Archief - telemeter rare kuren?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sink

Legacy Member
euhm, what the hell?? khoor net van iemand dat die telemeter weer kuren heeft.. ik check mijne meter en kzit al 6 dagen met 0mb download?

kheb de thread nog niet gelezen en kheb daar geen goesting voor, dus kan er iemand uitleggen wat er aan de hand is?
en heb ik nu zogezegd nog 7GB gratis volume of zo? -->
http://img258.imageshack.us/img258/7479/untitled1kn8.jpg

als dat het geval is, ga ik vannacht het een en ander gaan downloaden op nachttarief (nog 14GB over dan :woohoo: )

Gogeta

Legacy Member
zovr ik weet isdie 7gb ni hetgeen ge nog gratis kunt downe, maar hetgeen ge al binne hebt gratis ;)

dus age sevs nognen dvd binnehaalt, dan zalr staan 11.7gig...

Robust²

Legacy Member
Ik heb een voorraad muziek voor de komende maand ongeveer, genoeg nu :p

sink

Legacy Member
dat zogezegd gratis volume is effectief wel hetgene wat je download, en niet wat je nog over hebt.. daarjuist 7GB, nu al 8GB

maar we gaan door :p

v1sioNz

Legacy Member
Alles wat je download wordt toegevoegd aan dat gratis volume. :)

atm zit ik al aan 50GB gratis volume :P

(als het nog niet gezegd geweest is)
Misschien is Telenet het dataverbruik zonder limieten momenteel aan het testen...wie weet wacht ons een supergrote verrassing (primeur in België?). Zou in ieder geval prachtig zijn --> + andere providers zullen dan waarschijnlijk wel volgen. Ik ben allezins hoopvol.

Brianz

Legacy Member
v1sioNz zei:
Alles wat je download wordt toegevoegd aan dat gratis volume. :)

atm zit ik al aan 50GB gratis volume :P

(als het nog niet gezegd geweest is)
Misschien is Telenet het dataverbruik zonder limieten momenteel aan het testen...wie weet wacht ons een supergrote verrassing (primeur in België?). Zou in ieder geval prachtig zijn --> + andere providers zullen dan waarschijnlijk wel volgen. Ik ben allezins hoopvol.
hoop doet leven ;)
Ik verwacht het niet direct.
Al vind ik het wel een stap in de goede richting datze dat gratis volume aanbieden(demos, radiostreams etc)

jens101189

Legacy Member
heeft er iemand of bestaat er een programmake dat de upload en download bijhoudt. mijn telemeter doet ook raar, maar op de negatieve manier. heb op eerste dag van reset al 29%upload en niks gedaan :s:(

sink

Legacy Member
jens101189 zei:
heeft er iemand of bestaat er een programmake dat de upload en download bijhoudt. mijn telemeter doet ook raar, maar op de negatieve manier. heb op eerste dag van reset al 29%upload en niks gedaan :s:(
DU Meter?

btw, zou dat gratis volume een cadeautje zijn voor de trouwe klanten of zo? ik ben al meer dan 5-6j klant.. ofwel is het omdat ik steeds maandelijks 10GB blokken bijkoop..

Robust²

Legacy Member
sink zei:
DU Meter?

btw, zou dat gratis volume een cadeautje zijn voor de trouwe klanten of zo? ik ben al meer dan 5-6j klant.. ofwel is het omdat ik steeds maandelijks 10GB blokken bijkoop..

Hier ook al lang klant, maar denk dat het gewoon toeval is, als ze cadeau's zouden geven zouden ze et wel goed laten weten :p

kawadude

Legacy Member
jens101189 zei:
heeft er iemand of bestaat er een programmake dat de upload en download bijhoudt. mijn telemeter doet ook raar, maar op de negatieve manier. heb op eerste dag van reset al 29%upload en niks gedaan :s:(

ISP monitor

Hypnotoad

Legacy Member
toch maar schandalig hoor... ik zit hier al een week mijn verbruik te conserveren, en hier zitten gasten die voor minder geld 3x zoveel mogen downloaden. mss eens gaan klagen bij telenet, ofwel niemand ofwel iedereen hé. snie meer als eerlijk, I demand compensation!

SweetEmmaRose

Legacy Member
Seg wees is blij voor die mensen !
volgende keer zijn het wij die de macht overnemen ..




of werkt da ni zo? om de beurt enzo :unsure:
Gratis volume: 10 MB :sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan