PaJaMa
Legacy Member
hmm, daarstraks aan het rondsurfen en kwam ik een tekst tegen waarin beweerd dat de opwarming van de aarde volledig natuurlijk is, en dat co2 er eigenlijk weinig mee heeft te maken
ben ik natuurlijk verder gaan zoeken, of dit waar is? ik weet het niet, daarvoor zal ik nog wel een paar dingen moeten lezen om te zien of de statistieken die ze gebruiken wel waar zijn etc
maar iig, hier een paar links die jullie eens kunnen doorlezen
http://www.quebecoislibre.org/001014-11.htm
http://www.junkscience.com/news/robinson.htm
http://www.junkscience.com/july04/Daily_Mail-Bellamy.htm
http://www.americanpolicy.org/un/thereisnoglobal.htm
http://weathereye.kgan.com/expert/warming/explain.html
http://www.look-to-the-skies.com/new_page_3.htm
de laatste 2 hebbek zelf nog niet kunne leze
enjoy
ben ik natuurlijk verder gaan zoeken, of dit waar is? ik weet het niet, daarvoor zal ik nog wel een paar dingen moeten lezen om te zien of de statistieken die ze gebruiken wel waar zijn etc
maar iig, hier een paar links die jullie eens kunnen doorlezen
http://www.quebecoislibre.org/001014-11.htm
http://www.junkscience.com/news/robinson.htm
http://www.junkscience.com/july04/Daily_Mail-Bellamy.htm
http://www.americanpolicy.org/un/thereisnoglobal.htm
http://weathereye.kgan.com/expert/warming/explain.html
http://www.look-to-the-skies.com/new_page_3.htm
de laatste 2 hebbek zelf nog niet kunne leze
enjoy
.
