Fighting Hobbit
Legacy Member
Ik pas soms na jaren nog wel eens iets aan als ik ze eens doorloop, als ik er zin in heb, maar bij mij wordt een gedicht meestal geschreven in een opwelling van inspiratie en dan is dat op een half uurtje gedaan.systech zei:Hoelang werk jij eigenlijk gemiddeld aan een gedicht?
Want een echt goed gedicht schrijf je niet zomaar even, maar herschrijf je keer op keer en pas je elke keer terug aan... het is eigenlijk nooit echt af imo
Ik kreeg ook positieve commentaren ivm mijn gedichten op school + omgeving... maar ik lees ook wel genoeg poëzie van andere mensen die echt veel talent hebben ervoor om te weten dat mijn gedichten niet zo denderend zijn...
Je moet proberen minder woorden te gebruiken om meer te zeggen...
just my 2 cents![]()
En ik denk dat ik in mijn gedichten meer zeg als de meeste mensen denken, maar dit is omdat ze mij niet kennen en bepaalde dingen zijn ook te persoonlijk om uit te leggen. Ik werk heel veel met metaforen die misschien niet echt duidelijk zijn zonder een hoop ahctergrondinformatie, maar ik denk dat iedereen dat wel heeft.



