Member
InnerChild zei:Het duurt nu toch wel al erg lang. Ik verwacht me al aan een verrassing op mijn telemeter (ineens smallband)
Kunnen ze niet maken. Er staat duidelijk gratis volume.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
InnerChild zei:Het duurt nu toch wel al erg lang. Ik verwacht me al aan een verrassing op mijn telemeter (ineens smallband)
InnerChild zei:Het duurt nu toch wel al erg lang. Ik verwacht me al aan een verrassing op mijn telemeter (ineens smallband)
R-evolution™' zei:moeste ze hier is probere, dan heb ik medeleide met de mense aan de helpdesk.

Awoujol zei:Kunnen ze niet maken. Er staat duidelijk gratis volume.

FLT zei:Telenet maakt wel meer...![]()
InnerChild zei:'t is da... nuja, ik maak er ook handig gebruik van. Nu heb ik eens fedora kunnen afhalen zonder ermee in te zitten dat het zo zwaar doorweegt op de meter.
next: america's army ^^

nibbler.be zei:kheb nog steeds aan het downloade en zit al bekan aan de 70g als dees binne is!
blijkbaar blijft hem nog altij telle![]()
?R-evolution™' zei:voor et eerste 100 gb?

)peelaard zei:meter van mij blijft nu ook al sinds de reset op nul staan!
komt er nu achteraf nog bij of niet??
Dillyracer zei:Als je al jaren moet teren op 10 gig, dan is dat wel eens tof dat je dingen kunt doen die anders gewoon niet mogelijk zijn.
Hypnotoad zei:tuurlijk, ma dan wel iedereen gelijk voor de wet. ik zit al 7 of 8 jaar bij telenet, dus die mogelijkheid mogen ze mij ook gunnen.

Hypnotoad zei:tuurlijk, ma dan wel iedereen gelijk voor de wet. ik zit al 7 of 8 jaar bij telenet, dus die mogelijkheid mogen ze mij ook gunnen.

Hier om 17.58 nog steeds niets?balbe zei:Ik zit nu ook al een paar dagen op gratis volume. Ondertussen al 9.5 gig
Net nu ik een telefoonlijn heb besteld voor dommel gaan ze extra volume geven of wa?
Ik merk net dat ze terug aan het tellen zijn dus mensen pas op dat je niet ineens op smallband zit eh!
robust² zei:Hier om 17.58 nog steeds niets?