Cyrano.ak
Legacy Member
aXl_ zei:kun jij een grapje vakkundig de nek omwringen zegad:
toch iemand die de humor erin zag

+1
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
aXl_ zei:kun jij een grapje vakkundig de nek omwringen zegad:

ehm nee, met kerstmis op tafel zetten tiens! Das eens wat anders dan opgevulde kalkoen!hipStar zei:gewoon al me organen uit me lichaam halen en dan gewoon opvullen en in de grond steken of cremere ofzo?

JanneZ zei:Voor de mensen die zeker willen zijn dat hun familie niets doet dat ze niet willen, hier het formulier (word document-36kb) voor instemming of weigering tot orgaandonatie.
Gewoon invullen en op het gemeentehuis binnen smijten.

Quilombo zei:waaraan is eigenlijk het meest nood: mensen die hun lichaam overlaten aan de wetenschap, of donoren?
SweetEmmaRose zei:Tuurlijk, ge kunt toch niks meer doen met die dingen.
Ogen enzo mogen ze der van mij allemaal uithale.
ksnap ni waarom ja da ni zou wille doen ... wil iemand zijn keuze voor da ni te doen is uitlegge?
Quilombo zei:ik denk van wel. er is geen énkele rationele reden om het NIET toe te staan.

Doom Dragon zei:wat als ze je ogen eruit halen, en je dan in de hemel komt, en je dan niets kunt zien![]()

En waarom zouden mensen op dit gebied opeens volkomen rationeel gaan denken als ze zich dagelijks door hun emoties laten leiden?Quilombo zei:ik denk van wel. er is geen énkele rationele reden om het NIET toe te staan.
Dirty_Col zei:Ik snap mensen die hun organen niet willen doneren gewoon niet.
Genious zei:
).Parnakra zei:En waarom zouden mensen op dit gebied opeens volkomen rationeel gaan denken als ze zich dagelijks door hun emoties laten leiden?
Stel, je staat op een brug over een spoorweg met een bekende naast je. (goede vriend, familielid, your choice) Een eindje verder staat er op de sporen een groepje van een vijftal personen, allemaal onbekenden.Quilombo zei:tja, that's just me. ik zie het nut er niet van in om me in die mate te laten leiden door emoties, zeker niet als er mensenlevens gemoeid mee zijn.
Parnakra zei:Stel, je staat op een brug over een spoorweg met een bekende naast je. (goede vriend, familielid, your choice) Een eindje verder staat er op de sporen een groepje van een vijftal personen, allemaal onbekenden.
Van de andere kant komt een trein aandaveren en, omdat het groepje druk in gesprek is, zien ze hem niet aankomen. Als jij de persoon die naast je staat van de brug zou duwen, zou de treinbestuurder (na de botsing, natuurlijk) beginnen remmen en zou het groepje van vijf mensen gered zijn.
Duw je of duw je niet?
, springt dan zelf hè 
KULeest zei:wa voor een dwaas "dilemma" is da nu weer :doh:
en moest die situatie voorkomen, springt dan zelf hè
![]()
Parnakra zei:Stel, je staat op een brug over een spoorweg met een bekende naast je. (goede vriend, familielid, your choice) Een eindje verder staat er op de sporen een groepje van een vijftal personen, allemaal onbekenden.
Van de andere kant komt een trein aandaveren en, omdat het groepje druk in gesprek is, zien ze hem niet aankomen. Als jij de persoon die naast je staat van de brug zou duwen, zou de treinbestuurder (na de botsing, natuurlijk) beginnen remmen en zou het groepje van vijf mensen gered zijn.
Duw je of duw je niet?
..
..