Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ulixes zei:Van spaarrekeningen en vakantiejobgeld blijf ik min of meer af, dat kan later beter van pas komen.
Wat ik van mijn ouders krijg als "leefgeld" gaat er wel volledig door ja, of ik zet bvb een paar keer 20€ opzij zodat ik dan iets duurders kan kopen (bvb een dvd-box).



metaphore zei:tgeen wa ge in u jong leven spaart is toch nix waard
ge spaart mss 3 jaar om €1000 bij elkaar te houden
als ge later begint te werken gaat ge dat op een halve maand verdienen
dus waarom sparen??![]()
Gromme zei:Mmmm als ik 3 jaar spaar dan kom ik toch wel aan een 12 a 15.000 € hoor. (als student)...

metaphore zei:wat is die 5000€ die je nu spaart tegen dan nog waard???


Ulixes zei:Genoeg, 5k is 5k.
Misschien heb ik later wel een auto nodig, dan kan die 5k ook al aardig van pas komen. Een huis of appartement betaalt zichzelf niet, en hoe meer geld je hebt, des te voordeliger zal je kunnen lenen. Waaraan zou ik het nu trouwens moeten uitgeven?
Mijn enige uitgaven nu gaan naar 1) kotleven 2) boeken/dvd's en wat kleine pc-prullaria. Daarmee ben ik voorlopig meer dan tevreden![]()
