Ik moet, van thuis uit, telkens de helft van mijn inkomsten van vakantiewerk sparen, wat ik wel een goede zaak vind, over de rest ben ik vrij om te beslissen...
Ik probeer toch mijn best te doen om zoveel mogelijk te sparen maar gelijk bv over tlaatst: 1 van mijn 2 schermen heeft het begeven, en ik wou een nieuw hebben, dus heb ik dat ook gekocht (19"WS, 225 €) of nog recenter: ik wou t-shirt's hebben van Gumball3000 en van zattevrienden, dus heb ik mij die ook gekocht (twas ook 100 €)... Maar ik probeer wel telkens voor mijn eigen te beslissen of ik, datgene dat ik wil kopen, wel echt nodig heb/wel echt kan gebruiken...
Ik zou bevoorbeeld nog graag een nieuwe surround hebben, die gaat ongeveer 320 €, maar als ik dan nadenk over wat ik ermee kan doen, kom ik tot de conclusie dat het eigelijk overbodig is... ( de boxen die ik nu heb gaan al keihard, als ik die nieuwe koop, die nog 2.5 keer zo luid gaan, dan krijg ik de flikken op mijn dak wegens lawaaihinder.......)