Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
democracy02 zei:niet, want je hoort duidelijk niet tot de mensen die "last" hebben van deze bug.
moest je er "last" van hebben, dan zou je procent niet verhogen... en zou je verbruik niet meer bijgeteld worden per dag.
het verbruik van deze dagen zou dan op 0 blijven staan, en alleen maar blijven optellen langsonder bij telemeter daar waar er staat: "gratis volume"
i'm sorry buddy!
bericht aan de gratis downloaders
als je 300 gigabyte per maand download via de telenet bug bestaat de kans dat telenet jullie zal klikken aan IFPI.
ik heb geen enkel signaal gekregen die dit op één of andere manier zou bevestigen,
maar mijn paranoia verteld mij dat je toch moet oppassen, de boetes zijn niet mals als ze je kunnen pakken.
daarom dat ik zelf gestopt ben en mijn IP vanacht zal refreshen![]()
daar gaat die theorie weer.. gisterenavond noodgedwongen m'n pc moeten rebooten (sinds weken) maar ik kan nog steeds 'gratis' downloaden.. tenzij m'n ip niet refreshed is?BMW lover zei:dus als ik het goed begrijp als je je ip refreshed telt em terug?
tja ga dat dan maar doen aangezien ik nog 20gig heb staan op mijne telemeter en overmorgen reset is![]()
Xt[FCB];8278337 zei:hier is hem sinds deze morgen ook terug beginnen tellen
achja toch 7 dagen ervan kunnen genieten, de laatste dagen wist ik toch ni meer wat downloaden. In totaal iets van een 30gig gedownload dus da valt nog heel goe mee
ad: