Archief - Nickname

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Thinsulate

Legacy Member
Mijne komt van dat handelsmerk Thinsulate,ge weet wel waar ze handschoenen,mutsen en sjaals van maken voor in de winter :lol:

IIcon

Legacy Member
pitbull ( hond zie ik grg en de rapper )
46 ( van onze valentino rossi! )

Naradia

Legacy Member
vroeger nooit inspiratie gehad dus had ik gewoon garfield (wat ik verzamelde) en 007 erachter geplaatst.

Huasheng

Legacy Member
Terrorist_Hell zei:
Ben anders wel braaf hoor :unsure:
Bwaah

Ik kon 't niet laten :p


Huasheng. Omdat ik het één van de mooiste woordjes in het Chinees vind. Het betekent 'pindanootjes'. En ja, ik eet ook graag pindanootjes :D

Gromme

Legacy Member
Gromme is een orc in een wereld die ik op papier neerschrijf, hij is ook één van de hoofdpersonages in één van de avonturen die zich in die wereld afspeelt.


Ervoor ook onder de naam van

go_ndw : Omdat mijn opleiding Grensverleggend Ondernemen was en mijn naam Neil De Westelinck.

En dan nog enen maar die ben ik kwijt.

boogje

Legacy Member
Mensen noemen me int echt leven ook "boog", of "bo" (I know, this een meisjesnaam maar bon). Men eerste account ( kwas men pass vergete en email gehackt enzo --> nieuwe account nu) hadk aangemaakt toenk 10 was fzo, vandaar het verkleinwoordje

h0pje

Legacy Member
h0pje komt van Hoppus dat op zijn beurt komt van Mark Hoppus, bassist in de voor mij beste band allertijden: blink 182

Hellrabbit

Legacy Member
Ik moest ne nickname vinden voor mij op cb te laten registeren bij mijn toenmalige cs-clan (7 jaar geleden ondertussen) en dus moest ik op 10 seconden iets bedenken. Kwou eigenlijk iets hebben da zo belachelijk mogelijk klonk tussen al die ongelooflijk stoere nicknames en tadaaaaa

Redelijk goe gelukt niewaar? :unsure:

nigel555

Legacy Member
Nigel komt van euhm eerst in schole.
Ze vergeleken mij met nigel van het tv programma Relic Hunters... en ook omdat een lerares mijn naam mis heeft gelezen.
Heb deze gehouden voor op internet :)
Meestal is het nigel the penguin ;)


greetz,
nigel

nTFs

Legacy Member
nTFs gaat terug in de tijd toen Windows XP werd geïntroduceerd.
Tijdens de setup moet je kiezen voor fat32 of ntfs. Ik was fat32 gewoon met windows 98 maar een vriend zei me dat ik voor ntfs moest gaan bij XP.
Sindsdien dus altijd nTFs.

Suicide Monkey

Legacy Member
Toen ik pas CS speelde had ik nogal de neiging om al schietend naar men vijand te lopen waarop ik meestal dood neerviel voor dat ik die had geraakt en eerder op een zelfmoordpoging leek. Omdat ik apen nog grappige beesten vind heb ik dan maar de naam Suicide Monkey genomen.

ng

Legacy Member
Eigenlijk heb ik er geen flauw idee meer van. Denk dat ik het ooit eens op tv heb gehoord.
De bijnaam van een huurmoordenaar ofzoiets.

De cijfers staan er bij omdat het zonder al bezet was en ik indertijd veel op mijn gamecube speelde.

SimonL

Legacy Member
Sk8erMatty zei:
kunnen nicks aangepast worden eigenlijk? want 'k ben mijne wel beu, 'k gebruik nu overal mattyh88 ... komt ook gewoon van m'n naam "mathew"

Hey. Die 88 komt waarschijnlijk van je geboortedatum. Mag ik er toch even op wijzen dat die 88 kan slaan op een hitlergroet (88 -> HH -> Heil Hitler)? Ik beschuldig je er niet van, maar ik wil dat toch even opklaren omdat dit soms niet in goede aarde valt.

SimonL komt van mijn naam. Mijn achternaam moet je niet weten. ;)

kil911ler

Legacy Member
Was ten tijde van RA2: YR mn 1e game online en ik wilde natuurlijk zo'n stoere nick (5-6 jaar geleden al, tijd vliegt :o ).
kwilde voor 911killer gaan, maar nicks moesten met een letter beginnen dus killer911, maar die was al genomen enja... na wat denken kwam ik op het geniale idee om voor kil911ler te gaan en he was born! ^^

ng

Legacy Member
SimonL zei:
Hey. Die 88 komt waarschijnlijk van je geboortedatum. Mag ik er toch even op wijzen dat die 88 kan slaan op een hitlergroet (88 -> HH -> Heil Hitler)? Ik beschuldig je er niet van, maar ik wil dat toch even opklaren omdat dit soms niet in goede aarde valt.

SimonL komt van mijn naam. Mijn achternaam moet je niet weten. ;)

Enkel maar voor mensen die achter alles iets moeten zoeken.

Re@V0r

Legacy Member
Legacy of kain: soul reaver

die 0r is er feitelijk nog bijgekomen omda reav al bezet was toen :sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan