Verge of death
Legacy Member
Mijn nickname vond ik op de site www.newgrounds.com. Je kan daar scores geven op Flash-filmpjes. De slechtste score is 'Verge of Death', wat: 'op de rand van de dood' betekent. Tegenwoordig is mijn nick Beelze (afkorting van 'Beëlzebub', rechterhand van de duivel), maar ik weet niet of je je nick op het forum hier kan aanpassen, dus blijf ik Verge of Death.

)

) en toen ik naast de boekjes ook het internet ontdekte had ik iets nodig da nog niet gepakt was et voila