Archief - telemeter rare kuren?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EternalSilence

Legacy Member
hmm
klaarblijkelijk is die bij mij ook nie down

kheb wel just supreme commander binnen (den demo dan :sad: )
en ommekeer een telenet herinnering ... :doh:

en tis net vakantie :cry:

R-evolution™'

Legacy Member
mense met een rapidshare premium account moge naar hier kome met hun externe hdd op voorwaarde dat ik 5 films mag downloade met hun rapidshare account. Aanbod geldig tot middernacht

BuYcKi

Legacy Member
R-evolution™' zei:
mense met een rapidshare premium account moge naar hier kome met hun externe hdd op voorwaarde dat ik 5 films mag downloade met hun rapidshare account. Aanbod geldig tot middernacht

En waar is Bocholt ergens ?

Sprits

Legacy Member
R-evolution™' zei:
mense met een rapidshare premium account moge naar hier kome met hun externe hdd op voorwaarde dat ik 5 films mag downloade met hun rapidshare account. Aanbod geldig tot middernacht

pas op want da is warez aanbiede :p

democracy02

Legacy Member
de laatste keer dat mijn telemeter geupdate werd was om 06.16h
en er staat "geldig van 06.16h tot 06.16h"

ik denk dat de ingenieurs ter plekke het gat zo vlug mogelijk zullen proberen te dichten :p
geniet van elke megabyte alsof het uwe laatste was.

hoe dan ook, dit zal een periode zijn in de geschiedenis van telenet die velen niet vlug zullen vergeten

Garmir

Legacy Member
lekker op 0 blijven staan voor 5 dagen en hij loopt nog steeds op 0 ^^

democracy02

Legacy Member
Robinvv zei:
Ik ooit :doh:

Nu nooit meer :cool:
nu da het een speciale actie is van telenet, heb ik alles gedownload die ik me kan inbeelden en ik kom aan 50gb ofzo.
dit heeft me enorm veel tijd en inspanning gekost & ik vermoed dat het een paar jaar zal duren eer ik alles bekeken heb.
het lijkt me een hel elke maand zoveel te moeten downloaden & bekijken :p there is a life besides pc

voor normaal gebruik, valt de 10gb/2gb limiet nog goed mee vind ik....
mensen zoals ik zijn waarschijnlijk de reden waarom telenet geld zuigt uit hun limieten, de meerderheid heeft gewoon geen serieuze behoefte aan meer.

Deefees

Legacy Member
Ik heb wel de "formule" waarbij je een limiet van 750mb hebt. Altans, zo hebben men ouders het beslist. Voor een maand surfen zou dat niet volstaan. Maar ik ben enkel de weekends thuis (kzit op kot) en ik kom dus net toe.

Nuja, bij mij telt hij ook nog altijd bij het "gratis" volume. En dit is wel eens fijn. Hopelijk plaatsen ze het niet in de telemeter anders ben ik ferm gescheten.

Access

Legacy Member
nah, ze zullen het wel nie bijtellen. anders wordt hunnen helpdesk 3 dagen lang non-stop overspoeld met klachten :D

hatetn

Legacy Member
em doet het nog steeds nie:s
dus nog maar een beetje bij doen zeker
na ne reset kan het nie veel kwaad om bijna heel u limiet op te doen
zolang dak ne giga of 3 overheb

boe

Legacy Member
Hier gaat de telemeter ook nog steeds niet verder. 100% van mijn traffiek wordt onder "gratis volume" vernoemd, en dat sinds 14/15 februari. De 14e heb ik slechts 15mb verzet, wat normaal véél meer is bij mij. Sindsdien allemaal nullen.

Kheb er sinds ik het vrijdag opmerkte wat gebruik van gemaakt, en gauw een 30tal gig (and counting) versluisd.


Totaal verbruikt volume: 5.317 MB
Gratis volume: 28.285 MB


++
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan