Archief - Music For Life

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ga je een plaat aanvragen en het rode kruis steunen met hun actie?


  • Totaal aantal stemmers
    286
  • Opiniepeiling gesloten.

Aneb

Legacy Member
Moet eigenlijk wel tof zijn om een bv te zijn want die komen er nog het goedkoopst vanaf als ge der zo over na denkt.

"Ik geef mijn gesigneerde nagelklipper weg, hopelijk brengt hij veel op" /applause.

De artiesten die in de kou tussen het volk optreden vind ik nog het best.

Voor de rest super initiatief met 3 zotte presentatoren dus :niceone:

Ook nog een plaatje aanvragen straks, iets van the knife als ze het hebben.

PapaGanz

Legacy Member
De NMBS moet daar ook wel veel geld aan verdienen met al die treinen naar Leuven :p

KoenDK

Legacy Member
Santa| zei:
Idd kvin da er toch wa over ze soms. Gewone mensen die 400€ voor een liedje geven >_>

dat is niet voor dat liedje alleen hé

:rofl:

als je nu nog niet doorhebt waar nu eigenlijk het geld naartoe gaat :D



de mensen geven dit gewoon rechtstreeks voor dat éne goede doel
het liedje is maar bijkomstig :p (of een extra)

KoenDK

Legacy Member
squanman zei:
Vela, 15 euroots voor Disarm van The Smashing Pumpkins zie


dis - arm :eek:



trouwens, het is niet omdat je 50€ doneert en uw liedje aanvraagt,
dat je op de radio komt hé

ze hebben genoeg requests denk ik


kreeg je trouwens geen automatische reply? claiming dat het kan zijn dat u liedje niet wordt gedraaid?
dacht van wel


ps : met ons bedrijf geven we 360€ :niceone:

User_BELGIUM

Legacy Member
tgaat er mij wa over ze
eerst geld voor Oxfam Fair Trade op de treinen
dan in Ekeren 'Sing for Romenia' geldinzameling
nu weer dit :s

Conqie

Legacy Member
User_BELGIUM zei:
tgaat er mij wa over ze
eerst geld voor Oxfam Fair Trade op de treinen
dan in Ekeren 'Sing for Romenia' geldinzameling
nu weer dit :s

je moet niks geven é

GhO$T

Legacy Member
Domme poll opties hoor, alsof ge u schuldig moet voelen of absoluut een excuus nodig hebt om niks te geven...

Kvind de actie ook zalig,dan vooral de radio die gemaakt wordt, beste programma ooit gewoonweg :D

Zelf gegeven heb ik niet gedaan, doe ik wel vanaf wanneer ik zelf in staat ben om mijnen boterham te verdienen, en dan aan de doelen die ik zelf belangrijk vind, niet deze die toevallig veel aandacht krijgen door zo'n grote actie in de media ;) .

FLT

Legacy Member
squanman zei:
ikke ikke ikke en de rest kan stikke ...

Ja omdat ik nu geen geld zomaar weggeef aan :
1. iets waar ik totaal geen resultaat van zie
2. mensen die ik ni eens ken

geld heeft iets te veel waarde voor mij om het zomaar rond te gaan gooien

killerbeam

Legacy Member
ik heb op het concert van muse 5euro gedoneerd aan Studio Brussel.
Dan drink ik maar eens paar pintjes minder, kan geen kwaad nu met de blok voor de deur

Netrem

Legacy Member
aan al de egoisten:

moest ik in Cambodja een stuk grond hebben waar ik alle dagen keihard op moet werken om mijn gezin te kunnen onderhouden, dan op een landmijn trappen die een of andere stomme diplomaat heeft doen leggen, zou ik toch ook ferm gelukkig zijn (relatief bekeken, want ge zijt uw been kwijt uiteraard) dat ik een protese krijg.

12 uur per dag werken zonder been is lastig. Uw kinderen met honger van tafel sturen is waarschijnlijk nog erger.

En het argument "ik zie geen resultaat"... Tzou tof zijn moest iedereen zo reageren. Gedaan met de steun aan de derde wereld! Stoppen met ontmijnen, het probleem lost zichzelf dan wel op! Goed bezig jongens.

ComputerVISTA

Legacy Member
Dat soort argumenten wordt dan ook geplaatst door of klein kinderen of randdebielen.

Big second dus.

Kowlier

Legacy Member
dit is pas radio :p ik luister nu al enkele dagen en kheb mij nog nooit zo strijkgelegd. prachtige radio voor een prachtig initiatief. en het heeft resultaat, aan hun grote opbrengst te zien

Flipkikker

Legacy Member
Heel af en toe geef ik wel eens iets voor het goeie doel, hangt er van af in welke bui ik dan ben, maar meestal weiger ik/geef ik nix...

Heel jammer wat er allemaal gebeurd, maar ik geef liever men geld uit aan (nutteloze?) materiële zaken waarmee ik zelf gelukkig ben.
En ja, ik ben egoïstisch, etc., maar zolang ik geen eigen inkomen heb hou ik men centen liever bij voor men hobby's en school.
Later voel ik mss meer de nood om een schenking te doen aan het goeie doel, in België dan om te beginnen.

TeOtWaWkI

Legacy Member
Heb plaatje gevraagd en wat geld gestort,geef anders weinig aan goeie doelen...Tzal het kerst gevoel zijn zeker!

Chalk

Legacy Member
dé scouts van het land heeft gisteren ook hun goed hart laten zien..
€1071.62 in het potje gestoken !

The Prodigy - Out of space daarbij en het was dolle pret!


Scouts Boutersem FTW!! :applause: :applause:

2 many soldiers

Legacy Member
Gisteren in café de brousse goed gefeest. Natuurlijk veel pintjes gedronken aangezien den opbrengst ook naar music for life ging, dat is toch anders zo feesten voor het goede doel.

Oblivion

Legacy Member
warre zei:
toch plezant om te weten dat er zovele hier iets geven om andersmans geluk :ironic:

andere optie

het budget is er, maar ik geef niks
als ik al rechtstreeks iets geef, zal het aan lokale goede doelen zijn, er is genoeg miserie in ons eigen land

elke belastingbetalende belg draagt trouwens al meer dan voldoende bij... de budgetten voor ontwikkelingssamenwerking zijn niet bepaald min te noemen.
En net nog het nieuws dat de Gucht het budget van music for life met overheidsgeld wil verdubbelen... meer dan voldoende bijdrage aldus

Drolsmurf

Legacy Member
Chalk zei:
dé scouts van het land heeft gisteren ook hun goed hart laten zien..
€1071.62 in het potje gestoken !

The Prodigy - Out of space daarbij en het was dolle pret!


Scouts Boutersem FTW!! :applause: :applause:

De scouts van Herk-De-Stad > de scouts van Boutersem.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan