spectrious
Legacy Member
Even ter verduideliking, mijn leraar chemie en bio is daar enorm in geintresseerd en eeft keer een les daarover gegeven.
Hij gelooft een theorie dat om de zoveel tijd de polen van de aarde verschuiven. En daardoor is er een ijstijd. Het zou ook een stuk verschoven plantengroei enzo verklaren. We zijn nu over onze piek en gaan nu naar een ijstijd toe. Ook klopt de vergelijking met Co2 en het gat in de ozonlaag volgens hem niet. Miljarden jaren geleden spuwden de vulkanen hier ook enorme aantallen Co2 uit. Dus zou onze ozonlaag allang opgefret moeten zijn.
Volgens hem is het volkomen natuurlijk. Een proces van onze aarde om ze draaiend te houden ofzo.
kheb wss paar dingen verkeerd gezegd, kan al die dingen nie zo goed onthouden.
Hij gelooft een theorie dat om de zoveel tijd de polen van de aarde verschuiven. En daardoor is er een ijstijd. Het zou ook een stuk verschoven plantengroei enzo verklaren. We zijn nu over onze piek en gaan nu naar een ijstijd toe. Ook klopt de vergelijking met Co2 en het gat in de ozonlaag volgens hem niet. Miljarden jaren geleden spuwden de vulkanen hier ook enorme aantallen Co2 uit. Dus zou onze ozonlaag allang opgefret moeten zijn.
Volgens hem is het volkomen natuurlijk. Een proces van onze aarde om ze draaiend te houden ofzo.
kheb wss paar dingen verkeerd gezegd, kan al die dingen nie zo goed onthouden.
.

(natuurlijk een niet te onderschatten side-effect
).
).