_DM_
Legacy Member
Oblivion zei:andere optie
het budget is er, maar ik geef niks
als ik al rechtstreeks iets geef, zal het aan lokale goede doelen zijn, er is genoeg miserie in ons eigen land
elke belastingbetalende belg draagt trouwens al meer dan voldoende bij... de budgetten voor ontwikkelingssamenwerking zijn niet bepaald min te noemen.
En net nog het nieuws dat de Gucht het budget van music for life met overheidsgeld wil verdubbelen... meer dan voldoende bijdrage aldus
Nog niet 1% van het BNP dacht ik.

.
.