PapaGanz
Legacy Member
Mr. M zei:das ni progressief he
ik heb er niks op tegen dat er gedoneerd wordt he, gewoon dat er vanuit gegaan wordt zonder toestemming dat iedereen zijn organen afgeeft
ik ben zelfs blij dat dit gebeurd
van mijn part doneert iedereen he, kzeg het, als er niet vanuit werd gegaan zou k mss zelf doneren
maar omdat ik zo tege deze manier van werken ben zijn ze mijn organen wel kwijt
btw, ik moet ook geen organen van andere mensen hebben als gelle denkt dat ik alleen wil profiteren en niks geven
als ik geef wil ik dat eventueel wel, als ik niks geef moet ik ook niks krijgen
Sorry hoor, maar dat principe is maar belachelijk.
Hoe kinderachtig kan het? "ze moesten het maar gevraagd hebben, NEH!
"
)

)