Ma man toch
ergens tussen 1uur, 40 min en 1uur 50 minuten begint hem over 'serpent' die weerkeert in de woorden.
Zoals Pentium, als ge de letters S, E, R voorplaatst krijgde SERPENTium. Dus Intel is gefundeerd door <insert random high force here> :ironic: Ohja, de cirkel rondom intel op het logo stelt ook een slang voor.
Als ge een beetje computergeschiedenis/architectuur kent wete vanwaar pentium komt.
80x86-familie:
186
286
386
486
586
enz
Intel wou deze op de markt brengen als de 80586 maar een rechtbank liet dit niet toe omdat er een wet is die het verbiedt om trademarks op nummers te zetten.
Aangezien de eerste pentium in die tijd de 5de generatie was in de 80x86 architecturen, kozen ze voor pentium omdat pentium, penta, 5 betekent in het Grieks.
Ivm met die cirkel rondom Intel. Dat is niet altijd zo geweest, Intel Logo was vroeger gewoon Intel met de E in subscript.
Komt nu niet af van, ja da was allemaal al afgesproken. Come on... Volgende dat hem gaat zeggen dat AMD heeft gekozen voor Athlon omdat Athlon kan gerelateerd worden met Athlontis => Atlantis.
Dat dien mens eerst eens alles LEERT (wat onmogelijk is) vooralleer hem zo een dingen gaat verspreiden die een hele beschaving tegengaan.
Zijn theoriën en hypothesen zijn van 0 de ballen waarde omdat hem refereert naar bijbelverhalen en oudere culturen van honderden/duizenden jaren geleden en z'n eigen veronderstellingen. Iedereen weet dat die dingen vol met stijlfiguren zitten en volledig symbolisch zijn. Of gelooft ge mss dat jezus echt is herrezen? Ligt in hetzelfde type é... Fallen angels coming from beneath the ocean... Dien mens zegt zelf dat ge niet alles letterlijk moet nemen maar aan de andere kant doet hem het wel...
Een volk dat eerst uit de hemel kwam, daarna onder de oceaan leefde omdat het aardoppervlak niet goed genoeg was en dan opeens terug naar boven kwam. Jawaddedadde, da wou ik wel keer gezien hebben
Een theorie van da kaliber kunde alleen maar staven door uw hypothesen te kunnen bewijzen met wetenschappelijk onderzoek.
Ge kunt niet zeggen het is ezo en niet anders want ik interpreteer die verhalen zo want mijn interpretatie van de bijbel/dode zee geschriften/whatever is de enige correcte interpretatie want ik voel en denk dat.
Darwin z'n theorie zou nu niet zijn wat het is als hem een paar jaar geleden zou afgekomen zijn met: Ja alles is survival of the fitest want als ge er nen keer over nadenkt kan da wel waar zijn é. Neen, dien mens heeft honderden uren wetenschappelijk onderzoek gedaan om aan iets uit te komen. Tot op heden wordt er nog altijd gezocht naar antwoorden die die hypotheses tegengaan of juist bekrachtigen. En niet door af te komen: het staat zo in den bijbel dus darwin is fout.
Een beeldje van de azteken op z'n zij leggen en zien dat het lijkt op een space shuttle. Lol, als kik mij straks een fleske cola ga gaan halen, dan lijkt dat ook op een raket zenne. Met een beetje verbeelding. Zeg mij nu niet dat een hogere hand ervoor gezorgd heeft dat da zo is.
Afkomen dat de illuminatie of free massons of hoe noemen ze daar in da filmke en alle andere alles in controle houdt en alles weet en stuurt...
HARD STRAK. Kzoud keer willen zien da als ik binnen een paar jaar afstudeer aant unief en een plotselinge ontdekking doe dat er opeens een manneke naar mij komt en zegt, kijk wij wisten da al, ge moet da zwijgen maar zo moogde het wel formuleren
Hilariteit alom. Falling fishes are from the ice in space that falls down on earth ALIVE!
Valse theoriën, van 0% wetenschappelijke waarde! Dat zijn het, allemaal entertainment voor de paranoïde zielen onder ons. Z'n verklaringen zijn gewoon 100% paranoïde...
We are being watched by everyone and everything! They know ALL! Om nu keer debiel te gaan doen. Moest het waar zijn, denkte dat hem dan nog niet uit de weg is geruimd? Of komde af van: Ja, ma ze weten dat de mensheid het niet gaat geloven, dus laat hem maar doen want niemand zal hem toch geloven :ironic:
want to have 2 hours of my life back...:doh:
Ge hebt discussies rondom een theorie of ge hebt discussies die het waard zijn é...
Zoiets is gewoon verwerpelijk. En noemt mij blind of debiel of wat dan ook. De bewijzen zijn er waarom het niet zo is... of anders zaten we hier nog allemaal met ons ruimtewezen vrienden te leven in slavery!