ZerTiX
Legacy Member
Mr_Anderson zei:weinig nut?
Auto anyone? (kmoet ni veel zegge, ouders betale hier rijbewijs en auto dusja)
En als ik geld heb gaat het oftewel uitgegeven worden aan menne dax, vriendin, of gewoon uitgaan (sinds de kortste weke ist altijd de laatste 2)
Als ouders alles betalen ist gemakkelijk
Maar stel dat je je auto kan betalen...
verzekering, naft, ondehoud.
volgens mij zijn dit geen kleine rekeningen voor iemand die nog steeds studeert

on topic: spender > al men geld gaat naar uitgaan en prulle kope
en vakantiejob geld zal ik men hobby betalen en opzij zette voor outo ofzo mee te kunnen betalen :applause:
) 

