Tw33tst3r
Legacy Member
ik heb 2x deelgenomen aan Jan Matthijs Wintersprijs, eerste keer was door een leraar nl op middelbaar en dat gedicht stelde dus niks vr mr werd wel opgenomen in de bloemlezing (die nemen alles op mr kheb toch al gepubliceerd 
)
2e kr had ik 3 gedichten binnen gestuurd waarvan hierboven gepostte "volle maan" er 1 was mr kwas nie genomineerd ofzo
prob is dat ik niet veel dichtwedstrijden ken anders zou ik het zeker meer doen
die volle maan is "gepubliceerd" geweest, toenmalige collega van me deed vrijwilligerswerk bij radio scorpio in leuven als redacteur van een poëzieprogramma, die dragen zo teksten voor met een achtergrondmuziekje erbij, mr kheb het niet kunnen horen want das ne studentenzender en ik woon in limburg

)2e kr had ik 3 gedichten binnen gestuurd waarvan hierboven gepostte "volle maan" er 1 was mr kwas nie genomineerd ofzo
prob is dat ik niet veel dichtwedstrijden ken anders zou ik het zeker meer doen
die volle maan is "gepubliceerd" geweest, toenmalige collega van me deed vrijwilligerswerk bij radio scorpio in leuven als redacteur van een poëzieprogramma, die dragen zo teksten voor met een achtergrondmuziekje erbij, mr kheb het niet kunnen horen want das ne studentenzender en ik woon in limburg


