Archief - telemeter rare kuren?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Wat betreft het modem heb ik het nog beter voor elkaar: Sinds dat ze een nieuw modem hebben gestoken voor de optie telefonie heb ik geen verbruik meer (blijft op 10 Gig down en 2 Gig up staan) en dat is al sinds oktober vorig jaar zo. Lang leve telenet.:bow: :applause: :applause:

Robinvv

Legacy Member
Darkflex zei:
Robin, kheb just eens da excel tabelleke bekeken in u sig, scheelt da echt zoveel in prijs dan met telenet in vergelijking met dommel ,

Ja.

Indien je geen vaste telefoonlijn gebruikt zit je wel bijna zo duur als Telenet... Maar er zijn véél meer voordelen aan; Véél Limiet - Mediumband - Unlimited upload - Nachtsurfen 12 uur lang binnenkort :cool:

Indien je wel een vaste telefoonlijn gebruikt, dan is het goedkoper als Telenet.

L0k1-

Legacy Member
johan tb zei:
Wat betreft het modem heb ik het nog beter voor elkaar: Sinds dat ze een nieuw modem hebben gestoken voor de optie telefonie heb ik geen verbruik meer (blijft op 10 Gig down en 2 Gig up staan) en dat is al sinds oktober vorig jaar zo. Lang leve telenet.:bow: :applause: :applause:

haha doet me ook aan iets van vroeger denken, had telenet onze login en paswoord verwijderd uit hun database :lol: dus wij lekker gratis downloaden, wilt mijn vader eens op mijn telenet zeker :sop:

belt hij en geven ze hem nieuwe login/pass en volgende dag was het gedaan met het gratis internet =/

flanger

Legacy Member
En laten we nu eens eerlijk zijn, mensen: is er iemand die ook maar iets ondervonden heeft dat zijn/haar lijn ook maar iets trager werkte gedurende de afgelopen zeven dagen?

Want dat was toch 1 van dé argumenten tegenover limietloze abo's en de invloed van de snelheid wanneer een kleine groep mensen ineens zou beginnen profiteren.

Boddah

Legacy Member
Heb geen fuck gemerkt van tragere internet.
Jammer dat de teller terug werkt :(

Robust²

Legacy Member
flanger zei:
En laten we nu eens eerlijk zijn, mensen: is er iemand die ook maar iets ondervonden heeft dat zijn/haar lijn ook maar iets trager werkte gedurende de afgelopen zeven dagen?

Want dat was toch 1 van dé argumenten tegenover limietloze abo's en de invloed van de snelheid wanneer een kleine groep mensen ineens zou beginnen profiteren.

Een beetje wel, maar dat kon even goed komen door dat mn PC het zelf niet aankon, had echt veel openstaan altijd...

Necrolite

Legacy Member
flanger zei:
En laten we nu eens eerlijk zijn, mensen: is er iemand die ook maar iets ondervonden heeft dat zijn/haar lijn ook maar iets trager werkte gedurende de afgelopen zeven dagen?

Want dat was toch 1 van dé argumenten tegenover limietloze abo's en de invloed van de snelheid wanneer een kleine groep mensen ineens zou beginnen profiteren.

tijdens de 7 dagen zelf zo niet echt, maar eerder de dag dat de telemeter terug werkte. Dan ging inet wel redelijk traag hier. kan ook aan pc gelegen hebben hoor, geen idee

^^VooDoo^^

Legacy Member
Geen vertraging .. maarja iedereen weet wel da et zever is. Elk land zit zonder limieten, moeten wij dat ook perfect aankunnen.

klennepette

Legacy Member
Nope zeker geen vertraging.
Wat me wel opviel was dat 5 ofzo gelijktijdige downloads zodanig veel upload meegenereren dat de max uploadsnelheid de downloadsnelheid beperkt. yay for 30 kb/s :(

R-evolution™'

Legacy Member
klennepette zei:
Nope zeker geen vertraging.
Wat me wel opviel was dat 5 ofzo gelijktijdige downloads zodanig veel upload meegenereren dat de max uploadsnelheid de downloadsnelheid beperkt. yay for 30 kb/s :(

Ik had hier regelmatig 15+ download vensters ope staan en ik zat meestal rond 9mbps met dumeter gemeten

zaffah

Legacy Member
^^VooDoo^^ zei:
Geen vertraging .. maarja iedereen weet wel da et zever is. Elk land zit zonder limieten, moeten wij dat ook perfect aankunnen.

Idd, het is gewoon een feit dat die volumeblokken veel opbrengt.
Das de enige reden waarom ze die behouden.

Fir3wulf

Legacy Member
hatetn zei:
als ge ne nieuwe modem hebt staat die gewoon weer op 0 en gaat er niets bijkomen
heb et al enkele keren tegengekomen da em kapot ging toen ik op smallband zat en ne nieuwe modem terug naar 0
en twas nie express twas omdak te leeg was om de stekker uit te trekken bij onweer(de modem is daar naar eigen ervaring gevoelig voor)

maw, als ge smallband hebt moede maken da uwe modem naar de zak is :p

FORZA M

Legacy Member
Woohoo, ik ben weer eens gelukkig! Enkele dagen geleden poste ik nog dit:
Gisteren is hier Digital Tv en Telefoon van Telenet geïnstaleerd. Veel problemen gehad voor alles geactiveerd was, maar dan sins 17:00 toch terug internet, en nu is m'n telemeter al sinds 15:42 niet meer geupdate. Iemand hier ervaring mee?

Vandaag is m'n Telemeter dan eindelijk terug beginnen updaten, en kijk eens wat een mooie tabel ik krijg (Terwijl ik toch zo'n 20Gb binnengehaald heb.): Screenshot

hatetn

Legacy Member
flanger zei:
En laten we nu eens eerlijk zijn, mensen: is er iemand die ook maar iets ondervonden heeft dat zijn/haar lijn ook maar iets trager werkte gedurende de afgelopen zeven dagen?

Want dat was toch 1 van dé argumenten tegenover limietloze abo's en de invloed van de snelheid wanneer een kleine groep mensen ineens zou beginnen profiteren.


constant rond de 2mb/sec gezeten
maar we wisten da al vanaf da ze die andere telemeter invoerden da ze gewoon logen(eigenlijk al veel langer maja)
ze verdienen gewoon teveel daan de blokken

firewulf1 zei:
maw, als ge smallband hebt moede maken da uwe modem naar de zak is :p

hou er wel rekening mee da ze nie direct komen e
ge moogt toch wel een paar dagen wachten en als ge et teveel doet beginnen ze vragen te stellen

Robinvv

Legacy Member
UPDATE 21/02/2007: Het "probleem" is blijkbaar verholpen, de Telemeter telt weer normaal.

Bron: www.tik.be

Geen valentijnscadeau
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan