Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Marsmillo zei:k'Ben maar een arm studentje met een krap budjet! Maar dat is volgens mij geen uitvlucht om niets aan goededoelen te geven. Want in vergelijking met die mensen daar ben ik als arm studentje veel beter af hier. Ik loop op zijn minst niet het risico om op een landmijn te stappen bvb!
Vandaar dat ik in de loop van de week zeker en vast wel eens een plaatje zal aanvragen. Het is het minste wat je kan doen!
Emu zei:Ik steun volgens enkele wetten al 0.6 tot 1% van de belastingen die ik betaal, aan van die bodemloze-put-landen, dus al 100 den euro's per jaar. En dat is eigenlijk al teveel. Waarom zou ik aan zo een dingen mee doen dan :/

warre zei:mss dat ze ook liever een been zouden geven ipv geld?

LSDsmurf zei:Als je dan nog de jaarlijkse "ontwikkelingshulp" naar Wallonië erbij telt dan vind ik dat we allemaal erg gul zijn![]()
SweetEmmaRose zei:Ge kunt maar 1 ding met bloed doen, geld kan overal naartoe gaan.
Maarja ik mag geen bloed geven (mimum gewicht :ironic: )

FLT zei:Waarom al dat geld pompen naar 3de wereldlanden? Omdat ze dan een jaarke langer kunnen leven in hun miserie?
