Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien ook dankzij de stromannen die op ebay zitten, die al dan niet voor Stubru werken 
punkrockdude zei:waar is de optie "nee" , gewoon wegens "nee ik geef nix aan goede doelen"
Ik snap dat niet: mensen die zichzelf zoveel beter moeten voelen omdat ze af en toe eens aan't goede doel geven. Tis dan nogal makkelijk het woord egoist te gebruiken, niwaar?clubje zei:Ik snap da nie, da mensen zo graag koketteren met hun egoïsme.
warre zei:Dat ze liever al hun geld uitgeven aan de nieuwste game voor hun eigen plezier.
-etienne- zei:hoe kunt ge nu zo ne dikke typo in uwe title laten staan![]()
misuc .... :doh:

reteiP zei:Ik steun het rode kruis door stickers te kopen, ligt altijd een strook en elk van onze auto's thuis. En bloedgeven ook eh.
Platen aanvragen is wel leuk maar ik luister toch nooit radio.
voted: no, crap budget
, hopelijk doen ze die dubbel der dan uit fzo 
denk da ze gaan voor de hogere bedragen , daarstrax al was het gemidelde per plaat ongeveer 50 euroIronhorn zei:net voor 10 euro een plaat aangevraagd (angel corpus christi met me and my beretta)
waarom? het is een goede plaat en ik durf geen bloed te geven, terwijl ik wel zou willen
spijtig genoeg kunnen ze niet alle platen draaien staat der in de mail, hopelijk doen ze die dubbel der dan uit fzo
![]()