Archief - telemeter rare kuren?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hatetn

Legacy Member
nibbler.be zei:
www.nibbler.be/pics/telenet.JPG

onze pa wilt da ik ffkes stop tot morge :p



goe bezig:niceone:
da's gewoon profiteren van tn
trouwens ge zijt ne gierigaard qua upload nu ge toch kunt kunde toch wel ne keer enkele giga opt web smijten zeker

Gratis volume: 1.212 MB
ziede da zijn tenminste manieren nie overdrijven
+ da em gereset is

Sprits

Legacy Member
hatetn zei:
goe bezig:niceone:
da's gewoon profiteren van tn
telenet profiteert al jare van ons! nu mag da wel is kere zeker?


hatetn zei:
trouwens ge zijt ne gierigaard qua upload nu ge toch kunt kunde toch wel ne keer enkele giga opt web smijten zeker
geen idee wa ik op het web zou moete zette!

hatetn zei:
Gratis volume: 1.212 MB
ziede da zijn tenminste manieren nie overdrijven
+ da em gereset is

hoeveel had ge daarvoor? :p

https://www.beyondgaming.be/forums :p

dunno

Legacy Member
Wat is het probleem eigenlijk bij telenet?
Bij mij werkt alles normaal. (jammergenoeg)
Kheb slechts +- 250 Mb van dat gratis volume.

M0rpheus

Legacy Member
nibbler.be zei:
telenet expressnet turbo

en dan idd rapidshare (die vrij snel is) en een aantal goeie ftp's met snelheden van rond de 1 mb/sec

Ma kunde dan ergens links vinde naar dingen die op Rapidshare staan ofwatte?

L0k1-

Legacy Member
damn spijtig dat het hier ook niet is :(

maar na de krokusvakantie eens eventjes mijn school zijn netwerk misbruiken voor FTP en direct downloads :lol:

haalde daar gemiddeld iets van 10-20 gig binnen per dag :unsure:

darkcre3p

Legacy Member
dus nog altijd niemand die weet hoe het juist in elkaar zit?
ik zit nu aan m'n 5de dag van mijn gratis limiet

tis topen dat ze nu plots ni alles derbij tellen want dan hang ek :unsure:

De SkeEvN

Legacy Member
verdomme en ik mor bij et lief me aar draadloos adsl en 15 gb te maa,nd odwne terwijl tn ffkes verkl**t is :sad:

Robust²

Legacy Member
Hier ook nog steeds gratis, en ikheb al serieus wat muziek voor de volgende tijd:p
wel nog maar 4GB gratis volume :)

Sprits

Legacy Member
onze pa had is gebeld (ookal had ik hem da afgerade, mja!)

telenet wist zelf ni da er een fout was. al hetgeen ge download onder gratis volume is en blijft gratis en zal ni aangerekend worde.
dus profiteer er nog van nu ze het wete. ze ginge probere om da zo snel mogelijk op te losse!

alhoewel da mijn gratis meter ineens nimeer omhoog gaat! dus kwee ni of ze het ergens opslage hoeveel ge vanaf vandaag download!
ik weet enkel da hetgeen ge de vorige dage hebt gedownload, gratis is

Laurens100

Legacy Member
pff bedankt u pa maar :p
Nuja voor mij maakt het niet veel uit maar voor de anderen is dit niet leuk hé

Sprits

Legacy Member
Laurens100 zei:
pff bedankt u pa maar :p
Nuja voor mij maakt het niet veel uit maar voor de anderen is dit niet leuk hé

tja! hij vertrouwde het ni volledig!

ik had dan al 50gb binnegetrokke op ong 7 uur verspreidt over 2 dage... :$

Robust²

Legacy Member
nibbler.be zei:
tja! hij vertrouwde het ni volledig!

ik had dan al 50gb binnegetrokke op ong 7 uur verspreidt over 2 dage... :$

Moet da nie aan u ouders zegggen, ik ben voor moment ook nog hoop mixen aant binnentrekken, ik hoop voor u da die er nie bijkomen ze :p

Sprits

Legacy Member
robust² zei:
Moet da nie aan u ouders zegggen, ik ben voor moment ook nog hoop mixen aant binnentrekken, ik hoop voor u da die er nie bijkomen ze :p

smijn schuld ni he!

onze pa wist da al van in het begin!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan