Archief - telemeter rare kuren?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hatetn

Legacy Member
zaffah zei:
van welke sites/ftp's/nieuwsgroepen/torrents/... downloaden jullie?

Ik wil ook 'gratis volume' :p

Of ligt het gewoon bij de gebruiker?



tverschilt van persoon tot persoon
bij de een werkt het bij de ander nie gewoon kijken op u telemeter en staat em al een paar dagen op nul en staat hetgeen ge de afgelopen dagen hebt afgehaald bij gratis volume moogde u laten gaan
en wis u eerste zin ffs da's warez request e

Robust²

Legacy Member
Hmm, kheb geen zin om dat er binnen paar dagen terug bij te krijgen...
Maar wel om veel te downen :p

democracy02

Legacy Member
^ zal wss niet gebeuren.
de telemeter update bij mij elk uur en het blijft op 68,9% staan :woohoo:

de kans zit er wel in natuurlijk, maar dan kan je nog altijd bellen naar telenet om te klagen en zeggen dat het onmogelijk is dat je zoveel hebt gedownload
"Ik ben alwéér het slachtoffer van een foutieve telemeter. Ik betaal niet voor een breedbandverbinding om onterecht op smallband te zitten!"

:)

hatetn

Legacy Member
nibbler.be zei:
non stop downloaden aan 2mb / sec

mijn internet dromen kome uit :p



nie enkel bij u ze
Gratis volume: 10.944 MB
en t'is al een half uur geleden da em update dusja
nog ne dag of 4 zo en kga denkek niemeer weten wa afhalen de komende maanden

Robust²

Legacy Member
Want bij die vorige storing hebben ze het er nog bijgedaan na een tijdje, en als ik plots op smallband zit gaan mn ouders nie tevreden zijn :p

Sprits

Legacy Member
hatetn zei:
nie enkel bij u ze
Gratis volume: 10.944 MB
en t'is al een half uur geleden da em update dusja
nog ne dag of 4 zo en kga denkek niemeer weten wa afhalen de komende maanden

kheb nog nen ftp (vol me anime) van 2500+ GB dus ik heb nog wel ffkes te gaan :p

hatetn

Legacy Member
nibbler.be zei:
kheb nog nen ftp (vol me anime) van 2500+ GB dus ik heb nog wel ffkes te gaan :p



pm plz:x



robust² zei:
Want bij die vorige storing hebben ze het er nog bijgedaan na een tijdje, en als ik plots op smallband zit gaan mn ouders nie tevreden zijn :p

hier nie ze 30 giga toen in die week
nu kben der weer al naartoe aant gaan

Hypnotoad

Legacy Member
bleurk gratis volume 11mb :ironic: en kzit al verschillende dagen over mijne limiet van 20gb (2nd month in a row, & zit nu al bijna 1 gig over mijne limiet - verder surfen tegen volledige snelheid)

snie eerlijk!

Preske

Legacy Member
hatetn zei:
nie enkel bij u ze
Gratis volume: 10.944 MB
en t'is al een half uur geleden da em update dusja
nog ne dag of 4 zo en kga denkek niemeer weten wa afhalen de komende maanden

der scheelt iet met hun "live update"

zit al een volledige dag op de zelfde download :)

hatetn

Legacy Member
preske zei:
der scheelt iet met hun "live update"

zit al een volledige dag op de zelfde download :)



ja nie enkel me hun live update ze
ze zetten et gewoon allemaal verkeerd

whoopie

Legacy Member
kvond het al raar.

in de week van technet vista en office gedownload, en niks op men telemeterke bij

Totaal verbruikt volume: 3.648 MB

Gratis volume: 4.278 MB


mij hoort ge ni klagen :p

hatetn

Legacy Member
whoopie zei:
kvond het al raar.

in de week van technet vista en office gedownload, en niks op men telemeterke bij

Totaal verbruikt volume: 3.648 MB

Gratis volume: 4.278 MB


mij hoort ge ni klagen :p



mij wel
das toch veel te weinig 4.278 Mb


Gratis volume: 14.810 MB kben ondertussen wel aant profiteren denkek:unsure:

krisse5844

Legacy Member
Tot de meter weer werkt en de helft van vlaanderen op smallband staat ! :D

Doe maar verder zo , dan heb ik binnenkort weer meer bandbreedte :rofl: ...

Nee serieus , ja is de zoveelste kinderziekte dat we al meemaken ofwel is telenet ff testen aan het doen ...

Anoniem04

Legacy Member
Ik heb het ook, al 4 dagen niets meer bijgerekend en alles wat ik gedownload heb word gratis volume :unsure:

R-evolution™'

Legacy Member
als iedereen nu eens stopte met hier in deze threat te replye word dit niet aan de aandacht gebracht en kan ik en nog veel andere nu rustig verder downloade...

hatetn

Legacy Member
krisse5844 zei:
Tot de meter weer werkt en de helft van vlaanderen op smallband staat ! :D

Doe maar verder zo , dan heb ik binnenkort weer meer bandbreedte :rofl: ...

Nee serieus , ja is de zoveelste kinderziekte dat we al meemaken ofwel is telenet ff testen aan het doen ...



well sinds ik morgen reset heb zou ik er nie minder mee kunnen inzitten
en mb naar de volgende maand brengen is not done aangezien ze het ook nie doen me wa ge over hebt dus vrolijk veel afhalen en da ze ne keer durven mij op smallband zetten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan