Xevven
Legacy Member
Sk8erMatty zei:kunnen nicks aangepast worden eigenlijk? want 'k ben mijne wel beu, 'k gebruik nu overal mattyh88 ... komt ook gewoon van m'n naam "mathew"
neen
enkel als je genoeg supervisor reet kust

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sk8erMatty zei:kunnen nicks aangepast worden eigenlijk? want 'k ben mijne wel beu, 'k gebruik nu overal mattyh88 ... komt ook gewoon van m'n naam "mathew"


) en toch wat getalenteerd was in voetbal en basket, deed ik altijd de onmogelijkste showkes, de mooiste acties .. Alle, der was altijd wel veel geluk bij gemoeid maar twas mooi om te zien ... En kzei dan altijd van 'wacht ff, kga keer een sublieme actie maken' en op den duur noemden mijn maten mij dan al lachend ElSublimo .. Kheb da efkes behouden, ma ongeveer overal is m'n nick nu SuBliM, op forums, MSN enzo, zelfs een logo in m'n auto is SuBliM ( buiten TNG waar het nog $uB^ is en m'n email is al eeuwen lang ElSu.... ) ..
reteiP zei:'t is mijne echte naam omgekeerd.
Toen ik UT2003 gekocht had, wou ik zo hard beginnen met online spelen dat ik de tijd niet nam om over een naam na te denken en met zoiets als reteiP afkwam.
Nadien heb ik nog een 5tal leuke nicknames gebruikt ingame, maar bij forumregistraties bleef ik dan maar reteiP gebruiken.
Domme naam maar dat geldt voor de meeste hier gelukkig![]()

. Ik vond de naam zo hilarisch dat ik het direct als nick begon te gebruiken. 
later vroegen veel mense wat dat nu betekende, dus heb ik er maar een simpele betekenis aan gegeven.. nu heb ik wel nickchange gedaan naar C²W
Spijtig genoeg niet hier
Thin Liz zei:Een nikkel voor diegene die weet waar de mijne vandaan komt![]()

EazY zei:in de Vietnamfilm '84 Charlie Mopic' waar ik als klein manneke zot van was, speelde er een personage mee wiens nickname 'Easy' was. Dan wat getransformeerd naar EasY en dan EazY moeten nemen omdat 't met de S al bezet was![]()

