Archief - Nickname

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Killer Queen

Legacy Member
[EZ];8545273 zei:
Mijnen echte naam is Enzo => EnZo => E.Z. => EZ (moet wel Engels uitgesproken worden, lijk "easy" dus :D)

omg

Dat is toch supervervelend!
Elke keer als mensen praten denk je dat het over jou gaat :p
"bladibladibla enzo" "whu?" :x

Ben je misschien al aan gewend :)

ComputerVISTA

Legacy Member
Killer Queen zei:
omg

Dat is toch supervervelend!
Elke keer als mensen praten denk je dat het over jou gaat :p
"bladibladibla enzo" "whu?" :x

Ben je misschien al aan gewend :)

Enzo Ferrari... *hint*

EazY

Legacy Member
Avondland zei:
Avondland als in Europa eigenlijk. Een ode aan dit prachtig continent waarin machtige rijken onstonden, bestonden en vielen om dan terug in andere vormen te herrijzen. Ik ben verzot op dit continent en zou het niet willen ruilen voor een ander.


Ook niet een klein beetje vd prachtige intro v Ancient Rites? : D

[EZ]

Legacy Member
Killer Queen zei:
omg

Dat is toch supervervelend!
Elke keer als mensen praten denk je dat het over jou gaat :p
"bladibladibla enzo" "whu?" :x

Ben je misschien al aan gewend :)
Idd, al gewend :p


ComputerVISTA zei:
Schoonste voornaam dat ik al ooit gehoord heb :D

En ne snellen :D
ComputerVISTA zei:
Enzo Ferrari... *hint*
lol, weet'k wel ze, had gwn thread nog nie bekeke sinds vorige post, en idd, Ferrari Enzo is zalig baksken, den FXX heb'k vorig jaar op't AutoSalon gezien, den originelen spijtig genoeg nog nie gezien :s

ElBramo

Legacy Member
Killer Queen zei:
omg

Dat is toch supervervelend!
Elke keer als mensen praten denk je dat het over jou gaat :p
"bladibladibla enzo" "whu?" :x

Ben je misschien al aan gewend :)
Das gelijk dat ge "Elke" zou heten ^^ Dat is ook zo stom: 'Elke dag ga ik naar huis'

Daedie

Legacy Member
HC_Daedalus: clantag + griekse mythology

De naam die ik tegenwoording als nick gebruik is "Daedie". Omdat men clanmaten me zo zijn beginnen te noemen als een beke een koosnaam ofzo :p. Tis dus afgeleid van mijn oorspronkelijke nick "Daedalus", moest iemand niet mee zijn :unsure:.

Cind3r^

Legacy Member
Cinder: heb gewoon de afkorting van "cinderella" aka assepoester gebruikt omdat ik cinder wel cool vond klinken..

het spijtige is dat men mij vaak cindy noemt :'<

DéWé

Legacy Member
Desertwolf, vriend van me had Junglefox en ik had ne nick nodig voor clanbase dusja :)

saiyan``

Legacy Member
saiyan omdat ik heuze fan was van DBZ, de afkorting daarvan was syn.
Omdat het niet zo stoer klonk veranderde ik hem naar synr omdat namen met een r achteraan leet waren in ET. :D

EternalSilence

Legacy Member
saiyan`` zei:
saiyan omdat ik heuze fan was van DBZ, de afkorting daarvan was syn.
Omdat het niet zo stoer klonk veranderde ik hem naar synr omdat namen met een r achteraan leet waren in ET. :D

ik heb alle afleveringen van DB, DBZ en DBGT :cool:

ook enorme fan van ..
hoewel het soms irritant is dat sommige battles 8afleveringen lang duren :oink:

Avondland

Legacy Member
EazY zei:
Ook niet een klein beetje vd prachtige intro v Ancient Rites? : D

Toen ik de eerste keer Avondland gebruikte wel ja. :D
Pas later ging ik de volle betekenis van het woord begrijpen ...:bow:

roslar

Legacy Member
Ik heb gewoon via een nickmaker gewerkt op 1 of andere site voor visual_bAstArd toch.

Roslar komt van roslar army (de hooliganclub van SV Roeselare)

DarkSnaker

Legacy Member
Mijn nickname was eerst Snake (Snake van bij de Simpsons).

Ma door dat er al ander mensen Snake gebruikten, besloot ik er maar Dark voor te zetten.

Natuurlijk bleek een paar dagen later iemand al DarkSnake te noemen, dus heb ik er nog een R achter gezet om uniek te zijn :lol:

Nu gebruik ik vooral SnakeR omdat ik DarkSnaker te kiddy vindt, maja, hij bestaat toch al 6 jaar :ironic:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan