Archief - telemeter rare kuren?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dirkxke

Legacy Member
bij mij is hem terug beginnen te tellen nadat mijn telemeter op de 18de terug op 0 gezet is geweest (dag van facturatie en de dag waarop hij altijd op 0 kwam te staan)


daarvoor zwaar geprofiteerd en mij even zwaar laten gaan :D

Rage

Legacy Member
Vroeger had ik ongelimiteerd internet met SkynetADSL :( Ik was gelukkig met mijn 1.1 mbit (~120 kb/sec)

BMW lover

Legacy Member
dus als ik het goed begrijp als je je ip refreshed telt em terug?
tja ga dat dan maar doen aangezien ik nog 20gig heb staan op mijne telemeter en overmorgen reset is:D

Teknoman

Legacy Member
democracy02 zei:
niet, want je hoort duidelijk niet tot de mensen die "last" hebben van deze bug.
moest je er "last" van hebben, dan zou je procent niet verhogen... en zou je verbruik niet meer bijgeteld worden per dag.

het verbruik van deze dagen zou dan op 0 blijven staan, en alleen maar blijven optellen langsonder bij telemeter daar waar er staat: "gratis volume"
i'm sorry buddy!



bericht aan de gratis downloaders
als je 300 gigabyte per maand download via de telenet bug bestaat de kans dat telenet jullie zal klikken aan IFPI.
ik heb geen enkel signaal gekregen die dit op één of andere manier zou bevestigen,
maar mijn paranoia verteld mij dat je toch moet oppassen, de boetes zijn niet mals als ze je kunnen pakken.

daarom dat ik zelf gestopt ben en mijn IP vanacht zal refreshen :p

Moest telenet dat doen zou dat wel extreem slechte publiciteit zijn hé. Dan staan ze bekend als de ISP die zijn klanten verklikt. Bij de gewone mensen die af en toe een liedje downloaden zit de schrik er dan rap in, telenet zou nogal wat klanten verliezen dus gaan ze dat niet doen volgens mij.

sink

Legacy Member
BMW lover zei:
dus als ik het goed begrijp als je je ip refreshed telt em terug?
tja ga dat dan maar doen aangezien ik nog 20gig heb staan op mijne telemeter en overmorgen reset is:D
daar gaat die theorie weer.. gisterenavond noodgedwongen m'n pc moeten rebooten (sinds weken) maar ik kan nog steeds 'gratis' downloaden.. tenzij m'n ip niet refreshed is?

M0rpheus

Legacy Member
Die van mij is deze morgen omstreeks 5u30 terug beginnen tellen :(
Zomaar, zonder enige reden.. Ik heb nen router die altijd aanstaat (duh) dus ofwel heeft telenet zelf nen ip-refresh gedaan, ofwel is die theorie ook BS ;)

sink

Legacy Member
jaja, t'is hier ook zover, hij is nu ook terug beginnen tellen.. na exact een weekske free download :)
jammer dat ik het maandag pas ontdekt heb, maar de teller is toch op 17,5GB gestrand.. waarvan 11GB op 2 dagen :D

ComputerVISTA

Legacy Member
"Gratis volume: 1.305 MB" staat er bij mij maar is altijd blijven verder tellen, heb er nie echt op gelet.

BMW lover

Legacy Member
wrm ben ik gelijk juist met naar mijn telemeter te kijken wakker gekomen uit ne mooie droom en wil ik weer slapen:p

Furiax

Legacy Member
hier is hem sinds deze morgen ook terug beginnen tellen :(
achja toch 7 dagen ervan kunnen genieten, de laatste dagen wist ik toch ni meer wat downloaden. In totaal iets van een 30gig gedownload dus da valt nog heel goe mee

sink

Legacy Member
ik wist ook niet meer wat te downloaden eigenlijk..

ik denk trouwens dat ik mij nog redelijk ingehouden heb met m'n 17gb, als ik andere zo hoor.. :)

maar ja, binnen een 8tal dagen terug reset, en ik heb nog 12gb op te doen.. :love:

^^VooDoo^^

Legacy Member
Men telenet reset binnen 10 dagen, ook al tellen ze het erbij ... zal het resetten binnenkort. Dus ik profiteer er goe van :p

darkcre3p

Legacy Member
Xt[FCB];8278337 zei:
hier is hem sinds deze morgen ook terug beginnen tellen :(
achja toch 7 dagen ervan kunnen genieten, de laatste dagen wist ik toch ni meer wat downloaden. In totaal iets van een 30gig gedownload dus da valt nog heel goe mee


damn hier ook :sad:

Terrorist_Hell

Legacy Member
Mijn gratis volume stijgt constant. Eergisteren stond dat op 3GB, nu op 6GB. Ofwel is da gewoon 't gene wat 'k al 'gratis' heb kunnen downloaden...

R-evolution™'

Legacy Member
damn mijn meter telt ook trug. achja bena 80gb free...
en achter 3 dage reset.

het was te goed om te blijve dure eh, we zitte bij telenet dus we gaan nooit meer dan 10gb krijge.

BART_SIMPSON416

Legacy Member
Ik heb gemerkt dat firefox maar files tot 2gb - 1byte kan afhalen (AA setup is 2.6gb :( )
Maar hij begint weer te tellen.

Krayola

Legacy Member
Jep, hier telt hij ook terug.
Blijkbaar dat hij terug gefixed is, want het is precies bij nogal veel volk.

BART_SIMPSON416

Legacy Member
Och jah, Gratis volume: 7.896 MB
Ik hoop dat ze meer van die bugs hebben.
K heb eindelijk eens een volledige dist-upgrade kunnen doen :P
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan