Archief - telemeter rare kuren?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GuntherDW

Legacy Member
ik heb er eventjes van kunne genieten :(
tot ik een 'nieuw' mac adres liet inlogge op de telenet servers vo een IP adres te requeste
van dan af aan is em beginne tellen :(
d'as zowa 3-4 dage gelede :cry:
ervoor was ik ook gelijk zot aan't downloade :p

MajorWintersEC

Legacy Member
Het is zeker geen test lees de pub nieuws brief maar. TN denkt er niet aan de limieten te verhogen wrm zouden ze het dan testen?

democracy02

Legacy Member
GuntherDW zei:
ik heb er eventjes van kunne genieten :(
tot ik een 'nieuw' mac adres liet inlogge op de telenet servers vo een IP adres te requeste
van dan af aan is em beginne tellen :(
d'as zowa 3-4 dage gelede :cry:
ervoor was ik ook gelijk zot aan't downloade :p
dus als ik het goe begrijp,
zit de kans erin dat diegenen die momenteel nog altijd geen nieuw mac-address hebben en van de bug genieten, dit zullen kunnen blijven doen tot dat ze een nieuw mac-address hebben

ik heb een router, mss is het daarom dat ik ook nog altijd geen nieuw mac-address heb... en er nog lange tijd geen zal hebben. :D
tot da er een elektriciteitspanne is of mijn mammie de stekker uittrekt.

GuntherDW

Legacy Member
democracy02 zei:
dus als ik het goe begrijp,
zit de kans erin dat diegenen die momenteel nog altijd geen nieuw mac-address hebben en van de bug genieten, dit zullen kunnen blijven doen tot dat ze een nieuw mac-address hebben :)

ik heb een router, mss is het daarom dat ik ook nog altijd geen nieuw mac-address heb... en er nog lange tijd geen zal hebben. :D
tot da er een elektriciteitspanne is of mijn mammie de stekker uittrekt.

ik heb ook een router, maar soms flipt die, en kwas het even beu dus stak ik de laptop gewoon in ipv via de router :p
een van de beslissingen die ik ENORM hard betreur nu D:

sink

Legacy Member
democracy02 zei:
dus als ik het goe begrijp,
zit de kans erin dat diegenen die momenteel nog altijd geen nieuw mac-address hebben en van de bug genieten, dit zullen kunnen blijven doen tot dat ze een nieuw mac-address hebben

ik heb een router, mss is het daarom dat ik ook nog altijd geen nieuw mac-address heb... en er nog lange tijd geen zal hebben. :D
tot da er een elektriciteitspanne is of mijn mammie de stekker uittrekt.
hm, mijn pc staat idd ook al een paar weken non-stop aan.. :)

BART_SIMPSON416

Legacy Member
mhhh, je IP blijft meestal het zelfde.
De mijne is in geen 4 jaar of zo verandert, toch niet dat ek weet.
Nu ja, k ga dus men router zo lang mogelijk in laten zitten als dit klopt :P

Robust²

Legacy Member
MAC-adres blijft toch altijd gelijk? :wtf:
En router zit hier altijd in, maar vrijdag komen ze wel nieuwe modem steken dus dan is het wss gedaan met de pret :sad:

R-evolution™'

Legacy Member
Reptiel zei:
lol je MAC adres kan niet veranderen hoor, daar gaat je theorie :)

jup mac adres blijft hetzelfde tot je componenten gaat veranderen.

mijn theorie: er is voor de zoveeeeeeeelste keer weer iets mis bij telenet en deze keer is het eens in ons voordeel.
mense die denke dat we hogere limieten krijgen: vergeet het, telenet heeft een te groot aandeel in het internet gedoe en zolang ze niet moeten doen ze het niet

MajorWintersEC

Legacy Member
MAC verandert nooit tenzij je een ander apparaat rechstreeks inplugt (niet via de router) of je netwerk adapter vervangt.

In computer networking a Media Access Control address (MAC address) is a unique identifier attached to most network adapters (NICs). It is a number that acts like a name for a particular network adapter, so, for example, the network cards (or built-in network adapters) in two different computers will have different names, or MAC addresses, as would an Ethernet adapter and a wireless adapter in the same computer, and as would multiple network cards in a router.

FORZA M

Legacy Member
Gisteren is hier Digital Tv en Telefoon van Telenet geïnstaleerd. Veel problemen gehad voor alles geactiveerd was, maar dan sins 17:00 toch terug internet, en nu is m'n telemeter al sinds 15:42 niet meer geupdate. Iemand hier ervaring mee?

jvc

Legacy Member
van mij is het al voor valentijn zo :)
telenet is onlangs een nieuwe modem komen installeren omdat we digitale tv hebben aangeschaft en sindsdien komt ier niets bij op de telemeter (al bijna een maand zo).

komt ook niet bij gratis volume

balbe

Legacy Member
democracy02 zei:
dus als ik het goe begrijp,
zit de kans erin dat diegenen die momenteel nog altijd geen nieuw mac-address hebben en van de bug genieten, dit zullen kunnen blijven doen tot dat ze een nieuw mac-address hebben

ik heb een router, mss is het daarom dat ik ook nog altijd geen nieuw mac-address heb... en er nog lange tijd geen zal hebben. :D
tot da er een elektriciteitspanne is of mijn mammie de stekker uittrekt.


shiiiiiit daar light het hem, mijn draadloos viel vandaag heel de tijd af en nadat ik alles eens uit de prise gehaald had begon hem weer te tellen
pffffff had mss best gewoon kabelke ingeplugd :(

Krayola

Legacy Member
Aan de mensen bij wie de meter terug is beginnen tellen (na dagen niet te tellen dus), jullie gratis volume (de hopen die ge hebt binnengehaald dus :p) is er toch nog niet ineens bijgeteld ofzo?

MajorWintersEC

Legacy Member
EuroPimp zei:
Aan de mensen bij wie de meter terug is beginnen tellen (na dagen niet te tellen dus), jullie gratis volume (de hopen die ge hebt binnengehaald dus :p) is er toch nog niet ineens bijgeteld ofzo?

TN heeft al laten weten dat alles wat bij Gratis Volume komt niet aangerekend zal worden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan