Archief - telemeter rare kuren?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pippoken

Legacy Member
Hier wast ook van dat de 14de en 15de, maar nu telt hij weer, man man man

reppeR

Legacy Member
same probleem hier hij telt al van de 14e niet meer :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

vint het echt ergggg!



NOT

Teknoman

Legacy Member
krisse5844 zei:
Tot de meter weer werkt en de helft van vlaanderen op smallband staat ! :D

Doe maar verder zo , dan heb ik binnenkort weer meer bandbreedte :rofl: ...

Nee serieus , ja is de zoveelste kinderziekte dat we al meemaken ofwel is telenet ff testen aan het doen ...

De meter telt toch niet meer tot over de 100 procent zoals vroeger, ge kunt dus maximaal op 100% staan. Dan geeft ge een euro uit aan een volumeblok zodat ge op 90% staat en dan kunt weer wat te kunnen surfen terwijl ge van al uw gedownload materiaal geniet ;)

Sprits

Legacy Member
Gratis volume: 26.351 MB

and still going up :D
kpeis dak rond 30 vandaag zal stoppe en zien hoe het morge zit :p

snoob

Legacy Member
nibbler.be zei:
Gratis volume: 26.351 MB

and still going up :D
kpeis dak rond 30 vandaag zal stoppe en zien hoe het morge zit :p

morgen alles erbij, mag ik 4 blokken bijkopen :f

Sprits

Legacy Member
da ziede van hier!

tis hun fout (of mss ook ni als ze tests aan het doen zijn) da wij zoveel kunne downloade!

dan hadde ze op hunne website ma ergens moete zette da er tests gaan kome maar da het er daarna wel bijgetelt wordt. Of da er iets mis is en da ze het er ook gaan bijtelle!

Furiax

Legacy Member
denk ni da ze het er achteraf zullen bijlappen want der staat tenslotte toch gratis vanonder

Mako

Legacy Member
Xt[FCB];8263935 zei:
denk ni da ze het er achteraf zullen bijlappen want der staat tenslotte toch gratis vanonder

idd, kheb al screenshot genomen om mij in te dekken :p
'De snelheid van je Telenet verbinding is verlaagd.


Je hebt het maandelijks basisvolume van je verbinding overschreden. Het volume dat je verder verbruikt tot 18 februari 2007 wordt niet aangerekend.'
En dat dan gecombineerd met dat 'gratis volume'
Nee, ze kunnen mij niets maken...

Sprits

Legacy Member
Xt[FCB];8263935 zei:
denk ni da ze het er achteraf zullen bijlappen want der staat tenslotte toch gratis vanonder

als ze het erbij doen dan zit half vlaandere op small band :D

democracy02

Legacy Member
ben een hele boel youtube and google-video filmpkes aant downloaden,
dit werd mede mogelijk gemaakt dankzij de "Ook? Video Ook!" plugin voor Firefox :)

*msg aan de gratis downloaders*
vergeet niet te uploaden!
nu heb je de kans om al uw legale muziek en filmpjes op sites te zetten zoals www.megaupload.com , en te delen met onze vrienden. :)

slash

Legacy Member
zou het nie kunnen dat da gratis volume is wa ge snachts gedownload hebt?(of andere gratis downloads die ge van telenet site kunt downloaden ofzo)
Want toen ik keek stond ter bij mij iets van rond de 1gb. Nu na 700mb te hebben gedownload staat daar iets rond de 1.350mb. Omda bij nachttarief de helft van wat ge download nie meegerekend wordt?

democracy02

Legacy Member
neen, uw gratis volume is gewoon vermeerdert onder de regels van het nachttarrief.
als uw download&upload % gelijk blijft, dan behoor je hoogstwaarschijnlijk tot de gelukkigen!

Racemaniac

Legacy Member
'k zit al aan 6Gb gratis volume, er komt bij mij ook nix meer bij de normale meter :D

Sprits

Legacy Member
Gratis volume: 36.004 MB

and counting :D
sinds 6 uur dezen avond te wete gekome en sindsdien vollenbak aan het downloade geweest!

M0rpheus

Legacy Member
Maar waar halen jullie dan toch maar die snelheden dat je kan downen aan 2MB/sec ??? :x

zaffah

Legacy Member
M0rpheus zei:
Maar waar halen jullie dan toch maar die snelheden dat je kan downen aan 2MB/sec ??? :x


Rapidshare premium/ usenet/ en misschien private torrents ofzoiets

snoob

Legacy Member
Gratis volume: 18.421 MB DOWN
Gratis volume: 1.800 MB UP

en praktisch alles in nachttarief :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan