Laurens100
Legacy Member
Das wel raar, ik kan me niet herinneren dat ik dingen van telenet heb gebruikt, en toch staat er 399MB gratis volume 
Ik vraag me trouwens af als je bv Studio Brussel via internet wil beluisteren, of je dat dan via de site van telenet moet doen? Of mag je ook via Stubru.be gaan zonder dat dat volume bijgerekend wordt?

Ik vraag me trouwens af als je bv Studio Brussel via internet wil beluisteren, of je dat dan via de site van telenet moet doen? Of mag je ook via Stubru.be gaan zonder dat dat volume bijgerekend wordt?
das nie wa ge nog te gaan hebt
