The Moff
Legacy Member
Ik werk met een risicomarge, ik heb bv een marge van 1.000 € op mijn zichtrekening. Daar probeer ik altijd boven te blijven. (krijg elke maand 100 € bij van kindergeld)
meer niet, de levensnoodzakelijke zaken betaald mijn moeder wel.
Dus ik ben ergens tussen de 2.
ik heb nu een overschot van 500 € dus heb ik gisteren tetris DS besteld, voor na de examens. Een mens mag toch ook eens wat hebben he
(maar ik ga zeker niet met geld gaan gooien)
meer niet, de levensnoodzakelijke zaken betaald mijn moeder wel.
Dus ik ben ergens tussen de 2.
ik heb nu een overschot van 500 € dus heb ik gisteren tetris DS besteld, voor na de examens. Een mens mag toch ook eens wat hebben he

(maar ik ga zeker niet met geld gaan gooien)



