Archief - Nickname

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xevven

Legacy Member
Sk8erMatty zei:
kunnen nicks aangepast worden eigenlijk? want 'k ben mijne wel beu, 'k gebruik nu overal mattyh88 ... komt ook gewoon van m'n naam "mathew"

neen
enkel als je genoeg supervisor reet kust :)

Bontus

Legacy Member
't is mijne echte naam omgekeerd.
Toen ik UT2003 gekocht had, wou ik zo hard beginnen met online spelen dat ik de tijd niet nam om over een naam na te denken en met zoiets als reteiP afkwam.
Nadien heb ik nog een 5tal leuke nicknames gebruikt ingame, maar bij forumregistraties bleef ik dan maar reteiP gebruiken.
Domme naam maar dat geldt voor de meeste hier gelukkig :)

$uB^

Legacy Member
M'n nick was eigenlijk ElSublimo

Vroeger toen'k nog kleiner was en veel meer buitenspeelde dan nu ( :p ) en toch wat getalenteerd was in voetbal en basket, deed ik altijd de onmogelijkste showkes, de mooiste acties .. Alle, der was altijd wel veel geluk bij gemoeid maar twas mooi om te zien ... En kzei dan altijd van 'wacht ff, kga keer een sublieme actie maken' en op den duur noemden mijn maten mij dan al lachend ElSublimo .. Kheb da efkes behouden, ma ongeveer overal is m'n nick nu SuBliM, op forums, MSN enzo, zelfs een logo in m'n auto is SuBliM ( buiten TNG waar het nog $uB^ is en m'n email is al eeuwen lang ElSu.... ) ..

Origineel .. Ah, bwa .. Ma ge moet geen 10x proberen eens je ergens kunt registeren met je nick :P

killgore

Legacy Member
personage uit de film apocalypse now -> Lt. kilgore (diene zot da helicopteraanval leidt). Die nick was echter op vele fora e.d. al bezet, dus em ek er maar 2 l'en van gemaakt. Tegenwoordig gebruik ek meer satis & kire als nicks, deze enkel nog op irc & dit forum.

Timmos

Legacy Member
De verlatijnsing van 'Tim' => Timmos :p (met korte i uitspreken aub) :)

ManhunteR

Legacy Member
reteiP zei:
't is mijne echte naam omgekeerd.
Toen ik UT2003 gekocht had, wou ik zo hard beginnen met online spelen dat ik de tijd niet nam om over een naam na te denken en met zoiets als reteiP afkwam.
Nadien heb ik nog een 5tal leuke nicknames gebruikt ingame, maar bij forumregistraties bleef ik dan maar reteiP gebruiken.
Domme naam maar dat geldt voor de meeste hier gelukkig :)


en ikke altijd maar denken da gij uw IP-adres ni kon uitstaan of zo :unsure:

OT : Manhunter : de prequel op silence of the lambs, en volgens mij veeeeeeel beter dan de remake red dragon. komt erbij dat mensenjager wel past bij iemand die online op mensen jaagt :unsure:

fordjah

Legacy Member
FORDjah ;) die jah is gewoon aanvulling. Ford van het automerk :p :applause:

Santa

Legacy Member
Vroeger keer ket op MSN (pak geleden) die "De Paashaas" noemde. Ik dan maar "De Kerstman" gepakt efkes.
Geëvolueerd naar Santaclaus, dan Santaa, dan Sjantaa door ne wiener in Diablo II en nu gewoon Santa| :p (met een streep achter omdat Santa al gepakt was ^^)

Tremium

Legacy Member
Op een dag was ik aan het nadenken over een nickname...en toen kwam ineens "Tremium" in me op.

Razzia

Legacy Member
Kzat een goei 4 jaar geleden naar den teevee te zien, en het ging over een drugsraid aka razzia in een danstent. I liked the sound of it :D

vyeate

Legacy Member
Gundam wing kijker zullen wel weten van waar mijn naam is afgeleidt :)

Inspector Monkfish

Legacy Member
Mijn allereerste nick was The Glove. Het klonk belachelijk en mysterieus tegelijkertijd. Daarna kwam ik op één of andere site de naam Captain Asshole tegen and a legend was born :cool:. Ik vond de naam zo hilarisch dat ik het direct als nick begon te gebruiken.

Momenteel ben ik langzaamaan aan het overschakelen op Monkfish. Fans van The Fast Show weten wel waarom. ;)

ChunWai.

Legacy Member
C2W. Mijn naam is Chun Wai Chiu -> C^2 + W
Vroeger had ik totaal geen betekenis van deze naam, het klonk gewoon goe:p later vroegen veel mense wat dat nu betekende, dus heb ik er maar een simpele betekenis aan gegeven.. nu heb ik wel nickchange gedaan naar C²W:) Spijtig genoeg niet hier:(

Mr.Anderson

Legacy Member
Toen ik zowa online begon te gamen had ik een nick nodig... mijn ingame nick die ik altijd gebruikte is Hitman of Hitmanneke.

Geen flauw idee waarom ik hier op tng een andere genomen heb :p Matrix fans zullen weten waarom ^^

EazY

Legacy Member
in de Vietnamfilm '84 Charlie Mopic' waar ik als klein manneke zot van was, speelde er een personage mee wiens nickname 'Easy' was. Dan wat getransformeerd naar EasY en dan EazY moeten nemen omdat 't met de S al bezet was :sop:

ChunWai.

Legacy Member
EazY zei:
in de Vietnamfilm '84 Charlie Mopic' waar ik als klein manneke zot van was, speelde er een personage mee wiens nickname 'Easy' was. Dan wat getransformeerd naar EasY en dan EazY moeten nemen omdat 't met de S al bezet was :sop:

EazY is cooler dan EasY imo:p

Bloob

Legacy Member
bram / brambo, get the picture?

Maar, ik gebruik overal "Bloob" tegenwoordig, maar nicks aanpassen gaat hier niet, bleh

SilentSpring

Legacy Member
mijne is afleiding van m'n echte naam.
IRL noem ik Frederick.

ontstaan van Freddie:

in de 1ste les fysica in't 4de jaar moesten we onszelf voorstellen.
Die madam had m'n naam niet goed verstaan en toen ze even later ne vraag wou stellen aan mij zei ze Freddie ipv Frederick.
Sindsdien zeggen de maten Freddie:D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan