Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
:applause: :applause:Darkflex zei:Robin, kheb just eens da excel tabelleke bekeken in u sig, scheelt da echt zoveel in prijs dan met telenet in vergelijking met dommel ,
johan tb zei:Wat betreft het modem heb ik het nog beter voor elkaar: Sinds dat ze een nieuw modem hebben gestoken voor de optie telefonie heb ik geen verbruik meer (blijft op 10 Gig down en 2 Gig up staan) en dat is al sinds oktober vorig jaar zo. Lang leve telenet.:applause: :applause:
dus wij lekker gratis downloaden, wilt mijn vader eens op mijn telenet zeker
flanger zei:En laten we nu eens eerlijk zijn, mensen: is er iemand die ook maar iets ondervonden heeft dat zijn/haar lijn ook maar iets trager werkte gedurende de afgelopen zeven dagen?
Want dat was toch 1 van dé argumenten tegenover limietloze abo's en de invloed van de snelheid wanneer een kleine groep mensen ineens zou beginnen profiteren.
flanger zei:En laten we nu eens eerlijk zijn, mensen: is er iemand die ook maar iets ondervonden heeft dat zijn/haar lijn ook maar iets trager werkte gedurende de afgelopen zeven dagen?
Want dat was toch 1 van dé argumenten tegenover limietloze abo's en de invloed van de snelheid wanneer een kleine groep mensen ineens zou beginnen profiteren.
klennepette zei:Nope zeker geen vertraging.
Wat me wel opviel was dat 5 ofzo gelijktijdige downloads zodanig veel upload meegenereren dat de max uploadsnelheid de downloadsnelheid beperkt. yay for 30 kb/s![]()
^^VooDoo^^ zei:Geen vertraging .. maarja iedereen weet wel da et zever is. Elk land zit zonder limieten, moeten wij dat ook perfect aankunnen.
hatetn zei:als ge ne nieuwe modem hebt staat die gewoon weer op 0 en gaat er niets bijkomen
heb et al enkele keren tegengekomen da em kapot ging toen ik op smallband zat en ne nieuwe modem terug naar 0
en twas nie express twas omdak te leeg was om de stekker uit te trekken bij onweer(de modem is daar naar eigen ervaring gevoelig voor)

Gisteren is hier Digital Tv en Telefoon van Telenet geïnstaleerd. Veel problemen gehad voor alles geactiveerd was, maar dan sins 17:00 toch terug internet, en nu is m'n telemeter al sinds 15:42 niet meer geupdate. Iemand hier ervaring mee?
firewulf1 zei:mag nie he, xbox games downloaden![]()
flanger zei:En laten we nu eens eerlijk zijn, mensen: is er iemand die ook maar iets ondervonden heeft dat zijn/haar lijn ook maar iets trager werkte gedurende de afgelopen zeven dagen?
Want dat was toch 1 van dé argumenten tegenover limietloze abo's en de invloed van de snelheid wanneer een kleine groep mensen ineens zou beginnen profiteren.
firewulf1 zei:maw, als ge smallband hebt moede maken da uwe modem naar de zak is![]()