Archief - Nickname

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rage

Legacy Member
Minimum Rage. Heel vroeger (ergens in 2000) had ik de naam Rage. Naderhand veranderd naar Minimum Rage omdat er al zeer veel mensen gewoon 'Rage' heetten. (Inspiratie komt van Green Velvet - Minimum Rage vanop de I Love Techno 2001CD)

Nu noem ik mijzelf "Steuntron"
Mijn voornaam is Toon en op het 2de middelbaar noemden ze mij opeens "Boer Teun". Dat is na een tijdje gewoon Teun geworden. Na nog een tijdje werd dat Steun (zo noemen mensen mij tegenwoordig nog)

Ik was de naam "Minimum Rage" zo beu als de pest, en ik moest dus een nieuwe nick zoeken.

Steun + tron = Steuntron

Steun: mijn irl 'nick'
Tron: :cool:

ULTRAnumb

Legacy Member
Vroeger Nightstalker dan N1ght$talker en nu [N1ghT] $talker :p
gwn omdak graag int donker zit en stalker is gwn omdak vijanden opjaag
nu ist gwn da [N1ghT] een clan is dak leid

whoopie

Legacy Member
whoopie komt van mister whoopee, meerbepaald de ijscreamkarrekes uit gta

protnie

Legacy Member
Maat van mij heeft keer uitgevonden. Kweet niet hoe hij er bij kwam...:p
Nu noemen de meeste mij Prumme omdat een voetbaltrainer vroeger dacht dat ze dat zeiden tegen mij maar eigenlijk zeiden ze Pronje dat dus afgeleid was van Protnie...
En soms om goeiedag te zeggen, zeggen ze soms: MrProim

Gentille

Legacy Member
Ik ben genoemd naar een vriendin haar hamster :lol:. In het begin dat ik msn had was het steeds mijn emailadres die als nick stond, ik had gewoon geen inspiratie en plots zegt die vriendin mijn hamster noemt Gentille en heb mijn nick dan meteen verandert, nu is het wel Geronimo dat ik gebruik :p

Time

Legacy Member
SimonL zei:
Hey. Die 88 komt waarschijnlijk van je geboortedatum. Mag ik er toch even op wijzen dat die 88 kan slaan op een hitlergroet (88 -> HH -> Heil Hitler)? Ik beschuldig je er niet van, maar ik wil dat toch even opklaren omdat dit soms niet in goede aarde valt.

SimonL komt van mijn naam. Mijn achternaam moet je niet weten. ;)


Of hoe je op de een of andere manier elke naam of nickname wel met iets in verband kunt brengen, om het toch nog maar eens boven te kunnen halen.

Waar sommige mensen zich toch mee bezighouden. :/

ZerTiX

Legacy Member
samenhangsel van zer en tix?:unsure:
dnno kheb die al zolang da ik de onstaan oorzaak nimeer weet :x

maar het klinkt, niet? :)

Spineless

Legacy Member
mijn naam komt van een stuk lyrics van metallica's leper messiah

Spineless from the start, sucked into the part
...

'khad dus ni veel inspiratie en toevallig stond da dus op en ik hoorde 't ineens, veel stelt et dus ni echt voor tbh ^^

Gentei

Legacy Member
de mijne is uit de film "hackers" in die film komen twee personages voor "Razor" en "Blade" Dus heb ik ze samengevoegd en sinds "Razor Blade" al bestond hier heb ik samengesmolten en 0075 achtergezet.

Wesdude

Legacy Member
Mijn naam is wesley, en natuurlijk word je dan door iedereen Wes genoemd. Op een keer zei iemand Wes dude en in die tijd vonk het wel iets hebben. Ondertussen zou ik ook liever iets anders hebben maarja.

NeoGeo

Legacy Member
Ik was jong, had net Ulysses van J. Joyce gelezen en wou 'Ulixes' als nick nemen, bleek dat er een of andere smiecht hier al zo heette. Ik voelde me toen zo verongelijkt dat ik een nieuwe virtuele wereld wou scheppen, ver verwijderd van literaire droeftoeters en pedante xantippes. Vandaar 'NeoGeo'.

Met de console heeft het niet veel te maken... ik ben niet zo'n gamer... eerder een player!

el rico

Legacy Member
Mandes zei:
van waar heb jij je nickname?

Nu speel ik niet meer zoveel games,
maar vroeger toen ik nog Quake 4 speelde was mijn nickname UNLEASHEDkiller.

Jah, hoe ik op mijn nick kwam was eigenlijk heel simpel,
ken je de reclame van Action Replay? "Unleash The Power", ik vond
unleash wel mooi klinke :) , dus later kwam ik uiteindelijk terecht op
UNLEASHEDkiller. :cool:

PS: Online cheat ik nie. :)

ByT3 Me

Legacy Member
de mijne ergens anno 2001 komt van 'bite me' (was toen een Buffy liefhebber :p ), maar vond het maar dom geschreven dus had ik er 'Byte me' van gemaakt.
Later in men CS periode werd het 'ByT3 Me' of 'ByT3', tegenwoordig is het op de meeste forums gewoon 'ByTe' .

kristofke_1

Legacy Member
ik had toen last van serieus gebrek aan inspiratie en ze noemden me irl toen altijd kristoffeltje...dus heb ik die maar gekozen en dan was da nog bezet ook :p

maar ja, kprobeer er mee te leven :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan