Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
metaphore zei:Ik wil het niet persé maar ik doe al men geld altijd op.
Vooral aan bier en vettig eten.
Kben zowa van de redenering dat hetgeen ge nu spaart peanuts is tegenover wat je later verdient.
Op 3-4 maanden verdien je later toch wat je nu op 3-4 jaar spaart.


HighWire zei:das waar, maar houd er rekening mee, dat je om geld te verdienen, geld moet uitgeven, dus als je niks meer hebt, kan in weze ook niet zoveel meer verdienen... denk er maar es over na
bvb: Ge hebt zo goed als geen geld meer, maar ge hebt wel uw auto nodig naar u werk te geraken, hoe ga je je auto betalen? (qua verzekering en af enz...)![]()


Defkes zei:Voorlopig nog spender. Ik heb me voorgenomen tijdens mijn studentenperiode niks (!) opzij te leggen. Ik heb 4 spaarrekeningen en dat allemaal opgeteld met het geld in m'n portefeuille geeft een totaal van zo'n 15€.
Waarom niks sparen? Ik blijf sowieso nog een tijd thuis wonen. Eens ik vast werk heb, kan ik maandelijks een 400€ opzij leggen. Iets waar ik anders een half jaar voor moet sparen en waardoor ik mijn studentenperiode minder hard zou kunnen vieren.
-Helld0g- zei:maar das enkel omdat ik een strafbaar feit gepleegd heb waar ik serieus ga voor mogen betalen als ik schuldig pleit...
grtz
?
)