Fighting Hobbit
Legacy Member
Hallo iedereen,
Ik vraag me eigelijk al een hele tijd iets af. Ik schrijf nl. heel erg graag en dan nog vooral gedichten in zowel Nederlands, Engels als Frans. Ik ben er vrij vlot in en ik krijg op al mijn gedichten eigelijk bijna uitsluitend positieve commentaar, van zowel leerkrachten als vrienden als familie. Mijn gedichten gaan vrij diep, maar zijn soms ook gewoon ludiek zonder veel emotionele betekenis. Mijn persoonlijk oeuvre telt momenteel een 35 tal gedichten en ik zit al lang te dromen van ze ook te publiceren. Maar 35 is vrij weinig om in te sturen als bundel, nu vroeg ik me af of iemand een tijdschrift kent dat die dingen uitgeeft ofzo. Ik zou graag eens een professionele mening horen over mijn werk en ik kan er enkel beter van worden.
Mijn gedichten zijn meestal sonnetten, ik inspireer me dan ook vooral op impressionistische schrijvers als Perk en Kloos. De meesten zijn ook estetisch gericht en niet speciaal ethisch of geëngageerd.
Als er iemand mij raad of advies ofzo kan geven is die persoon alvast heel erg bedankt.
Ik vraag me eigelijk al een hele tijd iets af. Ik schrijf nl. heel erg graag en dan nog vooral gedichten in zowel Nederlands, Engels als Frans. Ik ben er vrij vlot in en ik krijg op al mijn gedichten eigelijk bijna uitsluitend positieve commentaar, van zowel leerkrachten als vrienden als familie. Mijn gedichten gaan vrij diep, maar zijn soms ook gewoon ludiek zonder veel emotionele betekenis. Mijn persoonlijk oeuvre telt momenteel een 35 tal gedichten en ik zit al lang te dromen van ze ook te publiceren. Maar 35 is vrij weinig om in te sturen als bundel, nu vroeg ik me af of iemand een tijdschrift kent dat die dingen uitgeeft ofzo. Ik zou graag eens een professionele mening horen over mijn werk en ik kan er enkel beter van worden.
Mijn gedichten zijn meestal sonnetten, ik inspireer me dan ook vooral op impressionistische schrijvers als Perk en Kloos. De meesten zijn ook estetisch gericht en niet speciaal ethisch of geëngageerd.
Als er iemand mij raad of advies ofzo kan geven is die persoon alvast heel erg bedankt.



)
(wel ballen aangezien het al verstuurd is)