Archief - telemeter rare kuren?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Laurens100

Legacy Member
Das wel raar, ik kan me niet herinneren dat ik dingen van telenet heb gebruikt, en toch staat er 399MB gratis volume :p

Ik vraag me trouwens af als je bv Studio Brussel via internet wil beluisteren, of je dat dan via de site van telenet moet doen? Of mag je ook via Stubru.be gaan zonder dat dat volume bijgerekend wordt?

Gentei

Legacy Member
Vanaf 1 april 2007 zal Telenet de tarieven voor telefoon, internet en flexview verhogen met maximaal 2,29%

Dus hoe ik het zie gaat telenet zijn prijzen verhogen met 1€?
ik bedoel 41€ (betaal ik) dus (41/100)*2.30 is 0.94 enzovoort dus das 1€ is dat niet een beetje dom voor 1€ oke 100 mensen is 100€ extra maar toch...:doh:

democracy02

Legacy Member
zit al 4 dagen op gratis volume
en nog 3,5 gig gratis volume te gaan...

de cadeau'tjes zijn ongelijk verdeeld zo te zien :p mss omdat ik al meerdere jaren telenet klant bent.
waar komt dat gratis volume vandaan eigelijk?

hatetn

Legacy Member
democracy02 zei:
zit al 4 dagen op gratis volume
en nog 3,5 gig gratis volume te gaan...

de cadeau'tjes zijn ongelijk verdeeld zo te zien :p mss omdat ik al meerdere jaren telenet klant bent.
waar komt dat gratis volume vandaan eigelijk?



hoe kunde nu weten hoeveel gratis volume ge hebt
das nie iets da ge krijgt ze da op bepaalde site's

democracy02

Legacy Member
telemeter pagina in detail bekijken. langsonder staat er "gratis volume".
zoals een meneer op pagina 1 al heeft aangetoond met een screenshot.

hatetn

Legacy Member
democracy02 zei:
telemeter pagina in detail bekijken. langsonder staat er "gratis volume".
zoals een meneer op pagina 1 al heeft aangetoond met een screenshot.


:rofl: das nie wa ge nog te gaan hebt
das wa ge gebruikt hebt van gratis volume trouwens die gaat enkel omhoog ze tenzij em reset

hatetn

Legacy Member
matthi_182 zei:
Juist hetzelfde, alleen gratis volume: 409MB.



hier ook maar Gratis volume: 3.256 MB
te zeggen da em een uur of twee geleden aan 557 stond
nee kben der nie van aant profiteren:p

Furiax

Legacy Member
Gratis volume: 16.803 MB :evil:
zouk een beke teveel geprofiteerd hebben :rofl:

R-evolution™'

Legacy Member
democracy02 zei:
zit al 4 dagen op gratis volume
en nog 3,5 gig gratis volume te gaan...

de cadeau'tjes zijn ongelijk verdeeld zo te zien :p mss omdat ik al meerdere jaren telenet klant bent.
waar komt dat gratis volume vandaan eigelijk?

ik ben al 3 of 4 jaar telenet klant. en denk er maar niet aan dat telenet cadeautjes geeft. enige wat die geve is rommel. Pff spijtig genoeg kan ik niet overstappen want internet word betaald door papa zen werk... anders was ik AL LANG weg bij telenet

democracy02

Legacy Member
hatetn zei:
:rofl: das nie wa ge nog te gaan hebt
das wa ge gebruikt hebt van gratis volume trouwens die gaat enkel omhoog ze tenzij em reset
hoe lang zal ik nog gratis volume hebben?
tot da ze em resetten, den 1ste maart ofwa :rofl:

hatetn

Legacy Member
democracy02 zei:
hoe lang zal ik nog gratis volume hebben?
tot da ze em resetten, den 1ste maart ofwa :rofl:


dunno t'is een fout daar
normaal hebde da op bepaalde site's en radio zenders maar sommigen hebben het gewoon overal nu dus gewoon profiteren zolang het duurt

Gratis volume: 4.909 MB

bijna 2 giga in 40 min
da's zo weinig:doh:

democracy02

Legacy Member
ah zo nu snap ik het,
ik ga bellen naar telenet hoor.. ik wil dat deze fout opgelost wordt :rofl:

TrickY.

Legacy Member
Eerste keer dat ik ga klagen over een programma die perfect werkt bij mij :cry:

Gewoon aant meten en geen gratis volume ;(

Furiax

Legacy Member
ofwel zijn ze tests aant doen hoeveel er verbruikt word als men geen limieten zou hebben om aan de hand daarvan te bepalen met hoeveel ze hun limieten moeten verhogen.

hatetn

Legacy Member
Xt[FCB];8262504 zei:
ofwel zijn ze tests aant doen hoeveel er verbruikt word als men geen limieten zou hebben om aan de hand daarvan te bepalen met hoeveel ze hun limieten moeten verhogen.



wie weet en testen ze de limiet van hun vermogen
dus iedereen die het heeft massaal ervoor gaan en hopen da het telenet systeem het nie begeeft
maar tzal wel nie zeker, zo heb ik in het verleden ook al ne keer in zo'n testregio gezeten
zou nie logisch zijn da het weer dezelfde zijn(was toen me hun verhoogde snelheden en daar rekenden ze ze ook nie aan) en dan vragen wrm er zo'n pieken tussenstaan alsek mijn du meter ne keer overloop:rofl:

Mako

Legacy Member
lol, ik vond het al vreemd dat ik niet op smallband zat, ondanks dat ik ruim over de 10gig ben gegaan... Gratis volume: 7.249 Mb. Is dit dan nog het resterende volume of hetgeen ik in het totaal gratis krijg? En is dat voor elke maand of alleen deze maand? :p

hatetn

Legacy Member
Mako zei:
lol, ik vond het al vreemd dat ik niet op smallband zat, ondanks dat ik ruim over de 10gig ben gegaan... Gratis volume: 7.249 Mb. Is dit dan nog het resterende volume of hetgeen ik in het totaal gratis krijg? En is dat voor elke maand of alleen deze maand? :p



et mijne sta al zwaar boven de 6500 dus als ge mijn vorige post erbij neemt wete meteen wat u te doen staat
zet gewoon u hdd's vol en stop me vragen stellen

zaffah

Legacy Member
van welke sites/ftp's/nieuwsgroepen/torrents/... downloaden jullie?

Ik wil ook 'gratis volume' :p

Of ligt het gewoon bij de gebruiker?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan