Archief - telemeter rare kuren?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

darkcre3p

Legacy Member
Vanochtend stond onze telemeter rond de 95% en ze hebben gekomen om de telefoon ook overtezetten naar telenet en ik zie nu dat op mijn telemeter ik de voorbij maand niets heb geup- & gedownload

ligt dit ms aan die installatie van die nieuwe modem fzo of heeft telenet weer 1 van die rare kuren?

btw mijn meter word pas de 15de gereset

darkcre3p

Legacy Member
Time^- zei:
Waarom klaag je? :/

daar heb je wel een punt in maar ik heb hier al vaak gelezen van mensen die dit ook tegenkwamen en ervan profiteerden tot de meter weer normaal werd en alles erop kwam dat ze in de afgelopen dagen hebben gedownload.. :)

anders niemand met dit probleem?

hatetn

Legacy Member
als ge ne nieuwe modem hebt staat die gewoon weer op 0 en gaat er niets bijkomen
heb et al enkele keren tegengekomen da em kapot ging toen ik op smallband zat en ne nieuwe modem terug naar 0
en twas nie express twas omdak te leeg was om de stekker uit te trekken bij onweer(de modem is daar naar eigen ervaring gevoelig voor)

darkcre3p

Legacy Member
hatetn zei:
als ge ne nieuwe modem hebt staat die gewoon weer op 0 en gaat er niets bijkomen
heb et al enkele keren tegengekomen da em kapot ging toen ik op smallband zat en ne nieuwe modem terug naar 0
en twas nie express twas omdak te leeg was om de stekker uit te trekken bij onweer(de modem is daar naar eigen ervaring gevoelig voor)

prachtig gewoon! :D
dit heeft m'n dag goed gemaakt

darkcre3p

Legacy Member
ondertussen is mijn telemeter gereset geweest (15de) en dit is nu de derde dag dat hij alweer niets weergeeft

niet dat ik daar veel problemen mee heb ofzo maar heeft iemand nog zo'n geval meegemaakt of daar ervaringen mee heeft?

Time

Legacy Member
Zoek een programma dat je gebruik bijhoudt en gebruik dit 30 dagen naast je telemeter. Ga er dan in de laatste dagen goed over (14-15GB ipv 10 ofzo), als je nergens hinder ondervindt, behoord je waarschijnlijk tot de gelukkigen.:)

Laurens100

Legacy Member
bij mij heeft hij de 14de niets meegeteld, en onderaan staat er : gratis volume 399 mb.
Zou dat een valentijnscadeautje geweest zijn van Telenet?

Trouwens hebben jullie al gehoord dat de prijzen in april zullen opgeslagen worden? :(

Lon$daLe

Legacy Member
Laurens100 zei:
bij mij heeft hij de 14de niets meegeteld, en onderaan staat er : gratis volume 399 mb.
Zou dat een valentijnscadeautje geweest zijn van Telenet?

Trouwens hebben jullie al gehoord dat de prijzen in april zullen opgeslagen worden? :(

welke prijzen? als ze daar maar schoon vanaf blijven , kzit nu al op Turbo met die belachelijke upload volumes en da kost al 60 de maand...

dat ze maar opslaan in 2010 of wnnr da ze hun speeds gingen verhogen , dan lijkt het rechtvaardig , nu gwn geldklopperij

hatetn

Legacy Member
bij mij krijgek al dagen al alles gratis volume en morgen ist reset dus vandaag ist feest da ze zeggen
mijn download harde schijf kan al niemeer volgen:applause:

zaffah

Legacy Member
Gratis volume: 2 MB

swel gene vetten, maar hoe kom je aan gratis volume?

Laurens100

Legacy Member
kzou het niet weten, ik begrijp ook niet waarom dat daar staat :s

demon326

Legacy Member
waar staat dat gratis volume precies?:D want ik vind het niet echt bepaald:(

ComputerVISTA

Legacy Member
Als het in u voordeel is: zwijgen, Zoniet: Gaan reclameren op de helpdesk ;)

hatetn

Legacy Member
gratis volume is normaal die dingen van telenet zelf
tv programma's, bepaalde radiozenders en t'is al
stel ge dll ne demo dan komt da erbij
wel hier komt alles maar ook alles dak doe bij gratis
maar als de telemeter flipt ist wel een schoon cadeau
kben trouwens snelheidsrecords aant breken
dll aan +2mb/sec:applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan