pieta
Legacy Member
[B!'X!R']['@(V);8535751 zei:Van ik kun je als je goed kijkt Xirtam lezenIk was fan van Matrix, dus heb ik het achterstevoren gedaan omdat het iets unieker was. Maar kheb er wel spijt van dak geregistreerd heb met al die tekens
Normaal is het gewoon Xirtam
Gringo?
?
Ik was fan van Matrix, dus heb ik het achterstevoren gedaan omdat het iets unieker was. Maar kheb er wel spijt van dak geregistreerd heb met al die tekens 

maarja wat had het anders kunnen zijn hé 
(check ava)
.