Archief - Nickname

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Verge of death

Legacy Member
Mijn nickname vond ik op de site www.newgrounds.com. Je kan daar scores geven op Flash-filmpjes. De slechtste score is 'Verge of Death', wat: 'op de rand van de dood' betekent. Tegenwoordig is mijn nick Beelze (afkorting van 'Beëlzebub', rechterhand van de duivel), maar ik weet niet of je je nick op het forum hier kan aanpassen, dus blijf ik Verge of Death.

SpoBo

Legacy Member
SpoBo .. zelf gevonden. Bleek dat een groep treinontwerpers identiek dezelfde naam bedacht hadden enkele decenia eerder. Anyway, blijft vrij uniek, so me happy :)

ComputerVISTA

Legacy Member
Computer XP kwam van een hollandse website/forum dat ik mee hiel beheren/moderen... En dan eens veranderd naar Vista als grap.

[EZ]

Legacy Member
Mijnen echte naam is Enzo => EnZo => E.Z. => EZ (moet wel Engels uitgesproken worden, lijk "easy" dus :D)

Mr. SLASH

Legacy Member
Mr. SLASH

lead-gitarist van guns n' roses , altijd naar opgekeken en zijn gitaarwerk vind ik zalig , ook zijne "stijl"

vrienden noemen mij meestal gewoon slash op zijn nederlands uitgesproken :p

ComputerVISTA

Legacy Member
[EZ];8545273 zei:
Mijnen echte naam is Enzo => EnZo => E.Z. => EZ (moet wel Engels uitgesproken worden, lijk "easy" dus :D)

Schoonste voornaam dat ik al ooit gehoord heb :D

En ne snellen :D

Sivve

Legacy Member
Mijn eigelijke nick is Syph, dat kwam van Syphoril, een elven naam dat ik ooit had uitgevonden.

Lately gebruik ik wat meer SoleE (van de dj) of RizL (geen idee hoe ik daarbij kwam)

En acid bug suckt gewoon, jammer dat ik dat niet kan veranderen:(

Hell$pawn

Legacy Member
Nick komt van de comics van todd mcfarlane, spawn. Paar epsioden later zaten ze aan Hellspawn, er dermee....is mijnen nick Hell$pawn

Durin

Legacy Member
Ik heb dezen van in mijn Tolkien periode (lang vóór er woord was van films ze ;) ) en toen ik naast de boekjes ook het internet ontdekte had ik iets nodig da nog niet gepakt was et voila

josuwa

Legacy Member
Josuwa , echte naam is Joos vroeger noemde ze mij op de basket Jozuwa , en zo spreek je mijn nickname dus ook uit :D

BlackShadow

Legacy Member
Was oorspronkelijk BlackShadow; dno why. Dan Shadow, na twee jaar leek het mij te ordinair.
En nu noem ik mijzelf Djeezes , Fonetisch voor jesus.
Reden? Ik haat geloof en vond het wel grappig.
Maar ik ben ondertussen al flink genicklamed :/
Ik dacht eens origineel te zijn...

Helze

Legacy Member
Men achternaam is Helsen, maar meestal spreek je het Helze uit. De meeste mensen uit men vriendenkring spreken me ook zo aan, vandaar ^^
Waarom moeilijk doen als 't ook makkelijk kan :P

Wolf2000me

Legacy Member
Eerder toevallig. Ik zocht ergens een username aan te maken en dacht oorspronkelijk aan "Wolf". Internet was nog niet zo publiek als nu dus dacht ik dat het wel ok ging zijn. Dit was niet het geval. Vervolgens stelde de server "Wolf2000" zelf voor, maar dit was ironisch genoeg ook al bezet. Dus heb ik er maar "Millenium Edition" bijgezet. Later heb ik nooit de moeite gedaan om nog iets anders te verzinnen, call me lazy :D :p :cool:

Andromeda_

Legacy Member
Andromeda is een sterrenbeeld, ergens dichtbij de Melkweg zeker. ^^
Maar volgens sommige bronnen betekent het ook "heerseres over mannen" :D
Vandaar dus... :p

ElBramo

Legacy Member
ElBramo van El Barto obviously :p

Maar mjin ingame nick is Praeto van Praetorian. Kvond de Romeinse lijfwacht van de Caesar altijd wel inspirerend en jah, toen ik 14-15 was dan maar deze naam aangenomen ^^

Avondland

Legacy Member
Avondland als in Europa eigenlijk. Een ode aan dit prachtig continent waarin machtige rijken onstonden, bestonden en vielen om dan terug in andere vormen te herrijzen. Ik ben verzot op dit continent en zou het niet willen ruilen voor een ander.

Kunlun

Legacy Member
In-game nick: Kunlun ... had vele jaren geleden een onderlegger met de wereldkaart op ... En mn ouders zijn Chinees dus keek ik eens rond en zak ik daar een gebergte op staan genaamd Kunlun Shan :)

Ik heb ook van mn grootmoeder een (fake) horloge gekregen, maar ze kent er zelf ni veel van dus ik neem het haar ni kwalijk lol :p En het merk was Weiqin ... Heb er welf dan maar weiKin van gemaakt ... :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan