PineMangoes
Legacy Member
Xarius zei:Opwarming van de aarde is een vicieuze cirkel van meer dan alleen maar uitlaatgassen die in de lucht komen.
Er is ook sprake van een sterke verwoestijnlijking die dan weer tot gevolg heeft dat de neerslag sterk afneemt, etc.
De sahara is de laatste jaren eigenlijk subtiel in oppervlakte afgenomen. Kga de bron tegen vanavond es opzoeken.
Opwarming van de aarde gebeurt constant sinds de laatste ijstijd. De poolkappen en gletsjers nemen reeds in volume af sedert zesduizend jaar.
Ik weet niet goed of ik in het broeikaseffect geloof, maar tkan alleszins geen kwaad om ons energieverbruik wat in te perken. De mens kan er maar wel bij varen


, elke dag sneeuwmannekes maken