Archief - Nickname

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Feignasse

Legacy Member
NeoGeo zei:
Ik was jong, had net Ulysses van J. Joyce gelezen en wou 'Ulixes' als nick nemen, bleek dat er een of andere smiecht hier al zo heette. Ik voelde me toen zo verongelijkt dat ik een nieuwe virtuele wereld wou scheppen, ver verwijderd van literaire droeftoeters en pedante xantippes. Vandaar 'NeoGeo'.

Haha je meent het :') Enfin, ik wou iets tijdloos, en de naam van een klassieke held leek me wel wat, zeker in combinatie met een stoer vers uit de Aeneis als signature :unsure:


:offtopic: Ulysses gelezen, op jonge leeftijd dan nog, what were you thinking? :unsure:

JohnDodger

Legacy Member
John Dogget van de X-files, ik was daar ne ongelofelijk grote fan van :love: Nu nog steeds :)

Ik heb dan van die Dogget Dodgers gemaakt en dan die 123 voor zeker te zijn dat niemand anders die naam al had, nu 3 jaar later heb ik daar spijt van dat die 123 er is :p

Akto

Legacy Member
Ik had de anagram van mijn voor- en achternaam kunnen nemen nl. katholicisme, maar van mijn voornaam alleen was wel voldoende dacht ik... Akto

Eagle-Eye

Legacy Member
Hoewel ik zo'n "standaardnick" heb, zit er toch een verhaal achter. :p

Ik heb een zo goed als perfect zicht. Vroeger was het nog beter en kon ik een kaars zien branden vanop zo'n kilometer afstand.
Daardoor kreeg ik dikwijls te horen dat ik een arendsoog had. Vond het toffer klinken in het Engels, vandaar dus Eagle-Eye. Is ook gemakkelijk af te korten tot E².

E² is ook de nickname die ik het meeste gebruik. In shooters verander ik wel in Soul-Assassin of Soul-Assassinator.

Atrox

Legacy Member
Gewoon ooit es gelezen in een Latijnse tekst (atrocis ...) en kvond het wel sjiek klinken in dien tijd ^^

Blanco

Legacy Member
Ik wou een nickname invullen, maar elke keer bleek die naam al te bestaan.
Ik werd het op den duur zo beu dat ik "blanco" invulde, en kijk... die naam bestond nog niet.

?therapy?

Legacy Member
?therapy? :unsure:

Kende de groep toen nog niet eens ze :p
en voor de rest weet ik het al niet meer :unsure:

NeoGeo

Legacy Member
Ulixes zei:
Haha je meent het :') Enfin, ik wou iets tijdloos, en de naam van een klassieke held leek me wel wat, zeker in combinatie met een stoer vers uit de Aeneis als signature :unsure:


:offtopic: Ulysses gelezen, op jonge leeftijd dan nog, what were you thinking? :unsure:

Nou neen, ik meen het niet. Het is maar een grap, word nu niet mataglap!

Ik had eerst Sangfroid Mordicus als nickname op verscheidene filosofisch getinte discussiegroepen, maar ik vreesde dat deze nom de plume als een sjibbolet mijn credibiliteit alhier zou aantasten. Om me waarlijk te integreren leek het me gepast me een begrip uit de gamescene toe te eigenen. Aldus werd ik NeoGeo, maar noem me gerust Sangfroid.

democracy02

Legacy Member
Spineless zei:
mijn naam komt van een stuk lyrics van metallica's leper messiah

Spineless from the start, sucked into the part
...

'khad dus ni veel inspiratie en toevallig stond da dus op en ik hoorde 't ineens, veel stelt et dus ni echt voor tbh ^^
spineless is ook de naam van een zalige hardcoreband (die nu al lang niet meer bestaat)

Bubba

Legacy Member
Ik weet eerlijk gezegd niet waar ik bubba gehaald heb.

Het was in het eerste jaar Toegepaste Informatica dat ik ne nick moest kiezen om tijdes de computer lessen te Counterstriken en ja, op één of andere manier kwam er bubba uit.

Kzal het al wel is erges gehoord hebben ofzo.

?therapy?

Legacy Member
BuBbA zei:
Ik weet eerlijk gezegd niet waar ik.

Het was in het eerste jaar Toegepaste Informatica dat ik ne nick moest kiezen om tijdes de computer lessen te Counterstriken en ja, op één of andere manier kwam er bubba uit.

Kzal het al wel is erges gehoord hebben ofzo.
GTA 1 ? die gele dikzak. Moest ik direct aan denken
GTA1:love:

Krayt

Legacy Member
Leso Varen, komt van de boeken van de meester-schrijver(fantasy): Raymond E. Feist. Het is de naam van een duistere magiër, die krankzinnig is geworden door het uitspreken van de Onnoembare.

Nu heb ik een nieuw accountje gemaakt: Krayt.
Komt van de nieuwste Star Wars reeks, die zich 200 jaar na de films afspeelt.
Is de nieuwste Sith Lord enzijn attitude en armor stonden me zeer hard aan.
Dus Darth Krayt all the way.

sneax

Legacy Member
als ik int begin starte me gamen wou ik altijd geniepig spelen daarom 'sneaker' mensen als ze tegen mij babbelden kortten dat dan af naar sneak, sneaks, etc... dus vandaar sneax

maar nu is mijn nick eigenlijk 'thomas' omdat ik zo noem (dus is het eigenlijk geen echte nick)

Babs

Legacy Member
Mijn vroegere nick was jinxeh (jinx van één of andere bondfilm toen Halle Berry meedeed, en da was haar naam)

Vroeger was ik dan es tv aant zien en dan was er zon stom oud cartoontje (gelijk van mickey mouse enzo :p) en da was me 2 poezen, een domme en een slimme.

En die slimme poes noemde Babbith, en kvon da zo nen leutige naam. Kheb da op een paar dingen gebruikt, ma om den duur verandert naar babs, en sindsdien noemde iedereen mij dus babs.

Later dan Vosken of foxxy omdat da mijn "artiestennaam" is :p

Ali_

Legacy Member
DA_MadAce zei:

Ahja tuurlijk!!!

:unsure:

niet dus :p

tis gewoon deel van mijn voornaam!
en mijn ''idool'' mohammed ali had het ook als 2e deel van zijn naam :love:

:unsure:

BaBsie zei:
Mijn vroegere nick was jinxeh (jinx van één of andere bondfilm toen Halle Berry meedeed, en da was haar naam)

Vroeger was ik dan es tv aant zien en dan was er zon stom oud cartoontje (gelijk van mickey mouse enzo :p) en da was me 2 poezen, een domme en een slimme.

En die slimme poes noemde Babbith, en kvon da zo nen leutige naam. Kheb da op een paar dingen gebruikt, ma om den duur verandert naar babs, en sindsdien noemde iedereen mij dus babs.

Later dan Vosken of foxxy omdat da mijn "artiestennaam" is :p

Verander da maar snel terug in jinx :p

telkens als ik ''babsie'' lees moet ik aan onaangename zaken denken :sop:

128MB

Legacy Member
128MB omda'k geband was en dringend een nieuw account moest hebben dus keek ik maar naar men memorystick :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan