Tha_nOn
Legacy Member
NeoGeo zei:Ach, 'goed' en 'slecht' is relatief, net als de term 'vulgair'. Ik vind het verre van vulgair, net zoals ik porno niet vulgair vind. Ik zou het eerder realistisch noemen, zeker in tegenstelling met die dromerige gedichtjes die in dit topic rondzwerven.
Al respecteer ik natuurlijk je mening, ik vind je 'gedicht' ook vrij slecht en al die symbooltjes vind ik net als kerstballen aan een slecht onderhouden mesthoop.
Verder vind ik het laatste gedicht van Fighting Hobbit wél goed, die jongen heeft zeker talent, net als ik trouwens.
Al is 'De ontmaagding van mijn zus' niet meteen een voorbeeld van mijn geniale Geist (ja, mét een hoofdletter, een god in 't diepst van mijn gedachten, nietwaar Hobbit?).
Hou je vast ik vlieg weg ik stijg op ik kom klaar in je mond open mond urine gulp gulp in je
tandvlees rood als bloed stroomt uit je mond ik drink me laven aan jouw
die jouw stoort mij enorm, dat woord kan daar nooit passen, en kom niet af met dichterlijke vrijheid
en realistisch? jezus, teveel verhaalkes gelezen zeker?
.
.
), dan komen er dingen als 'De ontmaagding van mijn zus' uit he 


...
Porno stelt veel te hoge eisen later aan een vriendin omdat je direct denkt van YEAAA. Gaan, dit en dat doen en hier eens en daar, enz...
)