User_BELGIUM
Legacy Member
L0$t Pr0PhEt zei:ik denk dat hij die 5€ bedoelt
jup
kvond dat het wel paste in de 'rare kuren' topic
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
L0$t Pr0PhEt zei:ik denk dat hij die 5€ bedoelt

Kenshi zei:Ik probeer al een hele week mn basisvolume uit te breiden, maar krijg telkens een fout als ik probeer te bevestigen
Dit zowel in Firefox / IE 6 en 7
Vandaag gaat mijne limiet volledig op zijn dus moet dringend een paar GB bij kunnen nemen.
Iemand anders hier problemen mee ?
Heb mailke gestuurd naar telenet die me hebben geantwoord dat er niets aan hun systeem mis is en ik best eens naar dat betaalnummer (070 ...) bel. Wat ik zelf ten zeerste betwijfel dus, omdat ik die instellingen al via verscheidene computers heb proberen te wijzigen ...
Thinsulate zei:Verscheidene PC's op dezelfde verbinding?
Anders ga es bij u buur of ne maat en log daar in op mijn telenet en bestel dan extra blokken, zou moeten werken.
Ma idd,ik vind als ge op smallband zit dat ge tenminste aan volledige snelheid zou moeten kunnen op surfen op de telenet website. Dan kunt ge tenminste extra dingen bijkopen zonder enige problemen.
DekadeZ zei:Mijn telemeter blijft op 0 staan
Net 4 gig gedownload (lotro beta) en de meter + isp monitor blijven op 0.

Vlug eens gaan proberen hier danDekadeZ zei:Mijn telemeter blijft op 0 staan
Net 4 gig gedownload (lotro beta) en de meter + isp monitor blijven op 0.

Hier staat hij ook al de hele maand op 1% en heb ook lotro beta en nog vele andere dingen gedownload. Hopelijk komt het er deze of volgende maand niet bijDekadeZ zei:Mijn telemeter blijft op 0 staan
Net 4 gig gedownload (lotro beta) en de meter + isp monitor blijven op 0.

DekadeZ zei:Mijn telemeter blijft op 0 staan
Net 4 gig gedownload (lotro beta) en de meter + isp monitor blijven op 0.


darkcre3p zei:0.077 X 100 = 7,7 € toch?
eurocent x mb = totaal