Gizmo_1987
Legacy Member
Onlangs las ik een artikel over organen doneren na dat je gestorven bent, schijnt dat er zeer veel vraag is naar goeie organen, lange wachtlijsten enzz...
Persoonlijk zou ik mij zeer graag opgeven als donor.
Waarom?
Ik ben gezond, heb geen ziektes, rook niet, neem geen drugs, alles functioneert dus meer dan voldoende
En na mijn dood mogen ze alles wat ze kunnen gebruiken hebben, ik kan er toch niets mee aanvangen.
Maar vooral, je kunt een of meerdere mensen hun leven redden door je op te geven als donor.
Wat zijn jullie van plan met jullie stoffelijke overschotten? Alles voor jezelf houden en de grond in steken, of sterven met het gedacht dat je iemand weer een normaal leven hebt geschonken door te doneren.
*edit
Vul dit formulier in als je donor wil worden, af te geven in je gemeentehuis...
http://www.beldonor.be/nl/form_nl.pdf
Persoonlijk zou ik mij zeer graag opgeven als donor.
Waarom?
Ik ben gezond, heb geen ziektes, rook niet, neem geen drugs, alles functioneert dus meer dan voldoende
En na mijn dood mogen ze alles wat ze kunnen gebruiken hebben, ik kan er toch niets mee aanvangen.
Maar vooral, je kunt een of meerdere mensen hun leven redden door je op te geven als donor.
Wat zijn jullie van plan met jullie stoffelijke overschotten? Alles voor jezelf houden en de grond in steken, of sterven met het gedacht dat je iemand weer een normaal leven hebt geschonken door te doneren.
*edit
Vul dit formulier in als je donor wil worden, af te geven in je gemeentehuis...
http://www.beldonor.be/nl/form_nl.pdf
Download het formulier voor instemming of weigering tot orgaandonatie, print het uit, vul het in en geef het af aan de dienst bevolking van uw gemeente. De gemeente stuurt het formulier dan door naar het Nationaal Register.



ad: