Archief - Nickname

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pieta

Legacy Member
[B!'X!R']['@(V);8535751 zei:
Van ik kun je als je goed kijkt Xirtam lezen :p Ik was fan van Matrix, dus heb ik het achterstevoren gedaan omdat het iets unieker was. Maar kheb er wel spijt van dak geregistreerd heb met al die tekens :s
Normaal is het gewoon Xirtam

Gringo?:eek: ?

Howitzer

Legacy Member
Howitzer;
Geen idee.

Wist enkel dat 't grijs, groot, blinkend, zwaar en gevaarlijk was.

pr0ph3t

Legacy Member
kwas inspiratieloos ik keek wa rond op mn kamer en zag ineens de doos van mn eerste graka liggen (Hercules 3D prophet 4000xt) dacht van ... hercules vindk niet echt origineel dan gaan we maar voor prophet... ook nie origineel want die was al bezet door ene met 0 posts :/ dan maar pr0ph3t. en nu zou ek al veel liever gewon mijn naam of toch delen van voor . acternaam zetten.

Babs

Legacy Member
Ali_ zei:
Verander da maar snel terug in jinx :p

telkens als ik ''babsie'' lees moet ik aan onaangename zaken denken :sop:

Stiekem ben ik zo uw ex die u weken aan het stuk uw leven bitter gemaakt heeft.
Neenee, kzou begod nie weten aan wa gij denkt als ge mijne naam ziet :p

Ik ben alleen maar aangename zakes :cool:

Ali_

Legacy Member
BaBsie zei:
Stiekem ben ik zo uw ex die u weken aan het stuk uw leven bitter gemaakt heeft.
Neenee, kzou begod nie weten aan wa gij denkt als ge mijne naam ziet :p

Ik ben alleen maar aangename zakes :cool:

Tis idd een ex :D maarja wat had het anders kunnen zijn hé :D

en wat is ''aangename zakes'' :confused:

Chickenlal

Legacy Member
Brock zei:
gewoon, mijn familienaam.. :)

Gij zijt die van pokémon ofwa? :o


pff, q-ball hebbek eens ergens gezien en dan hier genomen, mijn nick overal anders is Cokeman... Heb ik een 6tal jaar geleden ook ergens gezien en dan maar overgenomen :D...

zou graag veranderen, Cokeman klinkt zo junkyachtig, maar iedereen kent me zo en kzou nie weten hoe dak me moet noemen :p


Vorige nicknames: 5 jaar gleden in CS "Horror" tot de mensen me komedie enzo begonnen te noemen, dan maar verandert :D

Mr Syphon

Legacy Member
had nickname nodig voor CS, men maat zei pakt 'syphon' vond da wel een sjieke naam
maar omdat da overal in gebruik is heb ik er Mr Syphon van gemaakt, klinkt nog cool ook :p

Skoran

Legacy Member
Fantasy naam die ik jaren geleden ooit eens bedacht heb.

En ze hebben mij op ne dod server eens proberen weg te pesten omdat er koran in mijn naam staat en ik dus een "vuile moslim" was :ironic:

Ik heb ze eens goed uitgelachen

Godzilla*Akira

Legacy Member
Dark Dragon in UT'99, later dan Dark Wolverine geworden. Had een wallpaper staan van wolverine, volledig in het zwart en redelijk crazy, daarom dus Dark Wolverine. Niet echt inspiratie vol maar tja, sue me!

Nu is het meestal RyuujiN of RyuuJiN Strider.(ingame)

UnD3RD0G

Legacy Member
Underdog,
een houding die ik graag heb . aanneem ( meedraaien aan de top, twerijl het niet van je verwacht word )...
de 1337 periode zorgde ervoor dat het UnD3RD0G werd :)

Rash

Legacy Member
Rash, verkorte vorm van Ravash.
Ravash is een nickname die ik kreeg a.d.h.v. m'n achternaam ---> Raveyts

En nee: Rash lees je niet op z'n Engels, maar wel puur op z'n Vloms :p .
M'n gamingnickname vroeger was zovéél beter en stoerder :( .

tides

Legacy Member
Kom van een clipke van de Gorillaz van een paar jaar geleden, der kwam zo een gigantische eland in voor en ik vond dat zo een hilarisch beest dat ik Moose als nick ben beginnen gebruiken. Toen ik op dit forum kwam was er blijkbaar al een moose, dus heb ik er gewoon nog de eerste letter van mijn voornaam achter gezet.

Ik had er wel niet echt bij stil gestaan hoe dat zou worden uitgesproken, maar ik vind het wel grappig :p


Meestal gebruik ik nu gewoon Moose of Møøse (Monty Python)

Chalk

Legacy Member
We moesten in een clan een vlinder naam nemen omdat we butterfly noemden..
Chalkhill is een vlinder en ik had deze naam dus ook..
later is dat dan Mr. Chalk geworden en dan Chalk
dus de naam komt niet van krijt !!!!!!!!!!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan