Archief - telemeter rare kuren?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

agrash

Legacy Member
ik ondervind de laatste tijd iets raars, alsek bv iets heb gedownload van 7mb lijkt het alsof m'n telemeter meer dan het dubbele aanrekent voor da bestandje :wtf:

ook als ik bv wat gesurft heb zonder iets te downloaden (ongeveer 10 min), ik bekijk iets op mijn computer die 20 minuten duurt ik vernieuw m'n telemeter & plots komt er daar 7mb bij
ik weet dat internet zelf ook download aanrekent maar vroeger was da veel minder!

lijkt ms belachelijk maar 7 mb maar kben zo al 50 mb fzo kwijtgeraakt in paar dagen, kmoe nu al opletten met m'n limieten.. :)

das toch nie normaal of verbeeld ik het me?

Krueger

Legacy Member
Installeer eens een programma dat je trafiek meet, zoals ISP monitor. Dan kan j makkelijk zien of je telemeter correct rekent.

Kenshi

Legacy Member
Ik probeer al een hele week mn basisvolume uit te breiden, maar krijg telkens een fout als ik probeer te bevestigen

Dit zowel in Firefox / IE 6 en 7

Vandaag gaat mijne limiet volledig op zijn dus moet dringend een paar GB bij kunnen nemen.
Iemand anders hier problemen mee ?
Heb mailke gestuurd naar telenet die me hebben geantwoord dat er niets aan hun systeem mis is en ik best eens naar dat betaalnummer (070 ...) bel. Wat ik zelf ten zeerste betwijfel dus, omdat ik die instellingen al via verscheidene computers heb proberen te wijzigen ...

Thinsulate

Legacy Member
Kenshi zei:
Ik probeer al een hele week mn basisvolume uit te breiden, maar krijg telkens een fout als ik probeer te bevestigen

Dit zowel in Firefox / IE 6 en 7

Vandaag gaat mijne limiet volledig op zijn dus moet dringend een paar GB bij kunnen nemen.
Iemand anders hier problemen mee ?
Heb mailke gestuurd naar telenet die me hebben geantwoord dat er niets aan hun systeem mis is en ik best eens naar dat betaalnummer (070 ...) bel. Wat ik zelf ten zeerste betwijfel dus, omdat ik die instellingen al via verscheidene computers heb proberen te wijzigen ...

Verscheidene PC's op dezelfde verbinding?

Anders ga es bij u buur of ne maat en log daar in op mijn telenet en bestel dan extra blokken, zou moeten werken.

Ma idd,ik vind als ge op smallband zit dat ge tenminste aan volledige snelheid zou moeten kunnen op surfen op de telenet website. Dan kunt ge tenminste extra dingen bijkopen zonder enige problemen.

Starrk

Legacy Member
Mijn telemeter blijft op 0 staan :unsure:

Net 4 gig gedownload (lotro beta) en de meter + isp monitor blijven op 0.

Kenshi

Legacy Member
Thinsulate zei:
Verscheidene PC's op dezelfde verbinding?

Anders ga es bij u buur of ne maat en log daar in op mijn telenet en bestel dan extra blokken, zou moeten werken.

Ma idd,ik vind als ge op smallband zit dat ge tenminste aan volledige snelheid zou moeten kunnen op surfen op de telenet website. Dan kunt ge tenminste extra dingen bijkopen zonder enige problemen.

Neen heb het ook al op mn werk proberen instellen, dus op een totaal andere verbinding.

Het is wel de eerste keer dat ik zo volume wil bijkopen, dus geen idee of het ooit heeft gewerkt.

Daar zijn toch geen specifieke firewall/internetinstellingen voor nodig vermoed ik ...

Hebben dat standaard pack met Expressnet en telefoon.

Awoujol

Legacy Member
DekadeZ zei:
Mijn telemeter blijft op 0 staan :unsure:

Net 4 gig gedownload (lotro beta) en de meter + isp monitor blijven op 0.

Maar 1 ding op te zeggen: niet klagen en happy wezen.;)

Unpro

Legacy Member
DekadeZ zei:
Mijn telemeter blijft op 0 staan :unsure:

Net 4 gig gedownload (lotro beta) en de meter + isp monitor blijven op 0.
Hier staat hij ook al de hele maand op 1% en heb ook lotro beta en nog vele andere dingen gedownload. Hopelijk komt het er deze of volgende maand niet bij :unsure:

EternalSilence

Legacy Member
DekadeZ zei:
Mijn telemeter blijft op 0 staan :unsure:

Net 4 gig gedownload (lotro beta) en de meter + isp monitor blijven op 0.

ik ken 1 iemand waarvan zijn telenetmeter gewoon 'stuk' is

al meer dan 2 jaar ofzo
hij mag zoveel downloaden dat hij wil, er wordt niets bijgerekend
en ze betalen alle maanden de factuur

hij heeft telenet zonder limieten :love:

darkcre3p

Legacy Member
kheb een vraagje:
als je op smallband zit en je kiest die optie van doorsurfen & extra mb's worden aangerekent

-het is 0.77€ voor 1 mb toch?
kbedoel als je dus 1 dag surft via die methode ben je dus al snel 77€ kwijt voor 100MB (100mb om een dag te surfen is de +- helft van wat ik iedere dag besteed aan surfen) ofwa ?? :s
dat kan toch niet of vergis ik me ergens?

darkcre3p

Legacy Member
kversta het nu nog niet hoor :unsure:

0.77 X 100 = 77 € toch?
eurocent x mb = totaal

darkcre3p

Legacy Member
k bedankt
nog altijd vrij duur vind ik tegenover volumeblokken bijkopen.. :s

Goldrusher

Legacy Member
Zolang je minder dan 666MB nodig hebt, is bijbetalen het goedkoopst.
Wat je voor 666MB betaalt, is de prijs van 1GB blok.

Althans, zo heb ik het destijds eens berekend.

Kenshi

Legacy Member
Ik had vorige maand iets van 750MB extra en moest 0.94€ bijbetalen ...

Dus das nog nie onoverkomenlijk. Tis idd wel iets goedkoper als je op voorhand volumeblokken bijneemt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan