Aneb
Legacy Member
Moet eigenlijk wel tof zijn om een bv te zijn want die komen er nog het goedkoopst vanaf als ge der zo over na denkt.
"Ik geef mijn gesigneerde nagelklipper weg, hopelijk brengt hij veel op" /applause.
De artiesten die in de kou tussen het volk optreden vind ik nog het best.
Voor de rest super initiatief met 3 zotte presentatoren dus
Ook nog een plaatje aanvragen straks, iets van the knife als ze het hebben.
"Ik geef mijn gesigneerde nagelklipper weg, hopelijk brengt hij veel op" /applause.
De artiesten die in de kou tussen het volk optreden vind ik nog het best.
Voor de rest super initiatief met 3 zotte presentatoren dus
Ook nog een plaatje aanvragen straks, iets van the knife als ze het hebben.


.